XXL Nutrition

Jessica Alba's workout

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Wel raar dat ze in dat artikel van de bevalling zei dat ze veel minder at en nu eindelijk meer ging eten terwijl ze volgens dit artikel 5 keer iets at per dag. Of zei ze dat gewoon zodat mensen dachten dat ze zeer weinig at en nu meer gaat eten zodat het hoogstwaarschijnlijk is dat ze wat verdikt en dat dan weer goed kan praten als haar prachtig figuurtje er na de bevalling niet meer zo mooi uit blijkt te zien?
Ik gok op het laatste want het lijkt mij onvoorspelbaar dat ze slechts 1 volle maaltijd een yoghurtje en nog iets at per dag, anders zou ze wel een anorexiachick geworden zijn.
 
Lol Alba's workout me ass....is gewoon weer zo'n koppelverhaaltje...denk je nu echt dat zij een workout heeft verzonnen :roflol:
 
Lol Alba's workout me ass....is gewoon weer zo'n koppelverhaaltje...denk je nu echt dat zij een workout heeft verzonnen :roflol:

haar personal coach, staat in het artikeltje Yzord
Kijk je nog steeds alleen naar de prentjes? :D
 
My trainer gives me vitamines :roflol: omfg zeg
 
lol gaat ook weer nergens over
 
natuurlijk mooie vrouwen hebben weinig training nodig volgens mij
 
haar personal coach, staat in het artikeltje Yzord
Kijk je nog steeds alleen naar de prentjes? :D

Ik moet eerlijk toegeven dat ik naar haar tieten zat te kijken ja
 
Weet je ze heeft een heel mooi koppie maar volgens mij stelt ze geen ruk voor in bed
 
Weet je ze heeft een heel mooi koppie maar volgens mij stelt ze geen ruk voor in bed

ik zou het betwijfelen.. ze gaf al eerder aan dat ze coïtus niet zo serieus nam
en ook al lag ze daar stil en moest ik haar uitgebreid helpen hoe ze haar armen en voeten moest plaatsen voor een ander standje of haar leren ppen.. ik zou het met plezier doen. Ik zou zelfs vroegtijdig klaarkomen of moeten terugtrekken als ze stil op het bed lag :o
(maar dat zou ook wel bij een minder hete meid het geval zijn aangezien ik het al lang niet meer gewend ben :()
Gelukkig kan ik altijd snel weer opnieuw :D
 
Blablabla, vrouwen hebben niets aan uitleg van zo iemand, of die nu gaat trainen of niet ze heeft skinny genen en dus hoeft ze er in principe niets voor te doen.
 
ik zou het betwijfelen.. ze gaf al eerder aan dat ze coïtus niet zo serieus nam
en ook al lag ze daar stil en moest ik haar uitgebreid helpen hoe ze haar armen en voeten moest plaatsen voor een ander standje of haar leren ppen.. ik zou het met plezier doen. Ik zou zelfs vroegtijdig klaarkomen of moeten terugtrekken als ze stil op het bed lag :o
(maar dat zou ook wel bij een minder hete meid het geval zijn aangezien ik het al lang niet meer gewend ben :()
Gelukkig kan ik altijd snel weer opnieuw :D

Ga je haar leren ppen smurfje ? :roflol:
Is dat jouw specialiteit ?
 
ik snap het nog altijd niet
jullie lezen wat jullie WILLEN lezen :p
over stiekeme verlangens gesproken :rolleyes:


yeah right,

het valt nou niet meer goed te praten, pootje:p:D
 
Back
Naar boven