Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag jouw vader eens naar mijn orale kunsten.@Arminius jij was jarenlang fluffer geweest toch?
Was dat zwaar werk of vooral hard werk?
Dat is zeker pittig. Sowieso groot respect voor de oldschool stratenmakers, ijzervlechters, stijgerbouwers en dat soort werk.Opperen bij het straten als 15jarige was op zich wel pittig
Waarom mag je niet opzoek zijn naar een man?Ik wilde jaren geleden zwaar werk doen.
Mocht niet eens op gesprek komen.
Ze zochten een man.
Had ze eigenlijk moeten aanklagen, maar goed..
Verder nooit zwaar werk gedaan.
Wel werk gedaan dat zwaar was.
![]()

Het ligt altijd aan een ander inderdaad.Je snapt mijn grapje alleen als je ook de gedachte erachter begrijpt. Zo te zien begrijp jij het niet![]()
achter had gezegd.Ja en jij moet gaan lopen zeuren als iemand dat dan op een tegeltje plaatst.Nja hij neemt iets serieus waar ikachter had gezegd.
Als je dat niet snapt dan ligt dat inderdaad aan de ander.
Er wordt altijd gediscrimineerd. Welkom in de echte wereld.Dat mag in enkele gevallen wel (zoals persoonlijke zorg) maar voor de rest, specifiek zoeken naar een man 'want het is zwaar werk' valt onder discriminatie.
Ja en jij moet gaan lopen zeuren als iemand dat dan op een tegeltje plaatst.
Je snapt die humor alleen als je ook de gedachte erachter begrijpt. Zo te zien begrijp jij het niet

Er wordt altijd gediscrimineerd. Welkom in de echte wereld.

Ok, je hangt de Karen uit, jij je zin.
Nee, maar je doet alsof het ten strengste verboden is. Discriminatie is heel normaal en menselijk.
Nee, maar je doet alsof het ten strengste verboden is. Discriminatie is heel normaal en menselijk.

Dit is mijn topic ja, waar je je vrijwillig in begeeft, zonder ook maar iets van het onderwerp af te weten.Nee dat doe jij als je weer een gaat janken bij de mods![]()