Fitness Seller

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter]

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we dit topic in ieder geval openhouden tot Mesoectosaurus zijn mening kan geven. (lees vertellen wat zijn vrouw hiermee te maken heeft.)
 
Probleem ligt bij nieuwsuur, zij hebben zonder enige research van de feiten de advocaat van de verdachten de mogelijkheid gegeven om zoveel mogelijk hetze tegen die grensrechter te uiten. Dit terwijl er geen bewijs is dat die man iets gezegd heeft wat provocerend kan zijn. Dit terwijl de grensrechter wel dood is en zich niet kan verweren hiertegen. Best dat van het verhaal ook het perspectief van de verdachten gehoord mag worden maar zoveel zendtijd op nieuwsuur was totaal overbodig. Heb me geërgerd aan die uitzending en nu is de reactie daarop eigenlijk zoals te verwachten was. Mede mogelijk gemaakt door nieuwsuur die de advocaat een veel te vrij podium gaf!

De plek waar het perspectief van de verdachten gehoord mag worden is de rechtzaal en niet tijden voor het proces als stemmingmakerij tegen de grensrechter. Wat de advocaat hier doet is de boel alvast in de biotex inweek zetten. De discussie op marokko.nl is een te verwachte reactie op dat inweekprogramma.
 
Laatst bewerkt:
Ze mogen wel eens een onderzoek doen naar de ontwikkeling van de cognitieve vermogens van de marokkaanse jeugd van tegenwoordig. Ik hoorde hier in de stad ook al zeggen dat t zun eigen schuld was door die apen. Zelfreflectie hebben ze totaal niet en zonder ingrijpen krijgen ze t ook niet.

ja weetje, eigen schuld dat tie dood is, had tie maar niet moeten provoceren...
Stelletje teringlijers rage/out
 
Vanuit hun perspectief begrijp ik het allemaal wel. gewoon vrijlaten deze jongens
 
Inteelt is een bitch, je ziet het aan de afgevlakte achterkant van hun hoofd, daarom kunnen ze niet opgevoed worden. een opleiding afmaken, werken of fatsoenlijk meedoen in de maatschappij.
 
Laatst bewerkt:
Zucht....de maatschappij is zo ****ed up :(
Ik vrees dat de PVV ook niet genoeg ballen heeft op het probleem bij de kern op te lossen.
Ga lekker een potje monopoly spelen met die gasten, dat begrijpen ze wel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]






Voor de gene die het leven te serieus nemen..... iesch grap man....iesch grap :D
 
:coffee: Kan me hier heel erg druk om maken, maar ik vind ik het eigenlijk gewoon hilarisch. De domheid is echt van ongekende hoogte... En noemen ze Nederlands tegenwoordig varkenskoppen? :roflol:
 
Probleem ligt bij nieuwsuur, zij hebben zonder enige research van de feiten de advocaat van de verdachten de mogelijkheid gegeven om zoveel mogelijk hetze tegen die grensrechter te uiten. Dit terwijl er geen bewijs is dat die man iets gezegd heeft wat provocerend kan zijn. Dit terwijl de grensrechter wel dood is en zich niet kan verweren hiertegen. Best dat van het verhaal ook het perspectief van de verdachten gehoord mag worden maar zoveel zendtijd op nieuwsuur was totaal overbodig. Heb me geërgerd aan die uitzending en nu is de reactie daarop eigenlijk zoals te verwachten was. Mede mogelijk gemaakt door nieuwsuur die de advocaat een veel te vrij podium gaf!

De plek waar het perspectief van de verdachten gehoord mag worden is de rechtzaal en niet tijden voor het proces als stemmingmakerij tegen de grensrechter. Wat de advocaat hier doet is de boel alvast in de biotex inweek zetten. De discussie op marokko.nl is een te verwachte reactie op dat inweekprogramma.


Het probleem ligt niet bij Nieuwsuur. Het probleem ligt ook niet bij de grensrechter zelf. Het probleem ligt bij de DADERS. Er zijn tig filmpjes, foto's en getuigenverklaringen te vinden waaruit heel duidelijk naar voren komt wie dat zijn. Ik snap wat je zegt Ymir, en je hebt zeker een punt. Het aanwijzen van het slachtoffer als "hij had het kunnen verwachten" is zo bezopen dat de hele notie nooit in iemands' hoofd op zou moeten komen. Dát is nou precies de kern van wat er rot is in dit land. Goedpraten. Pappen en nathouden. Vooral maar niet de vinger op de zere plek leggen want dat zou wel eens racistisch en/of discriminerend kunnen zijn. Hyperpolitiek correct gelul. Ondanks het feit dat alle statistieken bevestigen wat een weldenkend mens al uit het dagelijks nieuws kan opmaken: er wordt niet of nauwelijks opgetreden tegen die marokkaanse k*tjeugd (je wéét wie ik bedoel, come at me brah) en ze voelen zich inmiddels onaantastbaar. En weet je wat? Ze zijn het ook bijna, omdat onze politici en politie te ****ing slap optreden. Stop nou eens met boetes en taakstraffen, en begin eens met tikken uitdelen met de knuppel en harde gevangenisstraffen. Die posting op marokko.nl is een perfecte illustratie van wat ik hier beschrijf. Hoe duidelijk wil je t hebben?
 
