XXL Nutrition

Mass Traing VS Strength Training

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dankje, dat extra vet is nergens voor nodig en maakt de cut gewoon moeilijker. Ik bulk wel clean.:thumb:
 
Nee, dankje, dat extra vet is nergens voor nodig en maakt de cut gewoon moeilijker. Ik bulk wel clean.:thumb:

Translation ik eet twee blikjes tonijn in plaats van eentje in de bulk:)

Hahah,

Ik wed dat cyan het type gast is dat ALL OUT gaat op een 15 repper flys met 10 kilo dumbbells. om vervolgens gniffelend naar de 200+ squater te kijken en te denken: they're never gonna expect how huge im gonna be!!
 
Laatst bewerkt:
:roflol: epic knowledge

:roflol: epic knowledge

Het is gewoon zo. Wat was er daar fout aan ?

@appeltaart: Wrong as always, maar dat ben ik al ondertussen gewoon geworden van de 'powerlifters' hier.
Wat voor een type ben jij dan ?

image003.jpg


Zoiets ?:gay:
 
Powerlifters (west side barbell) trainen 1 oefening met max gewichten en daarna doen ze sissy isolatie oefeningen. Ze trainen ook maar 2 keer per week echt hard. De andere 2 dagen hebben ze een 'dynamic training'. Excuus voor training met pussy weights. Vergeleken met een bodybuilder die constant van 70 tot 90% traint! Conventional bodybuilding training is harder trainen dan WSB.

Verder raden PL ook enkel 'squats/milk/mcdonalds' aan en dat zie je ook aan hun vadsig figuur.


:D


muwhahahahaha, ik hoop zo erg dat je een grapje maakt

zo niet dan heb je wsb echt totaal niet begrepen
 
Snoer mij de mond met je wsb knowledge!

PWN ME!

Alle post dat 'jullie' al gemaakt hebben, bevatten 0.0 argumenten ?
Maar ja, gaan jullie dat leuk afdoen als 'jij bent het niet waard, lees eerst meer over wsb, etc etc'
Maar inhoudelijk is het 0,0, dat weet je maar al te goed.


:)
 
Now it's personal.

Alle powerlifters hier doen allemaal eigenwijs en denken ze dat ze alle antwoorden hebben op iedereen door zomaar 'squats and milk!!' te roepen.
Waarvan 90% van powerlifters hier ook totaal geen spiermassa/symmetrie hebben. Maar ja, dat komt wel ok door de jaren heen door enkel de grote 5 te doen en melk drinken.

results ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Big Squats = Gay calves.
Je weet hoop ik toch dat goede kuiten genetisch is he net als buffe onderarmen (Lee Priest).
 
Snoer mij de mond met je wsb knowledge!

PWN ME!

Alle post dat 'jullie' al gemaakt hebben, bevatten 0.0 argumenten ?
Maar ja, gaan jullie dat leuk afdoen als 'jij bent het niet waard, lees eerst meer over wsb, etc etc'
Maar inhoudelijk is het 0,0, dat weet je maar al te goed.


:)

Haha wat verwacht je nou? Na wat jij allemaal gedaan hebt neemt niemand je nog echt serieus, te beginnen met je smolov log voor quarter squats. Verder zijn jouw posts in dit topic hoogst irritant, oppervlakkig en eigenlijk ook zonder enige inhoud.

Om je toch maar wat bij te brengen, wsb is maar een hele kleine tak van kracht gericht trainen, ik heb nooit met iemand mee getrained die er mee bezig was dus ik kan niet zeggen of het een hard en zwaar schema is (en jij ook niet omdat je 2 speed workouts of whatever hebt gedaan), maar het feit dat er 50 elite lifters (doorgaans gasten met 350kg+ squats) oid in die gym trainen zegt wel iets.

Alle powerlifters hier doen allemaal eigenwijs en denken ze dat ze alle antwoorden hebben op iedereen door zomaar 'squats and milk!!' te roepen.
Waarvan 90% van powerlifters hier ook totaal geen spiermassa/symmetrie hebben. Maar ja, dat komt wel ok door de jaren heen door enkel de grote 5 te doen en melk drinken.

results ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Big Squats = Gay calves.

Vind maar eens een amateur bb'er met zo'n rug, schouders, armen en bovenbenen. Kuiten komen op deze foto ook gewoon vrij ongelukkig uit, reken maar dat tate zeker wel 50cm kuiten heeft.
 
Het is gewoon zo. Wat was er daar fout aan ?
Gewoon, er is niets fout "aan", het is gewoon fout. Misschien deed jij eerst één oefening en daarna enkel wat isolatie, maar dat heeft niets met het principe achter wsb te maken.
Op max effort doet men één max effort oefening en voor de rest assistance.
assistance =/= isolatie.
rows, board presses, DB presses, ....

Ten tweede is dynamic effort niet bedoeld als een lichte dag oid. De dynamic effort oefening wordt met licht gewicht gedaan, maar de assistance gewoon weer zwaar.
 
Kracht wel, massa niet. Split daarentegen, how mama!

Maar wederom een post met 0,0 inhoud. Gaat dit nog zo langer.

Typisch wsb schema, even kijken.

