MuscleMeat

zwakke benchpress

Don't feed the trolls.

Niet t filmpje vergeten;)

Ok, zal niet zeggen dat het niet netjes is. Maar het is wel een slechte bench, het laatste stuk is de controle compleet weg en stuitert hij op de borst af. Zo trek ik ook 30kg+ extra op de bank, maar buiten dat is het vooral blessure gevoelig. Vooral omdat het ook om een 13 jarige gaat.

Zeer zeker sterk voor 13 jaar maar neem aub een flink pak minder gewicht en ga aan de vorm werken. Je mag me later bedanken.

• Topic Starter Topic Starter
Haha nice, is die kerel serieus 13 jaar? Zoja dikke respect.

jup :)

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Ok, zal niet zeggen dat het niet netjes is. Maar het is wel een slechte bench, het laatste stuk is de controle compleet weg en stuitert hij op de borst af. Zo trek ik ook 30kg+ extra op de bank, maar buiten dat is het vooral blessure gevoelig. Vooral omdat het ook om een 13 jarige gaat.

Zeer zeker sterk voor 13 jaar maar neem aub een flink pak minder gewicht en ga aan de vorm werken. Je mag me later bedanken.

Ja zijn form kon misschien iets beter, maar daar is hij nu aan aan het werken met veel pause reps te doen enzo. Het was ook z'n eerste keer dat hij dit gewicht in zn handen had geef hem ng een paar weken en hij doet het perfect ;)

Nou niet overdrijven. Had wat netter gekund natuurlijk maar het is geen slechte bench. Heb weleens ergere bounce gezien.

Nou niet overdrijven. Had wat netter gekund natuurlijk maar het is geen slechte bench. Heb weleens ergere bounce gezien.

Krijg je wel het punt sterker mee over. En het kan zeker 30kg schelen, wellicht niet in dit geval.
Buiten dat boeit het vrij weinig of jij, ik of elk ander een ergere bounce of betere/slechte bench elders hebben gezien. Het is gewoon geen goede bench, punt.

Een 13 jarige moet het ego compleet opzij zetten en streven naar een (bijna)perfecte vorm. Nu al bouncen bij max attempts zorgt er alleen maar voor dat het er meer en meer gaat insluipen.
Sowieso respect, want het is verder erg sterk.

Krijg je wel het punt sterker mee over. En het kan zeker 30kg schelen, wellicht niet in dit geval.
Buiten dat boeit het vrij weinig of jij, ik of elk ander een ergere bounce of betere/slechte bench elders hebben gezien. Het is gewoon geen goede bench, punt.

Een 13 jarige moet het ego compleet opzij zetten en streven naar een (bijna)perfecte vorm. Nu al bouncen bij max attempts zorgt er alleen maar voor dat het er meer en meer gaat insluipen.
Sowieso respect, want het is verder erg sterk.

Maar hij heeft vandaag ng 90 paused gedaan dus het scheelt bijlange geen 30kg :p

Hij is gwn heel goed bezig punt uit. :) Maar euhm hoe sluit ik nou zo een topic ?

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Je snapt mn punt, lijkt me. Overigens 90 paused en 92,5kg met bounce? Weird....

Ja ik snap je wel en ik begin vanaf de paasvakantie met zo'n upper-lower power split eens kijken wat het doet voor mij :)

De bench is niet super maar wel sterk , als hij naar de puntjes luistert van barbellman en blijft zijn best doen dan zal het over een tijdje wel met goede uitvoering gaan , trouwens eerlijk is eerlijk , ego aan de kant zetten is moeilijk ;-)

Terug
Naar boven