GZHN
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
dat armpje begint nergens op te lijken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb je gemist dat de meeste negatieve reacties betrekking hebben op zijn persoonlijkheid -of liever gezegd het gebrek daaraan- en niet op zijn fysiek?
het is duidelijk dat hij er goed uit ziet nou en. naturel of niet wat maakt het uit.Ieder zijn eigen mening, ik zie ze nooit in ieder geval.
Maybe verb, maar vraag me af hoe die eruit ziet in normale belichting en zonder pose.
heeft iemand op dit forum hem al eens ontmoet? waarom praat je dan over zijn persoonlijkheid als je hem enkel maar kent via dit forum en enkele foto's.het is duidelijk dat hij er goed uit ziet nou en. naturel of niet wat maakt het uit.
Ieder zijn eigen mening, ik zie ze nooit in ieder geval.
Maybe verb, maar vraag me af hoe die eruit ziet in normale belichting en zonder pose.
als hij die shit in real life doet kan dat gewoon niet lang goed gaan... der zit altijd bijvoorbeeld een chick bij met een broer die pissig word en hem gewoon verbouwd. easy as that... misschien dat het 9 van de 10x goed gaat, maar eventually kom je gewoon de verkeerde tegen. dan hoop ik overigens ook dat dat gefilmd word
.
, dit dan weer omdat je er hele ander schaduw op hebt en daardoor weer minder definitie ziet, bro.hahahaha ja homo, ik moest toch ook ergens beginnen:s
dat fysiek is gewoon naturel te halen. ik ben geil he, wil je voelen?
en gozer het is wel disrespect. we zijn nu meer dan een jaar verder, lijkt me logisch DAT dat fysiek niet de mijne meer is
does it ring a bell
Dear motivation, geen disrespect, maar als jij het fysiek van zyzz niet speciaal vind, wat vind je van je eigen fysiek dan ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
vs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En nee, dat hij kuurt als een gek boeit me geen fl**ker. Als hij beweerde naturel te zijn, hadden jullie hem ook gelooft, immers vinden jullie dit fysiek niet speciaal.
you maaad brah
Ja whatever, post dan een fysiek van nu. Doe je toch niet. Word je alsnog weggeblazen.
Ja het is naturel te behalen, als je 30 bent haha in jou geval dan.
Jinkazama, kleuter.
Je hebt waarschijnlijk verre van het fysiek van die kerel, dus stop met de u mad brah's.
en ja ik ben boos
Nee, dat fysiek is mooi. Maar het is niet outstanding, klaar. Vind je dat wel, print ze foto uit en ga met jezelf spelen. Jou train carriere is iedergeval over, als je denkt dat je een fysiek als het zijne niet kunt bereiken. En ja, dat wat je zegt over wat voor fysiek ik heb en wat ik zou kunnen bereiken, is een vooroordeel van jou kant lieverd. 1 ding wat je nu wel bewijst, is dat jou kennis over trainen an sich enorm beperkt is.
Dus hush hush, ga terug de speeltuin in G
Even voor de objectievelingen.. wat weegt die gozer 75-80 kilo ofzo?