Veronique1983
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik zeg ook niet dat de hond agressiever is/zal zijn, alleen dat de hond eerder zal grijpen daar hij dit gewend is om te doen. (althans, dat is enkel mijn gedachte. Uiteraard kan ik het verkeerd hebben)
* Nee dat doen deze honden juist niet omdat ze afgericht zijn.
Het lampje gaat pas branden bij de commando's
Anders zou je een nerveuze gek hebben die altijd en overal maar wilt bijten.
Dat is nou net niet de bedoeling he..
Ik mag hopen dat mijn hond me ook wel beschermt zonder training wanneer dit noodzakelijk is. En anders kan ik hem nog altijd naar Klaaswitz sturen wanneer ie weer eens honger heeft.
* Dat valt dus tegen! (ik weet niet hoe dat met jouw hond zit hoor)
maar zelfs honden uit de africhting kunnen nog weggejaagd worden door een pakwerker terwijl ze "weten" dat er niks gebeurd.
Als je geen dominante en stabiele hond hebt en jij voelt angst in een bepaalde situatie dan zal je hond die angst overnemen en er hard vandoor gaan...
Pics?![]()
wat is dat toch met die foto's?
Foto's van de honden wil ik best plaatsen

Trouwens als je goed had opgelet had je me al voorbij zien komen

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------
Ben het helemaal met je eens...! In sommige steden kan je savonds gewoon beter een goed waakse hond bij je hebben als vrouw!
En idd voor die honden is het gewoon pure fun...Zit vaak wel agressie bij maar agressie op speel niveau en niet op hondsdolheid "ik ga door het lint" niveau.
Jij snapt em

)

.