- Waardering
- 12.367
Het klinkt wel zoals rsi van 40 uur muizen of last van de rug van het zitten.jij hebt al moeite om gvd naar een kantoor te rijden met je luie fl**ker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het klinkt wel zoals rsi van 40 uur muizen of last van de rug van het zitten.jij hebt al moeite om gvd naar een kantoor te rijden met je luie fl**ker.
Jij bent echt wereldvreemd hè.Beetje rond het huis klussen op een zondagmiddag lijkt mij er niet voor onder te doen, maarja stratenleggen kun je ook in je tuin ervaren. Is het zware dan dat het fulltime is?
Maar het is niet zoals handmatig met een hamer ijzer smeden toch? Dat komt eigenlijk in mij op als zwaar werk. Bestaat er nog zulk soort werk?Wat is er eigenlijk zwaar aan ijzervlechter zijn? Ik ken het niet zo, van wat ik zie is het geprefabriceerde roosters in beton leggen. Stijgers bouwen vind ik meevallen met wat buizen en plankjes in elkaar klikken, en daar lijkt het dan op.
Bro are you fucking serious... je staat echt heel erg ver van de arbeidsmarkt af...Wat is er eigenlijk zwaar aan ijzervlechter zijn? Ik ken het niet zo, van wat ik zie is het geprefabriceerde roosters in beton leggen. Stijgers bouwen vind ik meevallen met wat buizen en plankjes in elkaar klikken, en daar lijkt het dan op.
Als je corect de hamer gebruikt kosten alleen de eerste slag of 2 echt moeite daarna "stuiterd" de hamer van het aambeeld en gebruik je voornamelijk momentum. Anders is zoeits ook niet uit te houden als je dom lomp staat te slaan.Maar het is niet zoals handmatig met een hamer ijzer smeden toch?
Dat is wel kut ja, ik doe het niet na!Als het bijvoorbeeld warm is in de zomer beginnen die lui vaak een uur eerder. Meestal is het werk niet om de hoek dus 30min rijdend is niet heel gek. Zit je al op anderhalf uur dat je eerder uit bed moet. Dan heb je nog de warmte wat weerkaatst uit het zand omhoog waar je letterlijk met je bek boven zit op je knieën de hele dag. 😂

Jij hebt dus werkelijk geen flauw idee wat het is om in een spoelkeuken van een restaurant te werken.En dan maak je een heel topic aan nav dat ik zei dat postbezorgen zwaar kan zijn![]()
Nou dan heb ik ook zwaar werk gedaan inderdaad![]()
Jij hebt dus werkelijk geen flauw idee wat het is om in een spoelkeuken van een restaurant te werken.
Hoeveel couvert op een avond verwerkte je in je eentje?Lees nog eens wat ik zei:
Dan heb ik ook zwaar werk gedaan.
Wat ik bedoel, ik heb ook in een spoelkeuken gewerkt.
Ik noem dat niet zwaar.
Hoeveel couvert op een avond verwerkte je in je eentje?

In mijn geval was het tot ca. 100 diner couvert alles in je eentje wegwerken. Daarboven moest de laagste in rang van keuken helpen. Je begon om 16:30 met het wegwerken van de gehele vaat van de lunch en de voorbereiding voor het diner tot sluit van de keuken 22:00 (maar werd al snel 22:30) had je geen moment rust omdat er niet voldoender servies was. Daarna had je het wat rustiger en was je tussen 24:00 en 01:00 vaak wel klaar.Weet ik veel, lang geleden. Heb met 2 man bij een catering bedrijf gestaan en alleen ik in een Michelinster restaurant.
Ook in een klein eettentje maar dat was zo traag![]()
In mijn geval was het tot ca. 100 diner couvert alles in je eentje wegwerken. Daarboven moest de laagste in rang van keuken helpen. Je begon om 16:30 met het wegwerken van de gehele vaat van de lunch en de voorbereiding voor het diner. Tot sluit van de keuken 22:00 (maar werd al snel 22:30) had je geen moment rust omdat er niet voldoender servies was. Daarna had je het wat rustiger en was je tussen 24:00 en 01:00 vaak wel klaar.

Blijkbaar lees jij nog slechter dan ik.En dat had ik ook. Maar blijkbaar bepaal jij wat wèl zwaar is en wat niet en mag niemand daar iets anders over vinden![]()
En kan je nu toch ineens zeggen dat jij dat ook had.