Sunday - ME squat/deadlift

ME exercise - Close stance bent over good morning - work up to a single or triple ==> 1 oefening heavy.
Assistance - Glute - Ham raise - 5 sets of 8-10 reps
Abs - Standing abs - 4 sets of 8-12
Obliques - Dumbbell side bends - 3 sets of 4-8 reps
Reverse hypers - 3 sets of 8-12 reps

al de rest high reps. Als je 12 reps kan doen, dan zit dat gemiddeld in de 50-60% range. Heel hard hoor.:gay:

Tuesday - Speed bench

Speed Bench - 8 sets of 3 reps at 60% of your one rep max ==> speed training, maar echt 'moeite' is dat niet.Pressing movement - Closegrip 3 board press - 3 sets of 5 ==> redelijk heavy.:thumb:
Extension - Elbows out extensions - 3 sets of 6-10 reps
Lat work - T-bar rows - 4 sets of 5-8 reps
al de rest high reps wederom. :gay:
Shoulder work - A few light sets of side laterals and front raises (hahaha, l"light sets"):gay:
Thursday - Speed squat

Speed squat - 10 sets of 2 reps at 50% of your one rep max(zie speed bench)
Speed deadlift - 6 singles of 60% of one rep max (zie speed bench en squat)
Assistance - Zercher squats - 5 sets of 6-8 reps(zo hoort het!)
Abs - Decline sit-ups with 5 second pause at bottom - 4 sets of 8-12 reps
Obliques - Dumbbell side bends - 3 sets of 4-8 reps
Reverse hypers - 3 sets of 6-8 reps

rest = :gay:

Friday - ME bench

ME exercise - Closegrip Incline press - work up to max single (heavy)
Pressing movement - floor press - 3 sets of 5(zo hoort het)
Extension - Skull crushers - 3 sets of 6-10:gay:
Lat work - T-bar rows - 4 sets of 5-8:gay:

Light shoulder work:roflol:

Fact: Conventional BB (70-100% op alle oefeningen) vs PW (80-100% op 2 oefeningen max! en rest = 50-70%).
CBB > WSB.
kthx bye
 
Gewoon, er is niets fout "aan", het is gewoon fout. Misschien deed jij eerst één oefening en daarna enkel wat isolatie, maar dat heeft niets met het principe achter wsb te maken.
Op max effort doet men één max effort oefening en voor de rest assistance.
assistance =/= isolatie.
rows, board presses, DB presses, ....

Ten tweede is dynamic effort niet bedoeld als een lichte dag oid. De dynamic effort oefening wordt met licht gewicht gedaan, maar de assistance gewoon weer zwaar.

Dat de rest niet gewoon isolatie is, weet ik. Maar zie mijn post(zie je hoe zwaar de assistance word gedaan).

Ik zal het zo zeggen flying fox. Mijn 'uber gaye' split schema(zoals sommigen van jullie het zo graag noemen) schema is intensiever en zwaarder dan dit(bovenstaande schema), dus dat zegt wel wat.
side note: board presses hoorden bij max effort oefeningen, niet assistance. Maar goed, hier en daar hebben jullie waarschijnlijk wat geknutseld in de template methode. Maar ik baseer me enkel op de officiële artikels van wsb.
 
Alle powerlifters hier doen allemaal eigenwijs en denken ze dat ze alle antwoorden hebben op iedereen door zomaar 'squats and milk!!' te roepen.
Waarvan 90% van powerlifters hier ook totaal geen spiermassa/symmetrie hebben. Maar ja, dat komt wel ok door de jaren heen door enkel de grote 5 te doen en melk drinken.

results ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha wat verwacht je nou? Na wat jij allemaal gedaan hebt neemt niemand je nog echt serieus, te beginnen met je smolov log voor quarter squats. Verder zijn jouw posts in dit topic hoogst irritant, oppervlakkig en eigenlijk ook zonder enige inhoud.

Quarter squats. Overdrijven is ook een sport hé :o
Ik zei dat wsb sucks en ik heb argumenten gegeven. Als jij vindt dat het k*targumenten zijn, please, weerleg het dan. Maar zeg niet dat er 'enige inhoud is'.

Om je toch maar wat bij te brengen, wsb is maar een hele kleine tak van kracht gericht trainen, ik heb nooit met iemand mee getrained die er mee bezig was dus ik kan niet zeggen of het een hard en zwaar schema is (en jij ook niet omdat je 2 speed workouts of whatever hebt gedaan), maar het feit dat er 50 elite lifters (doorgaans gasten met 350kg+ squats) oid in die gym trainen zegt wel iets.

Ik weet ook dat wsb maar een kleine tak is. Als je goed las zei ik dat conventional bb training (ook een 'tak') beter is dan wsb. Niet bb in het algemeen beter dan powerlifting in het algemeen, want dat is het discusieren niet waard.
Het kan zijn dat die gasten erg sterk zijn etc, maar dat zegt niet over de aard van hun training.
Je kan elke dag ook 100% van je rm trainen en na (ik zeg maar wat) 1 week ben je op en kan je niks meer.
Doe dat ganse jaar door en heb je waarschijnlijk niks bereikt. Maar in theorie heb je wel harder getraind dan iemand die (80-90%) traint en veel verder komt. Snap je ?

Verder zijn er genoeg foto's van dave tate waar zijn bovenste deel van z'n lichaam ook niet zo 'op z'n recht' komt en geloof maar niet dat zij 'naturel zijn' (komop:rolleyes:)
 
Laatst bewerkt:
Haha, 'dave gulledge', enige persoon waar jullie op kunnen reken als het bb vs powerlift discussie ontstaat.

:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven