Fitness Seller

Zwaar werk

Waarom moet ik dan meer belasting betalen dan iemand die minder verdient? Waarom mag ik pas als een spel spelen als ik 16+ ben? Pure discriminatie.

Google gewoon.
Discriminatie is het ILLEGAAL onderscheid maken op basis van ras, geslacht, leeftijd etcetera.

Meer belasting betalen blabla is niet illegaal onderscheid maken.

Discriminatie is het woord voor het illegaal onderscheiden van..ie, discriminatie is in zichzelf illegaal.

Google gewoon.
Discriminatie is het ILLEGAAL onderscheid maken op basis van ras, geslacht, leeftijd etcetera.

Meer belasting betalen blabla is niet illegaal onderscheid maken.

Discriminatie is het woord voor het illegaal onderscheiden van..ie, discriminatie is in zichzelf illegaal.
Zelfs Anne Frank zegt dat het normaal is:

Geef je een feest, dan nodig je meestal alleen mensen uit die je leuk vindt en goed kent. Andere mensen sluit je uit en nodig je niet uit. We maken in het dagelijks leven in een heleboel situaties onderscheid tussen mensen op basis van leeftijd, sekse, afkomst, noem maar op. We behandelen niet iedereen altijd gelijk. Want niet iedereen is hetzelfde.

Onderscheid maken tussen mensen en mensen ongelijk behandelen is dus normaal. In veel gevallen maakt niemand zich er druk over. Maar er zijn ook situaties waarin het niet kan en zelfs verboden is.

Bron: https://www.annefrank.org/nl/themas/discriminatie-en-gelijke-rechten/is-ongelijke-behandeling-altijd-discriminatie/#:~:text=Want niet iedereen is hetzelfde,kan en zelfs verboden is.

Zelfs Anne Frank zegt dat het normaal is:

Geef je een feest, dan nodig je meestal alleen mensen uit die je leuk vindt en goed kent. Andere mensen sluit je uit en nodig je niet uit. We maken in het dagelijks leven in een heleboel situaties onderscheid tussen mensen op basis van leeftijd, sekse, afkomst, noem maar op. We behandelen niet iedereen altijd gelijk. Want niet iedereen is hetzelfde.

Onderscheid maken tussen mensen en mensen ongelijk behandelen is dus normaal. In veel gevallen maakt niemand zich er druk over. Maar er zijn ook situaties waarin het niet kan en zelfs verboden is.

Bron: https://www.annefrank.org/nl/themas/discriminatie-en-gelijke-rechten/is-ongelijke-behandeling-altijd-discriminatie/#:~:text=Want niet iedereen is hetzelfde,kan en zelfs verboden is.

Ja.
Onderscheid maken, is niet hetzelfde als discrimineren.
Ken de wet.

Je zegt letterlijk zelf vanuit je bron:

"Maar er zijn ook situaties waarin het niet kan en zelfs verboden is."

Als het verboden is, is het discriminatie.

Dat is zeker pittig. Sowieso groot respect voor de oldschool stratenmakers, ijzervlechters, stijgerbouwers en dat soort werk.
Wat is er eigenlijk zwaar aan ijzervlechter zijn? Ik ken het niet zo, van wat ik zie is het geprefabriceerde roosters in beton leggen. Stijgers bouwen vind ik meevallen met wat buizen en plankjes in elkaar klikken, en daar lijkt het dan op.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er eigenlijk zwaar aan ijzervlechter zijn? Ik ken het niet zo, van wat ik zie is het geprefabriceerde roosters in beton leggen. Stijgers bouwen vind ik meevallen met wat buizen en plankjes in elkaar klikken, en daar lijkt het dan op.
Probeer het eens zou ik zeggen, het is namelijk gebleken dat jij toch niet middels woorden bent te overtuigen.

Probeer het eens zou ik zeggen, het is namelijk gebleken dat jij toch niet middels woorden bent te overtuigen.
Beetje rond het huis klussen op een zondagmiddag lijkt mij er niet voor onder te doen, maarja stratenleggen kun je ook in je tuin ervaren. Is het zware dan dat het fulltime is?

Boeit helemaal niks, elk normaal persoon snapt wat ik bedoel als ik discriminatie zeg.

Leuk voor jou, maar de wet zegt discriminatie is verboden dus als ik zeg dat het discriminatie was dat ik niet eens op gesprek mocht omdat ik een vrouw ben, is dat discriminatie en wat ik ermee bedoel; dat is verboden.

Blij nu?

Leuk voor jou, maar de wet zegt discriminatie is verboden dus als ik zeg dat het discriminatie was dat ik niet eens op gesprek mocht omdat ik een vrouw ben, is dat discriminatie en wat ik ermee bedoel; dat is verboden.

Blij nu?
Jij bent ook verboden hier op dit forum

Als jij dat 10 minuten doet stelt het misschien niet veel voor, doe het maar eens een hele dag, 5 dagen per week, week in week uit, dan praat je wel anders.

Wij liepen in de werkplaats met een schiethamer (Spijkerpistool), dat ding weegt leeg 3.5 kilo, gevuld met een rits spijkers woog ie 4.5.....als je daar bijna de hele dag mee aan het schieten bent, de hele week, maand, het hele jaar.....veel collega's kregen last van hun elleboog, telkens dezelfde beweging, draaien, onderhands, bovenhands, het meedragen en vasthouden.....dit zorgde voor veel overlast in de armen bij menig collega.....

Zo hebben al die bouw beroepen hun punten, ijzervlechters leggen niet even een matje neer.....stijgerbouwers "klikken" niet even een paar plankjes vast....komt echt wel meer bij kijken.....not for pussies in ieder geval....

Laatst bewerkt:
Had lang geleden een relatie met een ijzervlechter, brede armen en hij trainde niet eens. Hij moest ermee stoppen door een verklootte schouder.
Dus ja..dat is best wel zwaar werk denk ik zo :o

Als jij dat 10 minuten doet stelt het misschien niet veel voor, doe het maar eens een hele dag, 5 dagen per week, week in week uit, dan praat je wel anders.

Wij liepen in de werkplaats met een schiethamer (Spijkerpistool), dat ding weeg leeg 3.5 kilo, gevuld met een rits spijkers woog ie 4.5.....als je daar bijna de hele dag mee aan het schieten bent, de hele week, maand, het hele jaar.....veel collega's kregen last van hun elleboog, telkens dezelfde beweging, draaien, onderhands, bovenhands, het meedragen en vasthouden.....dit zorgde voor veel overlast in de armen bij menig collega.....

Zo hebben al die bouw beroepen hun punten, ijzervlechters leggen niet even een matje neer.....stijgerbouwers "klikken" niet even een paar plankjes vast....komt echt wel meer bij kijken.....not for pussies in ieder geval....
Slijtage van het lichaam over de jaren ja ok.

jij hebt al moeite om gvd naar een kantoor te rijden met je luie fl**ker.

Want o dat kan het jongentje mentaal niet aan

Terug
Naar boven