AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Na een jaar of 2-3 is de rek er grotendeels uit ja. Daarna wegen de inspanningen en opofferingen imo bij lange na niet op tegen de resultaten en moet je gewoon gaan juicen of een yolo leven gaan leiden en een beetje onderhouden.
Oh, absoluut mee eens hoor.

Behoorlijk niet hoor, maar genetische grens opzoeken dmv voeding en training optimalisatie zeker wel.

Hypothetisch:

Stel je begint als beginner van 1.80, 68 kilo op 14% vet. (9.5 kilo vet) en begint direct onder coaching zodat je voeding, training en rust nagenoeg optimaal is.
Je traint 6 jaar en je komt 10+5+3+2+2+1 kilo pure spiermassa aan.
Je eindigt met een cut met precies even veel kilo vet als toen je begon.
Dan ben je 91kg @ 10% vet.
Veel meer zit er echt niet in hoor, dan heb je dus al freaky genetics, dit vind ik al extreem optimistisch.
Realistischer zou rond de 85kg@10% zijn

//Of mijn beeld van wat natty mogelijk is moet door de jaren heen ook zo vertekend geworden zijn /cope
Dit scenario is erg optimistisch. Ik was zelf na 3 jaar trainen 83kg bij 1m90, terwijl ik mezelf als genetic freak zie. (Met reden want ik was NK 60m hardlopen en 5de bij kogelstoten.)

Dit scenario is erg optimistisch. Ik was zelf na 3 jaar trainen 83kg bij 1m90, terwijl ik mezelf als genetic freak zie. (Met reden want ik was NK 60m hardlopen en 5de bij kogelstoten.)
En derde bij bankdrukwedstrijd in de sportschool van de voorzitter van de NBBF, nadat deze wedstrijd op het laatste moment veranderd was van bodybuilding -> powerlifting, omdat het iedereen duidelijk was dat jij de bodybuildingwedstrijd ging winnen.

IMG_20240425_163701.jpg

De volle 71.4kg jaja

Kom maar op met die flexes!

Hallo allemaal, ga zaterdag de wedstrijd Siggi mee doen. Deze foto’s zijn van vandaag. Als de wedstrijd klaar is zal ik soms een update sturen over hoe de off season gaat.
IMG_2036.jpeg
IMG_2031.jpeg
IMG_2024.jpeg
IMG_1990.jpeg

Groetjes Len

Terug
Naar boven