XXL Nutrition

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

Lekker kontje, en lekker nummertje :D

k*t manlets, doen alles voor aandacht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha, die had ie beter kunnen afspelen op de achtergrond:D

Waarom verkleurt hij dan eigenlijk zo? Vanaf welk punt is hij dood? Wel nice dat ie ook gewoon weer bleek wordt.

Toch leuk dat 9 van de 10 mensen hier totaal niet om geven, en die 9 van de 10 het veel erger vinden als er een hondje van een brug wordt afgegooid. ( Ik hoor overigens bij een van die 9 van de 10 )

Toch leuk dat 9 van de 10 mensen hier totaal niet om geven, en die 9 van de 10 het veel erger vinden als er een hondje van een brug wordt afgegooid. ( Ik hoor overigens bij een van die 9 van de 10 )

Dieren zijn weerloos. Mensen zijn beesten.

We hebben een evolutionair bioloog in ons midden jongens.

Hij verdwijnt straks weer voor een week of wat en komt weer terug als een volledig ander typetje, doet ie wel leuk.

pics or it didnt happen

Dier komt er alleen maar door de mens dus opzich hebben wij ze leven gegeven.

:roflol:

wij hebben de dieren leven gegeven? ik ben heel nieuwsgierig hoe jij dat voor je ziet.! adam pakte eva doggystyle en er kwam 9 maanden later een puppy uit??? hoe heeft de mens dat gedaan ?

:roflol:

wij hebben de dieren leven gegeven? ik ben heel nieuwsgierig hoe jij dat voor je ziet.! adam pakte eva doggystyle en er kwam 9 maanden later een puppy uit??? hoe heeft de mens dat gedaan ?

fok·ken fokte, h gefokt 1 (van vee) kweken, telen 2 (inform) vervelend doen; klieren

Had het originele thread ook gelezen, dit is eigenlijk wel redelijk confronterend in tegenstelling tot de vid.

in dat hokje zou ik mezelf niet stoppen. Maar een hond tegenwoordig is geen natuurlijke hond meer. Zoveel honden zouden er evolutionair niet bestaan.

Haha, beter even Discovery, Discovery Science, Discovery World, History Channel of Animal Planet kijken zoals ik doe in de ochtend tijdens cardio.
Het staat alom bekend dat de mens zelf de grootste bedreiging is. Mensen moorden voor niets, zonder nut, dieren doden alleen bijvoorbeeld de zwakste(n) van een groep als ze daardoor kunnen overleven.

Gewoon een feit, en hoef je trouwens niet eens tv voor te kijken hoor...
Zonder de bedreiging van de mens heb je een planeet die perfect in balans is door zichzelf met dieren, planten en andere organismen.

Van aandachtsh**r naar aandachtskadaver, hij gaat vooruit.

Terug
Naar boven