MuscleMeat

zwakke benchpress

Buiten dat ik moeite heb dit topic serieus te nemen hap ik verder;

Ga gewoon een fullbody doen; Stronglifts, Rippetoe, Madcow, All pro novice, Ice cream fitness novice etc etc.
Keuzes zat en onmeetbaar veel beter dan wat je nu doet.

• Topic Starter Topic Starter
Jullie deadliften zeker al 250, squat van 200 etc.

OT: wil je goed benchen dan moet je vaker benchen. Ga 2-3 keer per week benchen in een fullbody, blijf van failure af en ditch die tig oefeningen voor chest die je nu doet.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Die is binnen 10 jaar mr olympia, naast recordhouder van div pl lifts(zoals de bench)

haha zou mooi zijn maar aangezien er meisjes van zijn leeftijd zijn die rond de 110 kunnen drukken vrees ik ervoor :) http://www.youtube.com/watch?v=bxAc97K2I5M

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Buiten dat ik moeite heb dit topic serieus te nemen hap ik verder;

Ga gewoon een fullbody doen; Stronglifts, Rippetoe, Madcow, All pro novice, Ice cream fitness novice etc etc.
Keuzes zat en onmeetbaar veel beter dan wat je nu doet.

Wow al die dingen die je nu opnoemt ken ik niet zal het eens bekijken, bedankt !

Ja true maar dan nog ze is een meisje van 13! blijt mooie prestatie volgens mij.

Ja, maar deel het gewicht maar door 2(of minder) als je een echte indicatie wilt hebben voor een "normale" bench van haar.
Ik hoop niet dat jij en je broertje, de bench net zo benaderen.

Ja, maar deel het gewicht maar door 2(of minder) als je een echte indicatie wilt hebben voor een "normale" bench van haar.

Ja ok dat is waarschijnlijk wel waar.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Ik hoop niet dat jij en je broertje, de bench net zo benaderen.

Nee nee poep op de bank, voeten helemaal op de grond ;)

Ok ik ga het dus als volgt doen :

dag 1) Flat bench press, Over Head Press, Close grip bench press + accessory lifts
dag 2) Deads + accessory lifts
dag 3) Squats, Stiff leg deads + accessory lifts
dag 4) Over head press, flat bench press + accessory lifts
dag 5) Armen
dag 6) rust
dag 7) rust

dus 2x triceps en borst per week, ik ga dit een paar weken doen en zien of ik sneller vooruit ga of niet.

Gaat ook geen zoden aan de dijk zetten, pak dan een ub/lb als je niet de eerder genoemde routines wilt proberen.

dag1: upper kracht
dag2: lower kracht
dag3:rust
dag 4: upper massa
dag 5: lower massa
dag 6/7: rust

Ok ik ga het dus als volgt doen :

dag 1) Flat bench press, Over Head Press, Close grip bench press + accessory lifts
dag 2) Deads + accessory lifts
dag 3) Squats, Stiff leg deads + accessory lifts
dag 4) Over head press, flat bench press + accessory lifts
dag 5) Armen
dag 6) rust
dag 7) rust

dus 2x triceps en borst per week, ik ga dit een paar weken doen en zien of ik sneller vooruit ga of niet.

Broh, luister nu naar barbellman :roflol:

Gaat ook geen zoden aan de dijk zetten, pak dan een ub/lb als je niet de eerder genoemde routines wilt proberen.

dag1: upper kracht
dag2: lower kracht
dag3:rust
dag 4: upper massa
dag 5: lower massa
dag 6/7: rust

Hmm idk man waarom is het volgens jou beter om zo een split te doen in plaats van body part splits ?

Hmm idk man waarom is het volgens jou beter om zo een split te doen in plaats van body part splits ?

Frequentie, en betere structuur mbt overlap spieren. Om maar wat te noemen.
Maar als je lekker wilt splitten; vooral doen, niemand die je stopt;)

haha nee nog lang niet ! mn hoogste squat die ik ooit al gedaan heb is 130 en deadlift 150. En ja m'n benchpress is niet echt zwak maar hij gaat gewoon trager vooruit dan m'n andere lifts.

Als je BP werkelijk 90kg is, dan loopt hij echt niet achter hoor, prima verhouding zelf...
Benieuwd naar filmpje btw :p

Frequentie, en betere structuur mbt overlap spieren. Om maar wat te noemen.
Maar als je lekker wilt splitten; vooral doen, niemand die je stopt;)

Ok ik zal dit dan ook maar eens een paar weken proberen, zo kan ik dan wat vergelijken en bepalen waar mijn lichaam persoonlijk het beste op reageerdt. Van alle splits die je al hebt opgenoemdt wat is volgens jou het gene dat ik het beste zou proberen ?

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Als je BP werkelijk 90kg is, dan loopt hij echt niet achter hoor, prima verhouding zelf...
Benieuwd naar filmpje btw :p

haha mijn BP is niet 90kg, dat is de bp van m'n jonger broertje en als je bp pr 5kg minder is dan dat van je broertje van 13 scheelt er wat :p

naja 5kg minder... blijft nog steeds goede bench voor iemand van jouw leeftijd.
Zie mensen in de gym die al jaren benchen en nog niet eens de 85kg halen.
En iedereen heeft een sterkere en zwakkere spiergroep, wat zijn de andere stats van je broer, of traint ie enkel chest ? :D

90 kilo bench op 13 jr, wat

naja 5kg minder... blijft nog steeds goede bench voor iemand van jouw leeftijd.
Zie mensen in de gym die al jaren benchen en nog niet eens de 85kg halen.
En iedereen heeft een sterkere en zwakkere spiergroep, wat zijn de andere stats van je broer, of traint ie enkel chest ? :D

bedankt, ik weet wel dat 85kg nog redelijk goed is maar het steekt wel dat ik gebeat word door m'n jonger broertje snap je ? en nee hij traint niet enkel chest :p de hoogste squat die hij al gedaan heeft is 120 denk ik en deadlift doet ie atm niet :)

bedankt, ik weet wel dat 85kg nog redelijk goed is maar het steekt wel dat ik gebeat word door m'n jonger broertje snap je ? en nee hij traint niet enkel chest :p de hoogste squat die hij al gedaan heeft is 120 denk ik en deadlift doet ie atm niet :)

Snap het volkomen! ;)

Terug
Naar boven