XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

Ook awkward: trof laatst de dildo van mijn vriendin aan met restjes poep er op en een bebloed zakdoekje er naast.
 
-briefje van 10 wisselen
-kassabediende: in wat wil je dit wisselen
-ik: in euro's..

:roflol: Dit is gewoon een goede grap.

Zelfde als:
- Naar de Mc oid gaan
- Bestel een grote cactus-milkshake
- Kassabediende: Ja die hebben we niet..
- Ow dan doe maar een medium
 
Tot dusver leveren het 'schijten' en poep de meest awkward confrontaties op. Voor mezelf ook. Ik kan namelijk niet geluidloos zitten kakken. Mijn anus imiteert het geluid van een vluchtig leeglopende ballon en ik maak schreeuwende geluiden wanneer het een drol van flinke omvang betreft. Mijn schijtrituelen leveren altijd awkward confrontaties op met mijn mede wc-bezoekers.
 
Als je tijdens de training moet schijten.. niet naar de wc lopen. Gewoon in je broek kakken, anders ben je niet hardcore bezig.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 16:34 ----------

Een bonus is dat dit ook weer awkward momenten zal opleveren.
 
Denk niet dat er niets meer akward is, dan je moeder die binnenkomt als je aan je flosh aan het trekkken bent.
Not once but twice.
 
Ik zat op mijn slaapkamer beetje muziek te luisteren. En draaide het nummer 'short dick man' :o heel hard. Tijdens het liedje ging ik beneden wat drinken halen en toen ik weer naar boven wou lopen stond er een collega ineens in de bijkeuken die wat wou weten ofzo. Het liedje was toen net op de helft en hij kon het heel goed horen.
 
nog een awkward moment.

Op het vliegtuig naar Mexico moest ik me daar na een paar uurtjes vliegen toch wel dringen naar het toilet. Het was mijn allereerste keer dat ik op een vlucht naar het toilet moest, dus ik kom daar aan en kijk hoe ik die deur juist moet openkrijgen, een beetje aan die deur gerammeld, schuiven ging niet, dus besloot ik men schouder er even tegen te zetten, ineens knalt die deur open naar binnen en zit daar een wijf op het wc haar gevoeg te doen. Roept die daar heel luid heeey, ik oei, het was precies bezet dus ik met een rode kop terug naar men plaats.
Ik was dus maar aant zoeken voor die deur open te krijgen dat ik niet gezien had dat het op bezet stond. Ze mogen dat er wel iets groter opzetten ook by the way, en voor de veiligheid kan je die deuren dus vrij makkelijk induwen op een vliegtuig.
 
Bij mijn ex (toen nog vriendin) blijven eten, moest echt facking hard schijten. Maar ik dooreten en die drol binnenhouden. Voel m opeens omhoogschieten wjw, dik geluid erbij alsof ik een ziekelijke scheet liet en ik zo'n kop trekken van aaaahyeaaah. Zij dachten dat ik keihard zat te ruften aan tafel. Ik ziek rode kop.
Ergste nog: dat zusje van dr zat me keihard uit te lachen en dat werkte aanstekelijk dus ik zat eigenlijk om mn eigen 'scheet' te lachen

Kom ik de volgende keer daar weer thuis, opa en oma zijn dr.
Hoor je die opa: heb je thuis al gekakt?
Euuuhhh...
 
Haha, ja dat zijn van die momenten.

Weet wel altijd ruim vantevoren op de wc te arriveren, maar het geluid is niet te dempen. Wanneer ik zit te schijten is het net de Gazastrook. Het hele huis weet wanneer ik de wc een bezoekje breng. Het is dubbel zo erg nu ik met m'n Arctic-bulk bezig ben. Epic eiwit farts.
 
als k zaterdag in de supermarkt ben, en je kijkt links > niemand, rechts > niemand.. dan DENK je dat je even een flinke kan laten.. en juist op het moment dat je m naar buiten blaast komt dr zon ****ing lekker wijf je gangpad inlopen ofzo. zuuurrrr
 
Bij mijn ex (toen nog vriendin) blijven eten, moest echt facking hard schijten. Maar ik dooreten en die drol binnenhouden. Voel m opeens omhoogschieten wjw, dik geluid erbij alsof ik een ziekelijke scheet liet en ik zo'n kop trekken van aaaahyeaaah. Zij dachten dat ik keihard zat te ruften aan tafel. Ik ziek rode kop.
Ergste nog: dat zusje van dr zat me keihard uit te lachen en dat werkte aanstekelijk dus ik zat eigenlijk om mn eigen 'scheet' te lachen

Kom ik de volgende keer daar weer thuis, opa en oma zijn dr.
Hoor je die opa: heb je thuis al gekakt?
Euuuhhh...


:roflol: wtf, die opa dan ook nog is..
Maar een drol die omhoogschiet ??? denk niet dat ik dat ken
 
Haha, ja dat zijn van die momenten.

Weet wel altijd ruim vantevoren op de wc te arriveren, maar het geluid is niet te dempen. Wanneer ik zit te schijten is het net de Gazastrook. Het hele huis weet wanneer ik de wc een bezoekje breng. Het is dubbel zo erg nu ik met m'n Arctic-bulk bezig ben. Epic eiwit farts.

Ja of als het niet doorspoelt XD
Heb ik ook wel eens gehad, precies dezelfde vriendin. Ik denk nouuu zo veel zal t niet wezen. Rustig gedempt zitten schijten, zieke drol leek wel heel afrika in die pot. Ik doortrekken, spoelt t niet weg. Ik echt helemaal in paniek, 8x doorgetrokken en met de wc borstel het erin lopen stampen.
Pokerface weggelopen

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 20:16 ----------

T zit volgensmij nog steeds op de wcborstel
 
Als je op het punt staat te kakken, even je reet aanspannen. Daardoor schiet je drol weer even terug alvorens dubbel zo hard je reet uit te knallen. @Ebel
 
:roflol: wtf, die opa dan ook nog is..
Maar een drol die omhoogschiet ??? denk niet dat ik dat ken

Dat ie net voor je anus weer teruggaat naar de endeldarm ofzo. iig het gevoel dat je zonodig moet schijten is dan wel weg :p
 
Ja of als het niet doorspoelt XD
Heb ik ook wel eens gehad, precies dezelfde vriendin. Ik denk nouuu zo veel zal t niet wezen. Rustig gedempt zitten schijten, zieke drol leek wel heel afrika in die pot. Ik doortrekken, spoelt t niet weg. Ik echt helemaal in paniek, 8x doorgetrokken en met de wc borstel het erin lopen stampen.
Pokerface weggelopen

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 20:16 ----------

T zit volgensmij nog steeds op de wcborstel

dat je m in tweeen moet zagen voordat ie de bocht om kan.
 
als k zaterdag in de supermarkt ben, en je kijkt links > niemand, rechts > niemand.. dan DENK je dat je even een flinke kan laten.. en juist op het moment dat je m naar buiten blaast komt dr zon ****ing lekker wijf je gangpad inlopen ofzo. zuuurrrr

En dan die zieke stank dat ze erdoorheen loopt :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 20:18 ----------

dat je m in tweeen moet zagen voordat ie de bocht om kan.

Ja precies ja :roflol:
Ik heb er volgensmij stamppot van gemaakt
 
En dan die zieke stank dat ze erdoorheen loopt :roflol:

nou echt jong, af en toe moet ik kokhalzen van mezelf. Echt niet relaxt. En dan nog even met je hand wat lucht achter je reet vangen en naar je neus te wuiven.
 
Bij mijn ex (toen nog vriendin) blijven eten, moest echt facking hard schijten. Maar ik dooreten en die drol binnenhouden. Voel m opeens omhoogschieten wjw, dik geluid erbij alsof ik een ziekelijke scheet liet en ik zo'n kop trekken van aaaahyeaaah. Zij dachten dat ik keihard zat te ruften aan tafel. Ik ziek rode kop.
Ergste nog: dat zusje van dr zat me keihard uit te lachen en dat werkte aanstekelijk dus ik zat eigenlijk om mn eigen 'scheet' te lachen

Kom ik de volgende keer daar weer thuis, opa en oma zijn dr.
Hoor je die opa: heb je thuis al gekakt?
Euuuhhh...
Hahahahahahahahaha ik ga echt stuk hier :D
 
Back
Naar boven