Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Collage 1: Juni/Juli 2018
    Collage 2: Oktober 2019
     

    Bijlagen

    • CollageMaker_20191008_160427014.jpg
      CollageMaker_20191008_160427014.jpg
      123,1 KB · Weergaven: 263
    • CollageMaker_20191008_160623258.jpg
      CollageMaker_20191008_160623258.jpg
      124,2 KB · Weergaven: 240
    ik ben nog geen 40 plusser :aai:
    Het is 50 plusser en er zijn meer jongere BB'ers die het gebruiken dan oudere.
    En het heeft zijn doelmatigheid allang bewezen. Temeer omdat de ingewanden gemiddeld groter zijn door de grotere volume aan voeding.
    Het brengt alles terug in proporties. Je moet het echter wel lang genoeg dragen. 4-6 uur per dag is ongeveer standaard.
    De meeste slapen er zelfs mee. De boys and girls in Koeweit doen ze niets anders. En soms gaat broscience verder dan klinisch onderzoek.

    btw zelf gebruik ik het nog niet. Heb er wel eentje liggen.
     
    Het is 50 plusser en er zijn meer jongere BB'ers die het gebruiken dan oudere.
    En het heeft zijn doelmatigheid allang bewezen. Temeer omdat de ingewanden gemiddeld groter zijn door de grotere volume aan voeding.
    Het brengt alles terug in proporties. Je moet het echter wel lang genoeg dragen. 4-6 uur per dag is ongeveer standaard.
    De meeste slapen er zelfs mee. De boys and girls in Koeweit doen ze niets anders. En soms gaat broscience verder dan klinisch onderzoek.

    btw zelf gebruik ik het nog niet. Heb er wel eentje liggen.
    Jij noemt Sanca Saxon "het"?! Ja wist wel dat 't zoiets als doel had, had ooit een filmpje gekeken dat iemand van die doorzichtige folie rond z'n taille had gedaan en dag erna was t ook een stuk strakker. Waarschijnlijk dezelfde werking ongeveer
     
    Jij noemt Sanca Saxon "het"?! Ja wist wel dat 't zoiets als doel had, had ooit een filmpje gekeken dat iemand van die doorzichtige folie rond z'n taille had gedaan en dag erna was t ook een stuk strakker. Waarschijnlijk dezelfde werking ongeveer
    Allereerst reageer ik op een reactie van jou op mij en daar staat het. De het slaat dus op mij anders had je vermelding moeten maken van iemand anders.
    Tweede het gedoe met folie is broscience in volle glory. Want de folie ontneemt het ademen van je huid en dan krijg je dus een lokale mini sauna en daar verbrand je natuurlijk vet en dan wordt je dus smaller. Kijk dat is allemaal larie natuurlijk.
    Een waistband helpt je en duwt als het ware je ingewanden terug op de plek waar ze horen of ooit zaten. En dan wordt je smaller. Dit is niet zomaar blijvend. Je korset wordt als het ware opnieuw aangesnoerd maar laat je dit weer vieren door het niet meer gebruiken van de waistband dan kom je uiteindelijk weer in basis terug op je oude omvang.

    Bottem line een waistband werkt maar lost het probleem niet op.
     
    Je kan ook een dildo in je anus duwen en zo hard doorduwen dat het stront uit je mond komt dan heb je ook een dunnere buik
     
    Je kan ook een dildo in je anus duwen en zo hard doorduwen dat het stront uit je mond komt dan heb je ook een dunnere buik
    :roflol: maar dat is dus niet zo, want de dildo neemt de plek van het stront over. :roflol:
    misschien is het wel lekker ook en als je een op afstand bediende dildo neemt kan je partner de bediening overnemen.
    Je buik is dan niet smaller maar who cares het trilt wel lekker :haha: :laugh:
     
    :roflol: maar dat is dus niet zo, want de dildo neemt de plek van het stront over. :roflol:
    misschien is het wel lekker ook en als je een op afstand bediende dildo
    :roflol: maar dat is dus niet zo, want de dildo neemt de plek van het stront over. :roflol:
    misschien is het wel lekker ook en als je een op afstand bediende dildo neemt kan je partner de bediening overnemen.
    Je buik is dan niet smaller maar who cares het trilt wel lekker :haha: :laugh:
    Gatverdamme ron.... :roflol:
     
    :roflol: maar dat is dus niet zo, want de dildo neemt de plek van het stront over. :roflol:
    misschien is het wel lekker ook en als je een op afstand bediende dildo neemt kan je partner de bediening overnemen.
    Je buik is dan niet smaller maar who cares het trilt wel lekker :haha: :laugh:
    Hier spreekt een man met ervaring :hornyna:
     
    Back
    Naar boven