XXL Nutrition

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

Ik weet niet hoor Klaas, asperger lijkt me best k*t eigenlijk.

Iemand filmpje op normale snelheid?

Jij bent een Belg.

Het lijkt me ook niet makkelijk om autistisch te zijn..

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Misschien dat je jezelf ook op kan ruimen. Ik snap niet wat hier grappig aan is.

Het is mischien niet grappig maar komaan, om wat voor een domme reden pleegt die kerel ook zelfmoord. "Ik heb best wel een goed leven maar soms is het te hard". Zo zit het leven nu eenmaal in elkaar denk ik dan. Belachelijk.

Het is mischien niet grappig maar komaan, om wat voor een domme reden pleegt die kerel ook zelfmoord. "Ik heb best wel een goed leven maar soms is het te hard". Zo zit het leven nu eenmaal in elkaar denk ik dan. Belachelijk.

Tja, voor sommige mensen lijkt het een domme reden. Maar voor autistische mensen zijn sommige dingen wat moeilijker.:)

Waar ik me vooral over verbaas is hoe hij zelfmoord heeft gepleegd. Hij doet een touwtje om zijn nek en gaat zitten?! Ik zou verwachten dat zijn lichaam een natuurlijke reactie zou geven waardoor dit niet mogelijk zou zijn, net als dat je jezelf niet zou kunnen verdrinken..

duurde nog best wel lang voor hij zijn laatste adem uitblaasde

Tja, voor sommige mensen lijkt het een domme reden. Maar voor autistische mensen zijn sommige dingen wat moeilijker.:)

Dat snap ik absoluut, maar zelf dan vind ik het nog altijd vreemd dat iemand daarom zelfmoord gaat plegen. Er is toch altijd wel een andere oplossing.

Dat weet ik "Klaaswitz"

Toch nog een post hier speciaal aan willen wijden hè.. ach jongen toch.. hebben ze je er mee gepest vroeger? "Daar heb je die dikke klaas weer" riepen de stoute jongens zeker. Net als onze zweed vast wel eens over zelfdoding gedacht of niet? want niemand begreep je.

Arme jongen :o

Jezus wat een vermoeiend k*tverhaal, maarre ik ben echt niet dik.

Laatst bewerkt:
word er nie warm of koud van, schandalig dat ie t op deze manier doet. neem dan een overdosis ofzo

Terug
Naar boven