AndroidHealthClinic

Stelling Zwaan wint van hond in gevecht op de dood

Peiling Peiling Wie wint?

• Hond

Stemmen: 64 71,1%
  • Zwaan

Stemmen: 16 17,8%
  • Zal ongeveer 50/50 zijn

Stemmen: 10 11,1%

• Totaal stemmers
    90
Ik ben hier toch anders van mening. Mijn ouders hebben ong 20 jaar ervaring bij de VDH, ik weet waar duiste herders tot instaat zijn en ook waar zwanen tot instaat zijn:rolleyes:.

Zolang het 1 zwaan tegen een herder(getrained) is gaat die zwaan het zeker verliezen, mocht er niks geks gebeuren.

Nu heb je het over een getrainde herder .

Een hond is van nature een groepsdier en scheit in zijn luier in zijn eentje. Hij zal nooit een zwaan frontaal aanvallen zonder anderen erbij.

Anders kun je net zo goed stellen dat een kamikaze zwaan het wint van elke hond. Een kamikaze duikvlucht en de hond is dood.

Iedereen zuigt maar wat uit zijn duim gebaseerd op vage feitjes. :p

• Topic Starter Topic Starter
Een hond is van nature een groepsdier en scheit in zijn luier in zijn eentje. Hij zal nooit een zwaan frontaal aanvallen zonder anderen erbij.

Anders kun je net zo goed stellen dat een kamikaze zwaan het wint van elke hond. Een kamikaze duikvlucht en de hond is dood.

Iedereen zuigt maar wat uit zijn duim gebaseerd op vage feitjes. :p

Zwanen kunnen geen duikvlucht coordineren en zullen dit daarom nooit doen. Zelfs een hypothetisch scenario is daarom onzin, tenzij de hond ook een AK47 mag gebruiken.

Zwanen kunnen geen duikvlucht coordineren en zullen dit daarom nooit doen. Zelfs een hypothetisch scenario is daarom onzin, tenzij de hond ook een AK47 mag gebruiken.

Das toch mijn punt, dappere honden die een zwaan blijft bedreigen nadat de zwaan zich groot maakt is ook onzin.

De verhalen dat een zwaan met 1 klap de arm van een volwassen man zou kunnen doden zijn onzin. Bij een bejaarde of een klein kind, misschien. Urban legend.

De verhalen dat een zwaan met 1 klap de arm van een volwassen man zou kunnen doden zijn onzin. Bij een bejaarde of een klein kind, misschien. Urban legend.

Yup is al eerder gezegd in dit topic. Maar volgens een paar lieden wat pagina's terug moet de zwaan het vooral hebben van zijn machtige nek, die schijnt nog dodelijker te zijn dan de dreunen van zijn vleugels :o

Die vent houdt zich groot voor zijn vriendinnetje maar ondertussen heeft hij twee botbreuken opgelopen en dan moet die zwaan nog warmdraaien he.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Zag je zijn badass nek ook trouwens, daar komt de gemiddelde hond echt niet doorheen hoor!

hahaha, eender welke hond maakt elke zwaan kapot jonge!

Die filmpjes zijn niet representatief, in het echt zijn die klappen zo hard dat het pijn doet aan je oren, als pistoolschoten :eek:

Nu heb je het over een getrainde herder .

Sorry maar die herder's van veronique zijn anders ook getrained:rolleyes:. En als je een hond neemt dan neem ik aan dat je hem africht(trained).

Overigens vind ik die filmpjes niet veel voorstellen, en hond vs zwaan in het water is natuurlijk verloren partij voor die hond, maar ik win ook met gemak van een hond als ik in het water ben kom op zeg.

http://www.youtube.com/watch?v=tNz5aSnvXjU&feature=related

hahahahhaah

Laatst bewerkt:
Na 1 minuut schiet er niets meer over van gans die zwaan , let op mijn woorden

Goed topic, waar blijven de filmpjes?

In het water ZWAAN > hond zeker weten !
Op het land zullen honden onder de 50KG het afleggen, en te zware lompen honden ook.
Ik denk dat het belangrijkst is hoe een hond reageert, veel honden zullen uit natura twijfelen voordat ze bijten, Herders , jackrussels, pitbulls hebben dit echter niet en hebben daarom een groot voordeel in het gevecht.
Zelf heb ik 2 Bordeauxdoggen, van deze verwacht ik allebei dat ze het zullen winnen tegenover een agressieve zwaan.

jullie zijn allemaal DOM DOM DOM de vraag is een middelgrote hond (bv golden retreiver zoals op t plaatje) die OP BLOED UIT IS NO MATTER WHAT tegen een zwaan ?

hoe wil die zwaan gaan winnen???? met wat????

ja tegen een jack-russeltje wordt het idd een verhaal maar kom op nou man

zwaan=overrated... ik trap hem zo naar ze moer

jullie zijn allemaal DOM DOM DOM de vraag is een middelgrote hond (bv golden retreiver zoals op t plaatje) die OP BLOED UIT IS NO MATTER WHAT tegen een zwaan ?

hoe wil die zwaan gaan winnen???? met wat????

ja tegen een jack-russeltje wordt het idd een verhaal maar kom op nou man

zwaan=overrated... ik trap hem zo naar ze moer

Jaja, dat zegt iedereen die nog nooit oog in oog heeft gestaan met de killer van het stadspark.

Zwanen zijn ook in verschillende grote's.
Heb vroeger eens gezien dat een zwaan een visser zijn been brak.

Terug
Naar boven