MuscleMeat

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Respect voor jinka zijn doorzettingvermogen...

Sarcasme ten top

ik vind zyzz er ook over gaan..zeker na die foto's die ik nu zie van defqon
verspreiden van foto's van je derde been...verspreiden van foto's waar iemand voor je gaat injecteren..mijn respect zakt stillaan weg voor hem.(no offence hij heeft een goede fysiek)
ohjah hier een fysiek die jullie beter zoude admireren http://www.gregplitt.com/preview28.html

**** yea, dat is gvd een fysiek :). Een stuk groter dan Zyzz zowieso.

Die maat van zyzz is ook zo bruut, een kuurwaardig fysiek, stond eerst buff en nu droog, timmeh vond die gast ook bruut. Benen mogen wel wat beter :P.

Zyzz is gewoon een ecto met als hij on is goeie verhoudingen.

**** yea, dat is gvd een fysiek :). Een stuk groter dan Zyzz zowieso.

Die maat van zyzz is ook zo bruut, een kuurwaardig fysiek, stond eerst buff en nu droog, timmeh vond die gast ook bruut. Benen mogen wel wat beter :P.

Zyzz is gewoon een ecto met als hij on is goeie verhoudingen.

+ maar als je dat zegt dan ben je hier aan het haten.

+ maar als je dat zegt dan ben je hier aan het haten.

Idd. Nu mijn doel is een fysiek gelijkaardig aan die van Zyzz, alleen is dat mijn naturel doel. Moest ik kuren dan ga ik zowieso voor een wat groter fysiek. Zoals die kerel uit die Steven postte, met wat meer legs.

Zyzz zijn fysiek is naturel haalbaar, het feit dat hij er serieus voor moet kuren is alleen maar jammer voor hem.

Idd. Nu mijn doel is een fysiek gelijkaardig aan die van Zyzz, alleen is dat mijn naturel doel. Moest ik kuren dan ga ik zowieso voor een wat groter fysiek. Zoals die kerel uit die Steven postte, met wat meer legs.

Zyzz zijn fysiek is naturel haalbaar, het feit dat hij er serieus voor moet kuren is alleen maar jammer voor hem.

Dat fysiek is heel makkelijk haalbaar alleen zijn droogheid is lastig om te behouden qua massa ben ik hem allang voorbij.

Ik begin me nu ook te ergeren aan hem.
Oke, hij heeft een goed fysiek maar hij doet alsof hij een god is en iedereen kan afkraken. Zo'n fysiek valt te halen binnen een paar jaar en dan ook nog kuren..

Volgens mij is die vroeger als ecto heel hard gepest dat hij nu zo bezig is.

Hij heeft dit in 3 jaar behaald

worden jullie niet gek van al dit bullshit?

Nja, als je ongeduldig bent en dat kun je bij hem wel nagaan dat hij dat is is kuren wel de oplossing.

getting dem cell-tech they said
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
mirin arm

4619721799_7af734230d.jpg

Dat fysiek is heel makkelijk haalbaar alleen zijn droogheid is lastig om te behouden qua massa ben ik hem allang voorbij.

Puur qua massa is het niet heel bijzonder wat hij heeft, maar ik vind het wel erg mooi ogen van hem en dat zie je maar weinig, een monsterchest icm goede proporties en een goed middenrif, misschien dat het wel naturel te behalen is als je de juiste genetische aanleg hebt maar ik vind het totaalplaatje wel gewoon goed, ook al heeft hij gekuurd.

• Topic Starter Topic Starter

2zsy82s.jpg

Waar is dat shirt te koop dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven