Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit er garantie op je hond?Zal ik nu even lopen? Het is echt vlakbij
Heb een camera op m'n telefoon geloof ik.
zullen we wedden van wel?
ik heb met mijn eigen ogen gezien dat een new found lander binnen 30seconden uitgeteld was tegen een zwaan.
deze situatie deed zich voor in een park op de kant,de partner van de zwaan had zich er nog niet eens mee bemoeit.
zwaan sloeg die hond omver met zijn vleugels,pikte, beet zich vast en trok zich op de hond.
hond wist niet wat hem overkwam,en probeerde de zwaan te bijten en van zich af te krijgen,maar de zwaan kon alles ontwijken.
we praten over een hond van 94kg,de enige hond die een kans zou hebben is een getrainende jachthond.
hahahaha schitterend
En nee vuisten en voeten helpen niet ze zijn gewend om met stokken ervan langs te krijgen en nee dan laten ze nog niet los.
Als die aan je keel hangen doe je niks meer..
Wel zo handig zo'n doggie![]()
Prachtig die behoefte aan imaginair dualisme waarbij de subjectieve homo sapiens wijsheid met elkaar onderling ook nog wat dualiteit beleeft.

Dualisme is per definitie altijd imaginair daar het abstract is en niet direct waarneembaar (sTfout, pleonasme), je maakt dezelfde fout bij homo sapiens en de rest van de zin gaat helemaal down the drain qua grammatica.
Dualisme niet waarneembaar binnen de sociale/overlevings structuur?
Ik dacht dat Houston een hand vol had van half weg gevreten cakes en uit de duim gezogen pulp, maar jij als gedaante weet aliënatie ook goed te initiëren.

het gaat om leven of dood, dus afdruipen van de hond is niet mogelijk. Dan kijk ik naar welke wapens beide hebben om elkaar te killen. Een zwaan heeft alleen zijn vleugels die, als de hond eenmaal heel dicht op de zwaan zit, weinig nut meer hebben bij de eerste confrontatie. De hond is van nature een roofdier, en heeft daarvoor goed gereedschap, namelijk zijn gebit, klauwen en uithoudingsvermogen. Daarnaast kan de hond lichamelijk tegen een stootje met z'n dikke vacht en robuuste kop. Ik zie niet hoe een zwaan een middelgrote hond uit kan schakelen aangezien een hond niet direct k.o. zal gaan bij 1 klap, laat staan dat de zwaan hem dood kan slaan. De zwaan is er gewoon niet op gebouwd om dit te kunnen, een hond heeft wel de tools.
Op het water met geen uitweg mogelijk voor de hond, dan stem ik 50/50
Op het land met geen uitweg mogelijk voor de zwaan, dan stem ik 100% voor de hond.
Klopt, de beelden op het journaal over conflict gebieden gingen gepaard met een wezenloze stilte waarbij er geen visuele impressie op het netvlies viel.

Prachtig die behoefte aan imaginair dualisme waarbij de subjectieve homo sapiens wijsheid met elkaar onderling ook nog wat dualiteit beleeft.
Dualisme is per definitie altijd imaginair daar het abstract is en niet direct waarneembaar (sTfout, pleonasme), je maakt dezelfde fout bij homo sapiens en de rest van de zin gaat helemaal down the drain qua grammatica.
Wat heb je gesnoven? Ik moet dat spul ook hebben![]()
Dualisme niet waarneembaar binnen de sociale/overlevings structuur? Ik dacht dat Houston een hand vol had van half weg gevreten cakes en uit de duim gezogen pulp, maar jij als gedaante weet aliënatie ook goed te initiëren.
Niet direct (zintuigelijk) waarneembaar nee.
En jij niet wil je zeggen door dit soort gezever te posten tussen de 2-digit-IQers?![]()
Klopt, de beelden op het journaal over conflict gebieden gingen gepaard met een wezenloze stilte waarbij er geen visuele impressie op het netvlies viel.
Dan neem je de beelden direct waar, je geeft zelf een definitie aan het geheel
Zo kun je 'vriendschap' ook niet direct waarnemen, wel kun je een betekenis geven aan een verzameling gebeurtenissen/interacties tussen 2 personen.

De hond verliest.
Ik heb 2 duitse herders en geloof maar dat ik een rondje maak om een zwaan.
De nek is helemaal niet zwak dat is een behoorlijke sterke spier.
Ze slaan ook niet alleen met de vleugels maar ook met de nek.
En ja met die nek kunnen ze makkelijk je arm breken.
Daarnaast zijn ze zo snel dat een hond de kans niet eens krijgt om ze in de nek te bijten.
Ik doe zelf africhting en bij ons zijn er ook mensen die jachttraining doen met hun honden.
Die mogen niet eens het water in als er zwanen/ ganzen zijn en al helemaal niet met jongen. Die mannetjes vliegen die honden aan en verdrinken ze gewoon.
Iemand had hier foto's geplaats van staffords.
Dit zijn dat wel vechthonden maar zij winnen van andere honden ed niet van zwanen. Ze zijn veel te log om zich snel te verplaatsen en zullen de kans niet krijgen om goed in te bijten...
jup ook zij zal het afleggen tegen de zwaan![]()
. een olifant is een herbivoor,zijn enige wapens zijn zijn poten en slurf.
een hond is carnivoor en is van nature roofdier en heeft daarvoor goed gereedschap.
dus volgens jouw theorie zou een olifant afgaan tegen een hond?
omdat herbivoren minder goede ''wapens'' hebben.
verder ben ik het met veronique eens.