Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Ik doe het mezelf aan omdat ik nog cardio doe, anders was het half 5. Evengoed een ruk tijd :')
Respect. Ik ben echt te veel op mijn nachtrust gesteld als het aankomt op cardio in de ochtend en zet mijn wekker geen minuut vroeger dan nodig voor mijn werk (vroeger was ik wel fanatieker in de ochtend), zeker nu met dit warme weer waar ik soms niet snel de slaap 's avonds kan vatten. Dan pak ik m'n cardio liever na mijn training, ook al is ochtendcardio (fasted) echt goed. Na de training vind ik trouwens wel relaxed voor afvoer afvalstoffen en de naverbranding (tenzij dit een fabeltje is) en omdat ik dan toch in de flow zit.
 
Respect. Ik ben echt te veel op mijn nachtrust gesteld als het aankomt op cardio in de ochtend en zet mijn wekker geen minuut vroeger dan nodig voor mijn werk (vroeger was ik wel fanatieker in de ochtend), zeker nu met dit warme weer waar ik soms niet snel de slaap 's avonds kan vatten. Dan pak ik m'n cardio liever na mijn training, ook al is ochtendcardio (fasted) echt goed. Na de training vind ik trouwens wel relaxed voor afvoer afvalstoffen en de naverbranding (tenzij dit een fabeltje is) en omdat ik dan toch in de flow zit.
Ik doe het meer in de ochtend omdat ik het dan maar gehad heb, aan het einde van me dag of training moet ik er echt niet aan denken om nog eens cardio te doen
 
Ik bel nooit in de auto, maar goed om te weten wanneer ik overweeg via Bluetooth te bellen. Ik heb bij Xiaomi wel erg te indruk (net als bij opkomende Chinese technologie) dat het komende jaren sterk gaat verbeteren en men nog echt in de weg omhoog zit (qua R&D en evaluation). Vroeger was Chinees vnl. kopieren van Westerse technologie; dit wordt steeds minder. De handelsoorlog tussen VS en China zal de marktpositie en het op eigen benen staan (en ontwikkeling van Chinese technologie) van de Chinezen alleen maar vergroten, bizar hoeveel miljarden/biljoenen daar wordt vrijgemaakt. Ik hoop niet dat politieke beslissingen technologie uit China in de ban gaan doen, maar als Trump van de troon is verstoten, zal dat wellicht wel meevallen.

Van tevoren even checken bij de fabrikant van je auto. Ik weet dat de nieuwe Sync (3.0 volgens mij) van Ford niet goed samen gaat met Xiaomi software.
Ja, eens, telefoons uit China zijn al jaren erg sterk qua hardware, veel innovatie, grotere schermen, vingerafdrukscanners, meerdere camera's, maar sinds ze upcoming zijn op de westerse markt gaan ze echt hard, dit is nog maar het begin.
 
Ik ben wel heel blij met de huidige ontwikkelingen 🤣
20200823_142131.jpg

Halter, vroeger in de gevangenis gemaakt door gedetineerden.
 
Ik vind het eerlijk gezegd best wel jammer dat dit in augustus al in de winkel ligt.
Flikker toch op man, dat gezeik elk jaar met "Nu al?". Dan koop jij ze pas lekker eind November, of alleen een zakje op 5 december zelf. Liefst heb ik ze year round beschikbaar.
Ze zijn al ruim een week beschikbaar bij de Action, nu ook Hema en zullen snel meer winkels volgen :)
 
Ze kennen geen Sinterklaas in Engeland snif :(
 
Flikker toch op man, dat gezeik elk jaar met "Nu al?". Dan koop jij ze pas lekker eind November, of alleen een zakje op 5 december zelf. Liefst heb ik ze year round beschikbaar.
Dan heeft het weinig meer met Sinterklaas te maken. Er ligt year round al ontzettend veel snoep in de supermarkt (ja, ook gewoon speculaas en chocola) dat het onmogelijk is dat iemand iets te kort komt.

Bovendien, ik gaf gewoon mijn mening. Ik zelf associeer strooigoed met het Sinterklaasfeest en de sfeer en periode eromheen (het weer wordt weer koud en guur, het wordt vroeger donker en de winkels en straten zijn leuk in de Sinterklaassfeer gebracht, de aankomst met de pakjesboot waar altijd weer iets fout gaat en het mooie van al die kids die nog heilig geloven, de muziek enzo). Het leuke en die associatie gaat er nu een beetje van af, althans, dat vind ik; en ik vind het doorgeslagen en jammer dat het zo duidelijk is dat het alleen maar om commercie en geld gaat en niet meer om het feest en de nostalgie zelf (en het hele idee waar Sinterklaas (Sint Nicolaas van Myra) oorsprongelijk vandaan komt). Er is al genoeg discussie over het hele feest (en de Pieten) dat het leuke er een beetje vanaf gaat helaas.:(

Natuurlijk hoef je het niet me eens te zijn, maar zo'n 'flikker toch op man'-reactie vind ik nergens op slaan en heeft geen meerwaarde.
 
Over twee weken is het weer koud en guur. De zomer is alweer gedaan hier.

Bijna weer tijd voor boerenkool en erwtensoep.
 
  • Heart
Waarderingen: BB_
Dan heeft het weinig meer met Sinterklaas te maken. Er ligt year round al ontzettend veel snoep in de supermarkt (ja, ook gewoon speculaas en chocola) dat het onmogelijk is dat iemand iets te kort komt.

Bovendien, ik gaf gewoon mijn mening. Ik zelf associeer strooigoed met het Sinterklaasfeest en de sfeer en periode eromheen (het weer wordt weer koud en guur, het wordt vroeger donker en de winkels en straten zijn leuk in de Sinterklaassfeer gebracht, de aankomst met de pakjesboot waar altijd weer iets fout gaat en het mooie van al die kids die nog heilig geloven, de muziek enzo). Het leuke en die associatie gaat er nu een beetje van af, althans, dat vind ik; en ik vind het doorgeslagen en jammer dat het zo duidelijk is dat het alleen maar om commercie en geld gaat en niet meer om het feest en de nostalgie zelf (en het hele idee waar Sinterklaas (Sint Nicolaas van Myra) oorsprongelijk vandaan komt). Er is al genoeg discussie over het hele feest (en de Pieten) dat het leuke er een beetje vanaf gaat helaas.:(

Natuurlijk hoef je het niet me eens te zijn, maar zo'n 'flikker toch op man'-reactie vind ik nergens op slaan en heeft geen meerwaarde.
Jij bent een goeie voor dit programma
op-weg-naar-het-lagerhuis-Het-Debatbureau.jpg
 
BB_ Poll maken? ''mogen pepernoten on zijn year-round''
Ben wel benieuwd naar hoe men erover denkt. (Overigens warne het in dit geval kruidnoten, welke door veel mensen ten onrechte pepernoten worden genoemd; de échte (bakkers)pepernoten zie je helaas bijna niet meer met Sinterklaas).

Uit een eerdere opiniemeting is gebleken dat ca. 80% van de respondenten vindt dat strooigoed te vroeg in de winkels ligt:
 
Back
Naar boven