XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ik heb nog wat leuks om wat extra olie op deze vurige thread te gooien.

You like his dancing?

MALE STRIPPAH

• Topic Starter Topic Starter
nee is niet fake, Zyzz danst wel eens voor wat moulah.

jinkazama je laat je wel snel kennen , volgens mij zit je al de hele dag in dit topic met een stijve pik

+3.456.290

Getraind zijn is 1 ding, maar die gozer:roflol: pfff, kan je nu echt niks beters vinden. (ook als je hier de hele dag met je stijve zit te trollen, dan nog..)

(wat las ik net over afkraken en shit, heeft deze poot een eigen forum?)

Haha sommige verkijken ze zich echt op die foto's. Die gozer weegt 100 kg bij 1.87. Daarbij zijn z'n benen nog eens zwaar onderontwikkeld dus al die kilo's moeten wel op z'n bovenlichaam zitten.

Dan zie je hier gasten van 77 kg bij 1.90 roepen dat het gewoon maar een fitnessboy is. Als je met 100 kg bij 1.87 een fitnessboy bent dan snap ik niet waarom jullie niet op het fitnessforum van deze site zitten?

Hij heeft gewoon redelijke massa op zo'n laag bf. En dat is knap lastig om zo droog te staan als naturel. Zo zie je maar dat je toch wel een respectabel fysiek kunt halen als je gewoon normaal traint en normaal eet en gewoon af en toe een kuurtje neemt.

Jij wou zeggen dat je met 77 kg @ 1m83 groter bent dan zyzz?

:roflol:

En ja ik weeg minder dan jou.

/care, sta waarschijnlijk ook een stukje droger:D

U MAD?

Jij bent echt een mong**l, waar lees jij dat ik zeg dat ik groter ben dan zyzz?
Ik zeg alleen dat hij groter kon worden met wat hij allemaal heeft gedaan, ik train sindskort (5 maanden) hoe wil je mij met hem vergelijken? Als ik 21 ben ben ik hem zwaar gepasseerd en ik kom mijn belofte na ;)

Haha sommige verkijken ze zich echt op die foto's. Die gozer weegt 100 kg bij 1.87. Daarbij zijn z'n benen nog eens zwaar onderontwikkeld dus al die kilo's moeten wel op z'n bovenlichaam zitten.

Dan zie je hier gasten van 77 kg bij 1.90 roepen dat het gewoon maar een fitnessboy is. Als je met 100 kg bij 1.87 een fitnessboy bent dan snap ik niet waarom jullie niet op het fitnessforum van deze site zitten?

Hij heeft gewoon redelijke massa op zo'n laag bf. En dat is knap lastig om zo droog te staan als naturel. Zo zie je maar dat je toch wel een respectabel fysiek kunt halen als je gewoon normaal traint en normaal eet en gewoon af en toe een kuurtje neemt.

gestopt met lezen na je 100 kg:roflol:

Jij wou zeggen dat je met 77 kg @ 1m83 groter bent dan zyzz?

:roflol:

En ja ik weeg minder dan jou.

/care, sta waarschijnlijk ook een stukje droger:D

U MAD?

Ik zeg alleen dat hij groter kon worden met wat hij allemaal heeft gedaan, ik train sindskort (5 maanden) hoe wil je mij met hem vergelijken? Als ik 21 ben ben ik hem zwaar gepasseerd en ik kom mijn belofte na ;)

Dat lees ik nergens daarom zei ik "Jij wou" ik zeg toch niet "Jij zegt"

Oke wat verkeerd geschreven, omdat ik er te snel overheen las mijn excuses.

Maar jij zegt mijn reet 93 kg. Hoeveel moet hij dan wegen volgens jou?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bertstare.jpg

+3.456.290

Getraind zijn is 1 ding, maar die gozer:roflol: pfff, kan je nu echt niks beters vinden. (ook als je hier de hele dag met je stijve zit te trollen, dan nog..)

(wat las ik net over afkraken en shit, heeft deze poot een eigen forum?)

Ey wie zijn rug zoekt krijgt karma;)

wie een foto van zijn hamstrings post krijgt karma

Wie een foto van z'n lul post... oh wacht:o.

@ motivation hoezo kan dit geen 100 kg zijn?

Dit is zijn doel.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Wie een foto van z'n lul post... oh wacht:o.

@ motivation hoezo kan dit geen 100 kg zijn?

Dude:mad:

No offence brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven