AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie zei dat dan?... ennehh... u gay brah?

kijk dat was nou een joke

in tegenstelling tot jonkaza, die zich een heel topic aftrekt op een fysiek waar hij persoonlijk blijkbaar van denkt, het zelf nooit te kunnen halen.??? need help honey

Hah ik vind die Zyzz ook niet veel bijzonders hoor. Laten we het zo zeggen: Niet veel anders dan je gemiddelde fitnessmooiboy. Moet wel toegeven, deze jongen brengt narcisme naar een compleet nieuw niveau.

• Topic Starter Topic Starter
kijk dat was nou een joke

in tegenstelling tot jonkaza, die zich een heel topic aftrekt op een fysiek waar hij persoonlijk blijkbaar van denkt, het zelf nooit te kunnen halen.??? need help honey

internet_serious_business4.jpg

ik sta in het krijt van jinkazama.
waarom zeiken de meesten hier dat zyzz kuurt?
80% van dbb kuurt zelf ook, (de 21+ dan), dus waarom zeuren over zyzz?

Ik vind de gaybroekjes en het vele poseren er gewoon over :rolleyes:

ik vind zyzz er ook over gaan..zeker na die foto's die ik nu zie van defqon
verspreiden van foto's van je derde been...verspreiden van foto's waar iemand voor je gaat injecteren..mijn respect zakt stillaan weg voor hem.(no offence hij heeft een goede fysiek)
ohjah hier een fysiek die jullie beter zoude admireren http://www.gregplitt.com/preview28.html

verspreiden van foto's van je derde been...verspreiden van foto's waar iemand voor je gaat injecteren..mijn respect zakt stillaan weg voor hem.(no offence hij heeft een goede fysiek)
ohjah hier een fysiek die jullie beter zoude admireren http://www.gregplitt.com/preview28.html

ik vind die gast zijn zijn fysiek minder als zyzz' to be honest.
dat hij van die foto's maakt is niet 100% nee, true, alleen gaat dit topic over zijn fysiek (dacht ik, kan ook fout zitten)

Ik vind de gaybroekjes en het vele poseren er gewoon over :rolleyes:

ieder zn eigen style toch?, jij hebt vast wel iets dat hij of iemand anders zich aan ergerd of w/e :D

Sorry fysiek vind ik een stuk minder dan zyzz, en dan voornamelijk om de buik.

Ik vind een smalle taille echt prioriteit nummer 1:D En daarmee zeg ik niet dat die gast geen smalle taille heeft maar toch nog te groot ogend vind ik. X Shape!

FrankZane.jpg

Laatst bewerkt:
Dit topic is populair :D

Zoveel broers zijn er niet die daar groot genoeg voor zijn:rolleyes:.

Daarnaast loopt zyzz altijd met 10 matties rond die allemaal 80+ 9-% zijn.:D

Damn bro, waar ben je mee bezig? Je verdedigd een boi die je niet kent alsof het je eigen moeder is. Denk nou is normaal na man, hoe hij zich gedraagt kan gewoon niet. En dat je daarop haat heeft niets met jaloezie of wat dan ook te maken. Feit is gewoon dat het een mogool is, ondanks zijn fysiek en playerskills.

Ben je zo'n kneus irl dat je het ambitieert om zoals hem te worden?

• Topic Starter Topic Starter
Damn bro, waar ben je mee bezig? Je verdedigd een boi die je niet kent alsof het je eigen moeder is. Denk nou is normaal na man, hoe hij zich gedraagt kan gewoon niet. En dat je daarop haat heeft niets met jaloezie of wat dan ook te maken. Feit is gewoon dat het een mogool is, ondanks zijn fysiek en playerskills.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

this cant be serious

BAM slaat de nagel op de kop

Daaaaaaaaaaaaaaaamn, moet deze thread beter in de gaten houden, POSTING IN LEGENDARY DBB THREAD
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
. Gewoon zyzz thread op bb.com niveau, I like, I like, I like

Even voor de objectievelingen.. wat weegt die gozer 75-80 kilo ofzo?
Hehe, valt je tegen, hij weegt rond de 100 kilo bij 1,90m ofzo. Je kunt gewoon niet zeggen dat het NIET impressive is ondanks dat het niet naturel is. Voor velen is het gewoon een droom fysiek en hij is gewoon een geniale troll. De hele wereld kent hem, zelfs op ons nederige nederlands forum vallen we elkaar aan over Zyzz. Nou seriously, dan heb je het toch wel gemaakt of niet(een de een vind dit negatief en de ander positief, tja).

Not_sure_if_serious.jpg

ik sta in het krijt van jinkazama.
waarom zeiken de meesten hier dat zyzz kuurt?
80% van dbb kuurt zelf ook, (de 21+ dan), dus waarom zeuren over zyzz?

Als je kuurt hoor je GROOT te zijn, dat is volgens mij ook het doel daarvan.

Deze pipo kuurt en is maar max 75 kg met een laag vet, waar is het fout gegaan?

En die jinkazama is gewoon een geil niet hetero chinees wat op breed gekaakte mensen valt.

Nuff said

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven