Fitness Seller

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het bovenste filmpje echt van een 4chan member ?

Ik dacht 4chan diehards internetpesters waren ofzo of ben ik verkeerd ?

wat een mong**l die 4chan ginger

Uit welke Amish maatschappij kom jij dan waar tattoo's not done zijn?
dude wtf? ****ing veel nederlanders zitte ook onder de tatoos

Zal dan wel aan mij liggen, heb altijd het idee gehad dat het wel mee valt in Nederland qua tattoos. Ken sowieso geen mensen in me eigen omgeving met lompe zichtbara tattoos in ieder geval, ook niet in me gym.

En ik vind persoonlijk zo'n dikke sleeve tattoo inderdaad not done, vind het wel vet staan daar niet van, maar lijkt me altijd lastig met formaliteiten zoals solliciteren. Je maakt er in ieder geval niet echt een goede indruk mee IMO.

kan iemand laten zien van welk filmpje dat komt? die van 4 chan

Wat een ontiegelijke vochtkop!

Is ook maar zielig , allemaal wsl diehard zonnebankers , geeneen van die gasten op die foto heeft zijn fysiek naturel behaald en dan die gaybroekjes :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Is ook maar zielig , allemaal wsl diehard zonnebankers , geeneen van die gasten op die foto heeft zijn fysiek naturel behaald en dan die gaybroekjes :rolleyes:

Dit soort fysiek is niet naturel te behalen brah

4620334996_d6d5497ddc.jpg

Al vind ik hem tegenwoordig minder vol ogen, heeft zeker wat ingeleverd.

Door de vele feestjhes en poseren :D

hahaha wat is dit joh? Waar komen al die vercrackte muscle boys vandaan en is dit serieus???

hahah eindeloos topic over 1 freaking koerd met een gaykaak waarbij de mond in verhouding veelste klein is,die zijn haren doet met een sTtang, die veel feest en zijn onnatuurlijke body showed in korte gaybroekjes.

hahah eindeloos topic over 1 freaking koerd met een gaykaak waarbij de mond in verhouding veelste klein is,die zijn haren doet met een sTtang, die veel feest en zijn onnatuurlijke body showed in korte gaybroekjes.

moet ook paar van die korte rugby shorts bestellen voor de zomer :rocker2:

mirin legs brah

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven