Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hah, mijn gans schijt om de 4 minuten.. Bad idea!!stuur hem maar, ik stuur een hond die hem anaal vernederd![]()

Het ging om de situatie van gevecht op leven en dood.

Wat heeft het feit dat je aziaat zou zijn en geen lunch op hebt met die hond te maken![]()

Ik weet niet veel helemaal zeker maar wel dat jij tegen mijn hond zonder wapen of iets dergelijks dus ECHT niets gaat beginnen.

Dat honden in sommige Aziatische landen gegeten worden?
haha oke goeiemorgen...
Zijn vuisten, voeten en monstercock? Oh wacht, dat laatste kan niet bij Aziaten.![]()

En nee vuisten en voeten helpen niet ze zijn gewend om met stokken ervan langs te krijgen en nee dan laten ze nog niet los.
Als die aan je keel hangen doe je niks meer..
Wel zo handig zo'n doggie![]()
)
)Over domme honden gesproken..
Happie tjappie weg zakkie.Op die voorlaatste foto had het gevecht anders kunnen keren

Mijn honden zijn helemaal niet aggressief.
Dat is de fout die veel mensen maken als ze denken aan de africhting.
Het zijn 2 knuffelkonten.
Pakwerk is voor hun 1 groot spel en dat is het ook.
Ik doe het absoluut niet om ze agressief te krijgen/ maken/ houden of wat dan ook.
)Wat handig is, is dat als ik me bedreigd voel ik maar een commando hoef te geven en ze bewaken degene die mij iets zou willen doen.
Ik zal echt niet zo maar een commando geven om te bijten.
Maar goed het is een veilig gevoel om zo'n hond bij je te hebben.

(en ja als jonge meid is dat wel handig als je 's avonds laat de honden nog moet uitlaten)

stuur hem maar, ik stuur een hond die hem anaal vernederd![]()

Mijn honden zijn helemaal niet aggressief.
Dat is de fout die veel mensen maken als ze denken aan de africhting.
Het zijn 2 knuffelkonten.
Pakwerk is voor hun 1 groot spel en dat is het ook.
Ik doe het absoluut niet om ze agressief te krijgen/ maken/ houden of wat dan ook.
Het is puur voor de lol en voor een hond als een herder is het een ultiem spel.
Wat handig is, is dat als ik me bedreigd voel ik maar een commando hoef te geven en ze bewaken degene die mij iets zou willen doen.
Ik zal echt niet zo maar een commando geven om te bijten.
Maar goed het is een veilig gevoel om zo'n hond bij je te hebben.
(en ja als jonge meid is dat wel handig als je 's avonds laat de honden nog moet uitlaten)