XXL Nutrition

Zweten

Androgenic

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Massa
122kg
Vetpercentage
5%
Gabbers,

even een vraag,

ik ben totaal geen zeikerd als het om bijwerkingen gaat etc,
maar de afgelopen dagen, loop ik als nooit te voren leeg aan zweet.
snachts wakker, echt de druppels van me af, matras, kussen, alles echt gewoon NAT.
nu is dit natuurlijk gewoon zeuren, snap ik.
maar, ik woog 122 kg, en nu een aantal dagen later,
met het zelfde dieet, training etc weeg ik 118.5 kg, oftewel, WTF????
BF is het zelfde.... ben net gestopt met de orals, 6dagen, oftewel die zijn het ook niet..

zit momenteel aan:

5iu nordi ED
33.3mcg igf glotropin

150mg tritren eod(verlaagd week geleden naar 1ml eod)
500mg test e,eod (verhoogd week geleden ivm slecht libido)
480mg ultradrive eod

5 dagen geleden gestopt met de orals..

wat kandit zijn?
ik kan zo niet door namelijk,
3 stappen en me shirt is nat, trap op en kan gaan douchen...

wat zal dit zijn, en wat kan ik hier aan doen?

ben al een week of 5-6 bezig nu

Is wrs de tren ik heb dit ook. Ben van mezelf een zweter maar ik zit ook aan de tren niet normaal is het. Ik heb dan nog eens fysiek redelijk zwaar werk ik verlies zeker enkele liters zweet per dag. Word je lekker droog van kerel.

• Topic Starter Topic Starter
sta op 6% dus droog hoef ik er niet van te worden:P
heb deze tren in het verleden meermaals genomen, op hogere doseringen dan dit. en dit probleem eigenlijk nooit tot niet gehad.

De combinatie die je gebruikt van de hoge dosis aas, gh en met name de igf gooit je stofwisseling enorm omhoog en die warmte moet weg. Hoeveel koolhydraten eet je en wanneer op de dag?

Koolhydraten minderen, anders de tren eruit gozer. Ik ken het probleem, gaat aan je knagen.

Ja precies ja,
sinds een paar dagen gooi ik extra 75 gram brinta door mn kwark voor het slapen gaan. gewoon teveel carbs voor het slapen gaan.

eet momenteel zo'n 600-650gr carbs per dag.

High carbs equals lot of sweat

Denk je niet dat de oorzaak meer ligt bij je bw en niet van wat je consumeert/gebruikt?

bw?

Ja precies ja,
sinds een paar dagen gooi ik extra 75 gram brinta door mn kwark voor het slapen gaan. gewoon teveel carbs voor het slapen gaan.

eet momenteel zo'n 600-650gr carbs per dag.

Die carbs voor het slapen gaan heb je ook nodig voor je groei man! Je kan ze wel niet gaan nemen maja dat schiet ook niet op. Ik neem altijd 150 gram havermout, 500 gram kwark, 40 gram whey en 30-50 ml olijfolie voor het slapen gaan en zweet nooit echt veel... ligt sowieso aan de tren bro, Tren in de zomer is gewoon :eek:

Dat je nu 3,5 kilo lichter bent komt door de orals, je houd altijd 2/3 kilo extra vocht vast met orals toch altijd ff k*t dan stop je en meteen lichter :(

Ja gvd,
nu weet ik het dus nog steeds niet,
tren is net verlaagd,
net een heerlijke nacht gehad, heerlijk geslapen, niet gezweet...
heb gister avond voor t slapen gaan geen kwark en geen carbs genomen, alleen wat complexe eiwitten. lang/kortwerkende whey.

vanavond voor t slapen gaan neem ik 500gr kwark met 75 gr brinta. kijken of ik het weer heb.
zo nee is het dus echt de tren.

off to the gym, schouders traps dagje.

Die carbs voor het slapen gaan heb je ook nodig voor je groei man! Je kan ze wel niet gaan nemen maja dat schiet ook niet op. Ik neem altijd 150 gram havermout, 500 gram kwark, 40 gram whey en 30-50 ml olijfolie voor het slapen gaan en zweet nooit echt veel... ligt sowieso aan de tren bro, Tren in de zomer is gewoon :eek:

Dat je nu 3,5 kilo lichter bent komt door de orals, je houd altijd 2/3 kilo extra vocht vast met orals toch altijd ff k*t dan stop je en meteen lichter :(

Hoezo heb je koolhydraten nodig voor je gaat slapen om te groeien dan? Ik neem altijd een bak van 500 gram magere kwark + 60 gram whey.

Wat doet de spiegel? Gewicht zegt nooit het hele verhaal.

Als ik 500mg Test-E/wk neem (+ eender wat andere shizzle), heb ik steevast een dikke week of langer dat ik, elke nacht, 's nachts uit me bed drijf van het zweet en al m'n lakens en zo moet vervangen in't midden van de nacht. Na 1 of 2 weken, is het weer normaal...

Je hebt wellicht al vaker aan deze doseringen Test gezet, maar zou dit ook niet deels uitmaken van de oorzaak? Ik hoop voor jou van niet, maar anders moet je het simpelweg 'uitzweten', daar de Test eruit laten niet echt een optie is denk ik...

Suc6 verder nog kerel!

Grtz,

Thnx Tombie.
ben bekend met deze doseringen.
het zijn echt de carbs geweest.

150gr havermout icm zoveel ew en vet? Ik zou enorm vet ervan worden, jij kan het hebben?

Hoezo heb je koolhydraten nodig voor je gaat slapen om te groeien dan? Ik neem altijd een bak van 500 gram magere kwark + 60 gram whey.

Elke maaltijd probeer ik minimaal 1000 kcals naar binnen te krijgen dus ook die voor het slapen gaan, doe ik dat niet ook voor het slapen gaan groei ik gewoon minder en je gebruikt ook energie in je slaap toch ookal is het weinig.. je word ook gelijk weer lekker loaded wakker probeer het maar eens bro

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 12:12 ----------

150gr havermout icm zoveel ew en vet? Ik zou enorm vet ervan worden, jij kan het hebben?

Heb een snelle stofwisseling en daarbij train ik zo goed als elke dag en soms 2 keer per dag dus me verbranding staat altijd max hoog en merk dat geno ook wel veel vet verbrand

Laatst bewerkt:
Koolhydraten net voor het slapen gaan staat me wat tegen bro.
Je geeft al aan een snelle stofwisseling te hebben en de mijne is dat absoluut niet.

Terug
Naar boven