MuscleMeat

Stelling Zwaan wint van hond in gevecht op de dood

Peiling Peiling Wie wint?

• Hond

Stemmen: 64 71,1%
  • Zwaan

Stemmen: 16 17,8%
  • Zal ongeveer 50/50 zijn

Stemmen: 10 11,1%

• Totaal stemmers
    90
Ik ben een irritante Aziaat, en heb nog geen lunch op. Stuur maar die hond! :D

Als het er echt op aan zou komen dan winnen mijn honden op het land en de zwaan wint in het water.

Wedje maken?
Ik ga het alleen met die van mij niet uittesten :D

Wat heeft het feit dat je aziaat zou zijn en geen lunch op hebt met die hond te maken???
Ik weet niet veel helemaal zeker maar wel dat jij tegen mijn hond zonder wapen of iets dergelijks dus ECHT niets gaat beginnen.

Dat honden in sommige Aziatische landen gegeten worden? :D

haha oke goeiemorgen...

Zijn vuisten, voeten en monstercock? Oh wacht, dat laatste kan niet bij Aziaten. :D

hahahaha schitterend :D

En nee vuisten en voeten helpen niet ze zijn gewend om met stokken ervan langs te krijgen en nee dan laten ze nog niet los.
Als die aan je keel hangen doe je niks meer..
Wel zo handig zo'n doggie :)

het gaat om leven of dood, dus afdruipen van de hond is niet mogelijk. Dan kijk ik naar welke wapens beide hebben om elkaar te killen. Een zwaan heeft alleen zijn vleugels die, als de hond eenmaal heel dicht op de zwaan zit, weinig nut meer hebben bij de eerste confrontatie. De hond is van nature een roofdier, en heeft daarvoor goed gereedschap, namelijk zijn gebit, klauwen en uithoudingsvermogen. Daarnaast kan de hond lichamelijk tegen een stootje met z'n dikke vacht en robuuste kop. Ik zie niet hoe een zwaan een middelgrote hond uit kan schakelen aangezien een hond niet direct k.o. zal gaan bij 1 klap, laat staan dat de zwaan hem dood kan slaan. De zwaan is er gewoon niet op gebouwd om dit te kunnen, een hond heeft wel de tools.

Op het water met geen uitweg mogelijk voor de hond, dan stem ik 50/50
Op het land met geen uitweg mogelijk voor de zwaan, dan stem ik 100% voor de hond.

Laatst bewerkt:
En nee vuisten en voeten helpen niet ze zijn gewend om met stokken ervan langs te krijgen en nee dan laten ze nog niet los.
Als die aan je keel hangen doe je niks meer..
Wel zo handig zo'n doggie :)

Wat is er handig aan zo'n hond dat je denkt dit nodig te hebben? Ik heb zo'n donkerflauw vermoeden dat mijn hond alleen maar bozer zou worden indien hij iemand serieus aanvalt en klappen krijgt, maar hell no dat ik hem zoiets zou willen leren. (uiteraard wil dat niet zeggen dat je hond ook mensen aanvalt, daar is hij immers op getraind. Maar het lijkt mij niet goed voor honden die geen tot weinig mens-agressie hebben :p)

Mijn honden zijn helemaal niet aggressief.
Dat is de fout die veel mensen maken als ze denken aan de africhting.
Het zijn 2 knuffelkonten.
Pakwerk is voor hun 1 groot spel en dat is het ook.
Ik doe het absoluut niet om ze agressief te krijgen/ maken/ houden of wat dan ook.

Het is puur voor de lol en voor een hond als een herder is het een ultiem spel.

Wat handig is, is dat als ik me bedreigd voel ik maar een commando hoef te geven en ze bewaken degene die mij iets zou willen doen.
Ik zal echt niet zo maar een commando geven om te bijten.
Maar goed het is een veilig gevoel om zo'n hond bij je te hebben.
(en ja als jonge meid is dat wel handig als je 's avonds laat de honden nog moet uitlaten :D )

Ik lust honden rauw, het zal niet de eerste of laatste herder zijn die ik met huid en haar opvreet.

hahaha wat een domme foto van die hond:D
Over domme honden gesproken..
1idg1e.jpg

Hardcore koe.

Koe vs hond: 1-0

Op die voorlaatste foto had het gevecht anders kunnen keren
Happie tjappie weg zakkie. :p

Ze vliegen best goed trouwens die kwijlbekkies. :)

---------- Post added at 12:41 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

Nu we toch bezig zijn:
Rhino vs Dog.
2iudfkx.jpg

el classico:
34shvdx.jpg

Ik doe het absoluut niet om ze agressief te krijgen/ maken/ houden of wat dan ook.

Ik zeg ook niet dat de hond agressiever is/zal zijn, alleen dat de hond eerder zal grijpen daar hij dit gewend is om te doen. (althans, dat is enkel mijn gedachte. Uiteraard kan ik het verkeerd hebben :()

Wat handig is, is dat als ik me bedreigd voel ik maar een commando hoef te geven en ze bewaken degene die mij iets zou willen doen.

Ik mag hopen dat mijn hond me ook wel beschermt zonder training wanneer dit noodzakelijk is. En anders kan ik hem nog altijd naar Klaaswitz sturen wanneer ie weer eens honger heeft. :D

(en ja als jonge meid is dat wel handig als je 's avonds laat de honden nog moet uitlaten :D )

Pics? :o

wat een topic:roflol:

Het is puur voor de lol en voor een hond als een herder is het een ultiem spel.

Ben het helemaal met je eens...! In sommige steden kan je savonds gewoon beter een goed waakse hond bij je hebben als vrouw!

En idd voor die honden is het gewoon pure fun...Zit vaak wel agressie bij maar agressie op speel niveau en niet op hondsdolheid "ik ga door het lint" niveau.

Terug
Naar boven