Sinds ik een foto van z'n lul bekijk... oh wacht.
@ motivation hoezo kan dit geen 100 kg zijn?
je praat wel smerig he
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik een foto van z'n lul bekijk... oh wacht.
. Ik vind het toch wel een held. Iemand nog meer leuke chatsessies van hem?Nee was geen geintje, hij is serieus een stripper om wat doekoe erbij te verdienen. Waar denk je dat hij z'n belachelijke dansstijl dan voor heeftWaarschijlijk geshopped of al oud, want hij heeft zijn nieuwe tattoo hier niet.
U MAD Bro?

Wie een foto van z'n lul post... oh wacht.
Oh dus iedereen die z'n lul heeft gezien krijgt karma? Dankje leget, begin maar vast met uitdelen dan. Ik vind het toch wel een held. Iemand nog meer leuke chatsessies van hem?
ik vind zyzz er ook over gaan..zeker na die foto's die ik nu zie van defqon
verspreiden van foto's van je derde been...verspreiden van foto's waar iemand voor je gaat injecteren..mijn respect zakt stillaan weg voor hem.(no offence hij heeft een goede fysiek)
ohjah hier een fysiek die jullie beter zoude admireren http://www.gregplitt.com/preview28.html
. Een stuk groter dan Zyzz zowieso.
.**** yea, dat is gvd een fysiek. Een stuk groter dan Zyzz zowieso.
Die maat van zyzz is ook zo bruut, een kuurwaardig fysiek, stond eerst buff en nu droog, timmeh vond die gast ook bruut. Benen mogen wel wat beter.
Zyzz is gewoon een ecto met als hij on is goeie verhoudingen.
+ maar als je dat zegt dan ben je hier aan het haten.
Idd. Nu mijn doel is een fysiek gelijkaardig aan die van Zyzz, alleen is dat mijn naturel doel. Moest ik kuren dan ga ik zowieso voor een wat groter fysiek. Zoals die kerel uit die Steven postte, met wat meer legs.
Zyzz zijn fysiek is naturel haalbaar, het feit dat hij er serieus voor moet kuren is alleen maar jammer voor hem.
Ik begin me nu ook te ergeren aan hem.
Oke, hij heeft een goed fysiek maar hij doet alsof hij een god is en iedereen kan afkraken. Zo'n fysiek valt te halen binnen een paar jaar en dan ook nog kuren..
Volgens mij is die vroeger als ecto heel hard gepest dat hij nu zo bezig is.
Dat fysiek is heel makkelijk haalbaar alleen zijn droogheid is lastig om te behouden qua massa ben ik hem allang voorbij.
Dat fysiek is heel makkelijk haalbaar alleen zijn droogheid is lastig om te behouden qua massa ben ik hem allang voorbij.