Fitness Seller

Hoe gaat jouw omgeving met jouw passie voor BB om?

Bezoekers in dit topic

family die zegt dat ik breed word .
mijn moeder die zegt dat ik niet mag overdrijven .
op het werk neem je nooit eens anabolen of pilletjes .
terwijl ik naturel ben .
 
naturel ? :( saai hoor
geen bodybuilding zonder verse AAS

overig_aas_en_voer.jpg
 
Iedereen in m'n omgeving vind het interessant. Vooral vrouwen van m'n werk enzo, die vragen constant om dieet tips en of ze dit wel kunnen eten en hoeveel calorieën dat is. En aan m'n armen voelen enzo. Wel elke keer de standaard inkoppertjes: "komtie weer aan met een bak eten" "Hij heeft een tamme lintworm!" "nog niet uitgegeten?"

Maarja als je er zelf lacherig over terugdoet dan blijft het voor andere mensen ook leuk.

Mn vriendengroep vond het eerst wel leuk maar t was net alsof iemand had gezegd van: ja ik zit nu op voetbal. Toen ze ook echt veranderingen zagen bij mij hadden ze het er wel vaker over. Nu fitnesst iedereen mee op 1 persoon na, en ze worden langzaam maar zeker hardcore :P
 
Ze kijken tegen me op, word vaak opgebelt door mensen als ze ruzie hebben om ze te helpen.
 
Mijn ouders zeggen altijd dat ik doorsla, bijvoorbeeld als ik s'avonds na het avondeten weer paar eieren zit te eten. "Je moet niet groter worden, dan word je net zo'n aap, blablabla".

In mijn vriendengroep traint bijna iedereen in minder of meerdere maten dus dat maakt niet uit.
 
Mijn ouders zeggen altijd dat ik doorsla, bijvoorbeeld als ik s'avonds na het avondeten weer paar eieren zit te eten. "Je moet niet groter worden, dan word je net zo'n aap, blablabla".

In mijn vriendengroep traint bijna iedereen in minder of meerdere maten dus dat maakt niet uit.

Dat maakt wel uit, mindere maat = ecto, meerdere maat = hoog bf

Las eerst 'in mijn vriendengroep traint minstens iedereen wel een keer naakt' maar heb net tonijn op, maybe piekt mijn kwikgehalte gwn ff
 
Laatst bewerkt:
Nou thuis mooi geregeld, hoef voor voeding niets te betalen alleen whey en af en toe de kwark want ze doen 1x per week boodschappen en soms zijn er niet genoeg op voorraad. Alles word ook voor me klaargemaakt. Al met al maakt dat het vele malen makkelijker. Het enige wat ik nu nog moet doen is eten.
 
veel onbegrip of onnozele opmerkingen... maar het wendt
 
laat ze maar lachen nu, eens ik groot ben neem ik wraak
 
Back
Naar boven