Inderdaad, wat maakt het nou uit of die grensrechter iets provocerends heeft gezegd. In mijn wereld trap je dan geen mensen, laat staat tot de dood. En in dit geval vind ik dan ook dat ipv "het is niet duidelijk wie de dodelijke trap heeft uitgedeeld", het moet zijn "ze zijn alledrie schuldig aan doodslag". Zij hebben het recht op leven van iemand afgenomen, is er dan echt iemand in Nederland die van mening is dat je dan binnen tien jaar weer een tweede kans verdient? Ik kan daar niets ethisch in vinden.
 
Is Marokko.nl een voetbal site?

Als ik de media moet geloven is er namelijk helemaal geen Marokkanen probleem maar een voetbal probleem. Vreemd, ik snap er helemaal niks van. Gelukkig heb ik op de PvdA gestemt dus komt het helemaal goed met dat voetbal probleem.
 
Marokko.nl kreeg t/m 2010 een subsidie van de overheid, ondanks dat er al sinds (zover ik kan zien) 2007 kamervragen waren geweest vanwege haatzaaien, doodsbedreigingen naar o.a. politici, racisme en discriminatie. De PVV was 1 van de enige die hier over klaagte. Het is absurd dat er überhaupt subsidie aan zo'n site wordt gegeven. Maja in tijden van 'financiële crisis' moet je natuurlijk ook gewoon geld verspillen.

Bron = www.rijksoverheid.nl

http://www.rijksoverheid.nl/bestand...ragen-over-een-doodsbedreiging-op-website.pdf

Aan de Voorzitter van de
Tweede Kamer der Staten%generaal
Postbus 20018
2500 EA Den Haag




Datum 1 novermber 2010
Betreft Beantwoording Kamervragen over een doodsbedreiging op de website
Marokko.nl


Hierbij bied ik u, mede namens de minister van Onderwijs, Cultuur en
Wetenschap (OCW), de antwoorden aan op ingezonden schriftelijke vragen over
een doodsbedreiging op de website Marokko.nl. De schriftelijke vragen zijn
ingezonden door de leden Fritsma en Bosma (beiden PVV), kenmerk 2010Z13163
ingezonden op 20 september jl..

Vraag 1
Bent u bekend met het feit dat een voormalig PVV%kandidaat voor de
gemeenteraad van Den Haag op de website Marokko.nl herhaaldelijk met de dood
bedreigd wordt? 1)

Antwoord 1
Ik heb naar aanleiding van de door de leden Fritsma en Bosma gestelde
Kamervragen kennisgenomen van de genoemde uitingen. Het past mij echter als
minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties niet om in dit concrete
geval de uitingen als bedreiging te kwalificeren; dat is ter beoordeling aan politie
en justitie en in laatste instantie aan de onafhankelijke rechter.

Vraag 2
Hoe is het mogelijk dat deze onacceptabele bedreigingen niet binnen een uur van
de voornoemde website zijn verwijderd, terwijl dit in een brief van de minister
voor Wonen,Wijken en Integratie expliciet is toegezegd? 2)

Antwoord 2
De toenmalige minister voor Wonen,Wijken en Integratie heeft met Marokko.nl
afspraken gemaakt over diverse verbeteringen in het beheer van de site. De
exploitant van Marokko.nl heeft toegezegd ernaar te streven discriminerende
en/of haatzaaiende uitlatingen binnen het uur te verwijderen. Desgevraagd heeft
de exploitant van Marokko.nl aangegeven de ernst van de door vragenstellers
aangehaalde uitingen te hebben ingezien en heeft zij de uitingen verwijderd. Ik
betreur het ten zeerste dat deze uitingen niet volgens de afspraak tijdig zijn
verwijderd, ondanks het geïntensiveerde moderatiebeleid van Marokko.nl.

Vraag 3
Deelt u de mening dat de genoemde bedreigingen, alsmede het feit dat deze
bedreigingen, ondanks de beloften van de exploitant van de site, gewoon op de
site zijn blijven staan en aantonen dat het hier gaat om een onvervalste haatsite,
waartegen krachtig moet worden opgetreden? Zo nee, waarom niet? Zo ja, welke
maatregelen bent u voornemens te treffen tegen de exploitant van Marokko.nl nu
hij zijn toezeggingen niet nakomt?

Vraag 4
Kunt u bevestigen dat Marokko.nl in 2010 geen cent subsidie meer heeft
ontvangen, conform het gestelde in de genoemde brief 29 oktober 2009?

Antwoorden 3 en 4
Het uiten van bedreigingen jegens groepen en of individuen vind ik niet
acceptabel. Ik raad een ieder aan om in dit soort gevallen aangifte te doen bij de
politie. Het is uiteindelijk aan de rechter om te bepalen of het om bedreigingen
gaat en welke strafmaatregelen daarbij passend zijn. De kwalificaties van de
vragenstellers aan het adres van de genoemde site laat ik voor hun eigen
rekening.
De subsidie voor het project aan de exploitant van Marokko.nl is in 2009 conform
planning afgebouwd. Dit betekent dat Marokko.nl in 2010 geen subsidie meer
ontvangt van BZK en OCW.


De minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties,

J.P.H. Donner
 
Laatst bewerkt:
gelukkig hebben wij in belgië totaal geen problemen met buitenlanders, wait whut?

60% van antwerpen is allochtoon, who's the minority now bishesssss :sad:
 
Belastinggeld waar je zoveel nuttige dingen mee kan doen gaat naar Marokko.nl.
Gelukkig maar, want het zou zonde zijn als het in de zorg of onderwijs terecht kwam.
 
:roflol: wat een stelletje debielen zeg....

Dat is een forum van kwaliteit zie ik...

:roflol:

sukkeltjes
 
Strong 4chan baby overnemen.
Waz_met_jou.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven