AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je kuurt hoor je GROOT te zijn, dat is volgens mij ook het doel daarvan.

Deze pipo kuurt en is maar max 75 kg met een laag vet, waar is het fout gegaan?

En die jinkazama is gewoon een geil niet hetero chinees wat op breed gekaakte mensen valt.

Nuff said

zegt genoeg over jou.. want dat is onzin.
AAS wordt voor iedere sport gebruikt. en nee... het doel is dan niet altijd GROOT te zijn

kermitfiddybert.gif

ja rijdt maar snel weg met die auto want kben een racist

• Topic Starter Topic Starter

Ik begin me nu ook te ergeren aan hem.
Oke, hij heeft een goed fysiek maar hij doet alsof hij een god is en iedereen kan afkraken. Zo'n fysiek valt te halen binnen een paar jaar en dan ook nog kuren..

Volgens mij is die vroeger als ecto heel hard gepest dat hij nu zo bezig is.

Zyzz is God. Ook kan hij naar mijn mening iedereen afkraken. Zo'n fysiek valt echt niet binnen een paar jaar te halen en helemaal niet zonder te kuren.

Zyzz is een aesthetics bodybuilder brah, het gaat niet om zijn massa maar om zijn proporties.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

en een hater

stop sipping the haterade brah

ik ben één en al vrede mijn jong , geen haat in mijn bovenkamer

Aesthetics über alles yo

Als je kuurt hoor je GROOT te zijn, dat is volgens mij ook het doel daarvan.

Deze pipo kuurt en is maar max 75 kg met een laag vet, waar is het fout gegaan?

En die jinkazama is gewoon een geil niet hetero chinees wat op breed gekaakte mensen valt.

Nuff said

En hij is niet 75kg lol, kerel zit op 205lbs, en zover ik weet is dat rond de 93kg en met zo'n laag bodyfat, impressive gewoon.

Furthermore:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volg het topic niet, maar wat ik begrijp is dat jinkazama1 verliefd is op hem?

Je bent gewoon gay als je hem niet zou doen, kijk hoe hij eruit ziet dan.

jinkazama je laat je wel snel kennen , volgens mij zit je al de hele dag in dit topic met een stijve pik

Damn bro, waar ben je mee bezig? Je verdedigd een boi die je niet kent alsof het je eigen moeder is. Denk nou is normaal na man, hoe hij zich gedraagt kan gewoon niet. En dat je daarop haat heeft niets met jaloezie of wat dan ook te maken. Feit is gewoon dat het een mogool is, ondanks zijn fysiek en playerskills.

Ben je zo'n kneus irl dat je het ambitieert om zoals hem te worden?

Ik ken jou ook niet hoor. Daarnaast lach ik enorm om zijn trolling, want ik vind dat grappig. Zoveel anderen in dit topic vind ik niet zo grappig dus ja, makkelijk iezen vor mij:D .

no offence.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven