Fitness Seller

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

als je hier een filmpje van wilt zien ben je al net zo gestoord

Is met weinig frames opgenomen in ieder geval.
Je ziet wel goed hoe zijn gezicht verkleurt.

Hoe krijg je het toch voor elkaar, ik zou echt weer terug opstaan of wat dan ook.
Skillz deze man.

JUST DO IT
(op zijn shirt)

Ik vind zijn broek wel niet zo hip eigenliijk.

save_the_last_dance.jpg

vanaf 0:17 wordt hij even een n*ger...
Blijkt maar weer dat we allemaal stiekem een negert zijn.

Heb em al eerder gezien op liveleak, toch fcking grappig :P Komop zeg, als je hier al niet om kan lachen. 'Just do it' is te briljant :roflol:

En het ruimt zichzelf op. Ik blij, hij blij.

Vind dit nog geeneens zo erg om te zien, heb de laatste tijd wel ergere dingen gezien.

Wat een simplistische totaalmalloot ben je toch ook "Krakatoa".

Ooh daar hebben we de alwetende "Klaaswitz" weer hoor.. de gameverslaafde, alleshatende en obese Indo.

Ik geef eerlijk toe, ik heb zieke humor. Dit soort filmpjes doen mij vrij weinig. Je zou eens op tussenhaakjes.nl moeten kijken. Daar staan pas hardcore filmpjes op.

Groeten Bart

Wat een attentionwhore. Wel origineel van het t-shirt.

Beetje jammer dat hij het op zo een non-spectaculaire manier zelfmoord pleegt.
Als je dan toch suïcidaal bent en er een einde aan wil maken, maak er dan een spektakel van.
Live gezien ook en vond het nogal teleurstellend hoe saai het was. Geen potentie die jongen

Als je dan toch suïcidaal bent en er een einde aan wil maken, maak er dan een spektakel van.
Live gezien ook en vond het nogal teleurstellend hoe saai het was. Geen potentie die jongen

Dat is ngoal een understatment, vind je niet?

Video onder de spoiler, even klikken en afspelen.

Best knap dat hij dat kan, wist niet dat eens mens zichzelf zo kon doden
best komisch, zo versneld:roflol:
heb net gekeken en ben nu mentaal erg verzwakt

**** man waar gaat dit heen hoe die gast ook zo trilt nee ouwe
lijkt net alsof hij de muur aan het humpen is:D

Het lijkt me ook niet makkelijk om autistisch te zijn..

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Heb em al eerder gezien op liveleak, toch fcking grappig :P Komop zeg, als je hier al niet om kan lachen. 'Just do it' is te briljant :roflol:

En het ruimt zichzelf op. Ik blij, hij blij.

Misschien dat je jezelf ook op kan ruimen. Ik snap niet wat hier grappig aan is.

Beter een 'sperger dan iemand die zijn simplisme bedekt met termen van haha ik heb me toch een zieke humor ik ben echt een gekkie wat dat betreft.

Idd, met ballonnen en slingers en vuurwerk!

Terug
Naar boven