- Waardering
- 396
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie deadliften zeker al 250, squat van 200 etc.
OT: wil je goed benchen dan moet je vaker benchen. Ga 2-3 keer per week benchen in een fullbody, blijf van failure af en ditch die tig oefeningen voor chest die je nu doet.
---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------
Die is binnen 10 jaar mr olympia, naast recordhouder van div pl lifts(zoals de bench)
http://www.youtube.com/watch?v=bxAc97K2I5MBuiten dat ik moeite heb dit topic serieus te nemen hap ik verder;
Ga gewoon een fullbody doen; Stronglifts, Rippetoe, Madcow, All pro novice, Ice cream fitness novice etc etc.
Keuzes zat en onmeetbaar veel beter dan wat je nu doet.
haha zou mooi zijn maar aangezien er meisjes van zijn leeftijd zijn die rond de 110 kunnen drukken vrees ik ervoorhttp://www.youtube.com/watch?v=bxAc97K2I5M
Je bedoeld die 5cm rom en hernia kwekende arch? Das geen bench. Alsnog netjes maar geen maatstaaf of iets om mee te vergelijken.
Ja true maar dan nog ze is een meisje van 13! blijt mooie prestatie volgens mij.
Ja, maar deel het gewicht maar door 2(of minder) als je een echte indicatie wilt hebben voor een "normale" bench van haar.
Ja, maar deel het gewicht maar door 2(of minder) als je een echte indicatie wilt hebben voor een "normale" bench van haar.
Ik hoop niet dat jij en je broertje, de bench net zo benaderen.

Ok ik ga het dus als volgt doen :
dag 1) Flat bench press, Over Head Press, Close grip bench press + accessory lifts
dag 2) Deads + accessory lifts
dag 3) Squats, Stiff leg deads + accessory lifts
dag 4) Over head press, flat bench press + accessory lifts
dag 5) Armen
dag 6) rust
dag 7) rust
dus 2x triceps en borst per week, ik ga dit een paar weken doen en zien of ik sneller vooruit ga of niet.

Gaat ook geen zoden aan de dijk zetten, pak dan een ub/lb als je niet de eerder genoemde routines wilt proberen.
dag1: upper kracht
dag2: lower kracht
dag3:rust
dag 4: upper massa
dag 5: lower massa
dag 6/7: rust
Hmm idk man waarom is het volgens jou beter om zo een split te doen in plaats van body part splits ?

haha nee nog lang niet ! mn hoogste squat die ik ooit al gedaan heb is 130 en deadlift 150. En ja m'n benchpress is niet echt zwak maar hij gaat gewoon trager vooruit dan m'n andere lifts.

Frequentie, en betere structuur mbt overlap spieren. Om maar wat te noemen.
Maar als je lekker wilt splitten; vooral doen, niemand die je stopt![]()
Als je BP werkelijk 90kg is, dan loopt hij echt niet achter hoor, prima verhouding zelf...
Benieuwd naar filmpje btw![]()

naja 5kg minder... blijft nog steeds goede bench voor iemand van jouw leeftijd.
Zie mensen in de gym die al jaren benchen en nog niet eens de 85kg halen.
En iedereen heeft een sterkere en zwakkere spiergroep, wat zijn de andere stats van je broer, of traint ie enkel chest ?![]()
de hoogste squat die hij al gedaan heeft is 120 denk ik en deadlift doet ie atm niet 
bedankt, ik weet wel dat 85kg nog redelijk goed is maar het steekt wel dat ik gebeat word door m'n jonger broertje snap je ? en nee hij traint niet enkel chestde hoogste squat die hij al gedaan heeft is 120 denk ik en deadlift doet ie atm niet
![]()

lol jij drukt 240kg in competitie met pauze dus, als jij al getraind zou hebben op je 13 deed je dat makkelijk...