Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
;) als ik heel deze week echter gewoon kcal erin krijg ga ik kijken of 0.2mg ED ook gaat, dus dan gaat het naar 1.4mg/wek
Voor mij is het de gezondheidsvoordelen mee pakken zonder dat eetlust de duper ervan is
Achja kan altijd gekker. Zo hadden we een kleed onder de eettafel maar mijn vriendin vond het niet meer mooi, maar kan de tafel niet optillen dus snijd ze met een stanley mes het kleed eromheen maar weg als ik aan het werk ben 💁
;) als ik heel deze week echter gewoon kcal erin krijg ga ik kijken of 0.2mg ED ook gaat, dus dan gaat het naar 1.4mg/wek
Voor mij is het de gezondheidsvoordelen mee pakken zonder dat eetlust de duper ervan is
Natuurlijk wel getraind tussendoor maar ja, life...
Vandaag
Squat, low bar
195x3x3
Bench press, t&g
150x8x2
150x7 (8F)
Leg press
300x10
320x10
260x15
Dit was echt tot het gaatje en daar voorbij.
Leg extensions
60x15
60x14
Idem, helemaal...
Goed idee. En vergeet niet dat voeding slechts 1 van de puzzelstukjes is voor een sterk immuunsysteem. Veel stress en slecht slapen kunnen je immuunsysteem ook verzwakken.
Klinkt voor mij alsof je lichaam niet genoeg rust heeft gehad waardoor je steeds ziek werd.
Sws is het verstandig om het even te laten checken bij je huisarts (die gasten hebben er meestal voor geleerd in tegenstelling van de meeste leden hier...
Leven is niet meer zoals toen je 18 was en 8 dagen per week kon trainen. Rust / herstel en geen zeikwijf thuis hebben zorgt er allemaal voor dat je energie/weerstand op peil blijft.
Een gevarieerd dieet is goed, maar verwacht niet als je ineens...
Ik heb nu een upper lower 2x in de week, waar ik zon 10 sets per grote groep doe. De ene upper 2 borst en 1 rug, de andere 2 rug en 1 borst en de rest van de spiergroepen. Het was voor mijn autistische brein een hele schakeling omdat ik voor mij...
Beetje vrouwenpraat dus wellicht voor de mannen niet zo boeiend (of wel idk):
Ritme in cyclus lijkt hier eigenlijk wel weer spot-on te zijn. Exact op de dag dat mijn app voorspelde begon het feest weer🥳
En ook deze keer totaal geen pijn in de...
Leven is niet meer zoals toen je 18 was en 8 dagen per week kon trainen. Rust / herstel en geen zeikwijf thuis hebben zorgt er allemaal voor dat je energie/weerstand op peil blijft.
Een gevarieerd dieet is goed, maar verwacht niet als je ineens...
Streepjes zijn per 0.02ml he, in ieder geval bij die van mij. Dat is prima te doen
Ook deze week 0.2mg Reta EOD erbij, HEEL rustig opbouwen en dan kijken hoeveel hoger het kan zonder dat het hinderlijk wordt voor eetlust.
Klinkt voor mij alsof je lichaam niet genoeg rust heeft gehad waardoor je steeds ziek werd.
Sws is het verstandig om het even te laten checken bij je huisarts (die gasten hebben er meestal voor geleerd in tegenstelling van de meeste leden hier...
Goed idee. En vergeet niet dat voeding slechts 1 van de puzzelstukjes is voor een sterk immuunsysteem. Veel stress en slecht slapen kunnen je immuunsysteem ook verzwakken.
Beste leden,
Ik merk dat ik de laaste 2 jaar vaker ziek ben. Heb in het verleden een infectie gehad maar begin dit jaar weer. Twee weken terug een week ziek thuis door verkoudheidsklachten, positief op corona getest, en dag of twee tegen de 39...
Eet het niet elkedag, bijna nooit eigenlijk maar had er vandaag trek in.
Turks ontbijt, heet menemen.
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Een mix van kruiden, ik hou van pittig dus chili poeder, zwarte peper, zout etc...
bench press
2x20x20kg
15x60kg
12x60kg
10x80kg
3x10x95kg
Easy en geen enkele last van de schouder.
chin up
2x12xbw
8xbw+20kg
8xbw+25kg
2x7xbw+25kg
inc db press
12x30kg
10x32,5kg
10x35kg
8x40kg
Ook easy, maar beetje opletten met de schouder qua...
Vandaag
Squat, low bar
195x3x3
Bench press, t&g
150x8x2
150x7 (8F)
Leg press
300x10
320x10
260x15
Leg extensions
60x15
60x14
Idem, helemaal...
Vandaag
Squat, low bar
195x3x3
Bench press, t&g
150x8x2
150x7 (8F)
Leg press
300x10
320x10
260x15
Leg extensions
60x15
60x14
Idem, helemaal...
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Een mix van kruiden, ik hou van pittig dus chili poeder, zwarte peper, zout etc...
Vandaag
Squat, low bar
195x3x3
Bench press, t&g
150x8x2
150x7 (8F)
Leg press
300x10
320x10
260x15
Leg extensions
60x15
60x14
Idem, helemaal...
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Ja. Reta is king.
Ik heb zo vaak gelezen dat mensen zijn overgestapt van tirze naar reta, omdat ze op een plateau terecht kwamen. Allemaal nooit meer teruggekeken naar tirze.