Fitness Seller

zwaarder worden , ?

keviinn1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
57kg
Als je af en toe een joint rookt , heeft dat slechte invloed op zwaarder worden ?
Graag eerlijke tips .. een paar vrienden doen het ook , maar zijn 3 x zwaarder of ik.
Het is mijn eerste week dat ik nu een voedingsschema aangemaakt heb zodat ik meer eet op de dag bijna 3000 kcal.
Ik ben ook bezig met fitness . Zal ik zo zwaarder worden of wat hoef ik nog meer tedoen?

LOL niet dit weer hé...
Als je zwaarder wilt worden moet je VRETEN BULKEN !!

Succes en geniet van je jointje...

Als ik zo naar je stats kijk, rook je veel te veel jonkos ;)

Van een jointje op zijn tijd krijg je geen spijt, is een fabeltje dat je er dunner/dikker van wordt. Gewoon lekker door eten en goed trainen.

Van een jointje op zijn tijd krijg je geen spijt, is een fabeltje dat je er dunner/dikker van wordt. Gewoon lekker door eten en goed trainen.
Nou, je kan er behoorlijk dikker van worden hoor :p
kan eventueel wel een situatie schetsen...

Dan train je het er wel terug af , niet ? Xp
Ik bedoel, als je alleen maar jonits rookt en een junk voeding schema heb en ook nog is alleen op je reet achter een monitor zit.
dan gaat het hard ;)

Jij hoeft je zeker geen zorgen te maken...

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk wel dat ik in de goede richting uitga ;) thx voor de tips

hahaha als je gaat blowen zet alvast een lading vreten klaar als je honger (vreetkick) krijgt kan je gelijk alles naarbinnen schuiven. succes

Ik hoop trouwens wel dat je met fitness een intensieve training bedoeld, het heeft namelijk weinig zin om je vol te vreten en vervolgens het er af sporten wat je hebt gegeten. Gebruik je voeding als opbouw van je spiermassa, maar dat bedoel je waarschijnlijk ook wel. =]

Ik hoop trouwens wel dat je met fitness een intensieve training bedoeld, het heeft namelijk weinig zin om je vol te vreten en vervolgens het er af sporten wat je hebt gegeten. Gebruik je voeding als opbouw van je spiermassa, maar dat bedoel je waarschijnlijk ook wel. =]

Kijk z'n stats bro, hij moet alles eten wat los EN vast zit.

Terug
Naar boven