- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee je moet het met '' '' doen Erencan. Dan hoor je erbij.
Ik heb toch gelijk?
Nee, dankzij mijn techniek kan ik dat kapsel tevoorschijn toveren binnen 10 minuten, zonder stijltang. Manier van droogwrijven na het douchen is erg belangrijk, dan de juiste wax in de juiste hoeveelheid en dan op bepaalde punten nog Taft haarlak om stevigheid te krijgen waar het nodig is.
It's ****ing science brah!!1

Dat heb ik ook nooit ontkend.
Vind het alleen grappig dat iedereen zeurt over haar gewicht
Vind het zelf wel mee vallen

**** zyzz en jullie hele homo clubje ga maar lekker elkaars kont vingeren stelletje f**gots.
hihihihihihiihih
Wtf man doe jij nou echt zoveel moeite voor me haar?
Lol als bb-er moet je toch echt wel hogere eisen stellen voor chicks, maja, jij traint ook nog niet dan begrijp ik het wel...
Doe jij dan ook mee?![]()
Hey erencan wie ben jij eigenlijk?
Heb je ook maar hij is nog jong en onwetend.
Tja.. toen ik zo oud was zat ik achter maagdelijke sletjes van 15 aanHeb je ook maar hij is nog jong en onwetend.
Laat hem maar alleen creperen van de pijn door gebrek aan socialiteit.

Tja.. toen ik zo oud was zat ik achter maagdelijke sletjes van 15 aan![]()
Tja.. toen ik zo oud was zat ik achter maagdelijke sletjes van 15 aan![]()
Dat wist ik al, maar toch bedankt voor het compliment knul
Lol Erencan als je zo doorgaat dan wordt je niet meer aardig gevonden denk ik..![]()
Hey ja toevallig ik ook manTja.. toen ik zo oud was zat ik achter maagdelijke sletjes van 15 aan![]()

1m68 hoe doe je dat eigenlijk met optrekken?
vraag je dan of iemand je wilt optillen of maak je een soort trappetje van gewichten