XXL Nutrition

zware gewichten

Bezoekers in dit topic

DikkeArmen

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
906
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
[Link niet meer beschikbaar]
 
lijkt me logisch; heb trouwens over zware gewichten tijdje terug een artikel vertaald, klikkerdeklik
 
Nice link. Vroeg me al een tijdje af waarom mensen toch altijd zeiden dat meer herhalingen beter zou zijn voor definitie.
 
Hoe zwaarder je traint, hoe meer je moet eten dus.
 
Dus als ik het goed bedrijp, zit het zo in elkaar: Voor droogtrainen moet je dus zwaar blijven trainen+onder je onderhoud eten. Voor massa moet je ook zwaar blijven trainen+boven je onderhoud eten. Hoe komt men erdan bij om meer herhalingen te maken voor droogtrainen???
 
Nou.. heb ik het dan altijd verkeerd begrepen? Komt het niet van vrouwen trainen af? Als ze 'toned' willen worden, maar niet gespierd moeten ze toch met heel licht gewicht heel veel herhalingen maken? Anders raak je maar te gespierd..oh gruwel..
Dus waarom zou dat niet opgaan voor 'droogtrainen'?









Kidding.. ik weet nog steeds niet wat dat zogenaamde 'toned' is en droogtrainen vind ik ook een vaag begrip. Al hebben cycli van eens wat lichtere gewichten en langere sets ook wel terecht een plek.

Maar ga zo maar weer eens met wat gewichten smijten en dan wel zodanig dat ik lelijke bekken ga trekken en ga zweten, strak van in je velletje gaan zitten lukt dan wel. Of zouden ze dat bedoelen? :D

(goede links btw in het begin van het topic)
 
Back
Naar boven