MuscleMeat

Tren agressie

  • Topic starter Verum
  • Startdatum
  • Reacties 61
  • Weergaven 8K
  • Volgers 29

Bezoekers in dit topic

Niemand onder de 100 kilogrammer mag mij quoten! Opdonderen stelletje ecto's!!! :mad::mad: wowowowowo trenrage arghhhhhh mocros bewareeeeee:@:@:@:@:@:@:@:@:@:&@:@:@:@:@
 
mee eens sommige beweren dat test hen agressief maakt maar tijdens een onderzoek hebben ze 600mg test gebruikt en is bevestigt dat het je niet agressief maakt of mentaal verandert op dit vlak,

placebo is dus zeker aanwezig en imo word AAS dan gebruikt als een excuus.


Zon bewering vraagt om een bron natuurlijk. Ben wel benieuwd hoe ze zoiets wetenschappelijk zouden onderzoeken.
 
Zon bewering vraagt om een bron natuurlijk. Ben wel benieuwd hoe ze zoiets wetenschappelijk zouden onderzoeken.

staat in een van de topics over test in de aas sectie,een sticky geloof ik
 
Niemand onder de 100 kilogrammer mag mij quoten! Opdonderen stelletje ecto's!!! :mad::mad: wowowowowo trenrage arghhhhhh mocros bewareeeeee:@:@:@:@:@:@:@:@:@:&@:@:@:@:@

Ja klopt omdat gewicht iets zegt , bigorexia figuurtje ga lekker weekend vieren he .
 
Leuke aan Tren is, is dat je nooit weet welke sides je krijgt. Heb nu bijvoorbeeld een superhoog libido met hoge agressie maar dat heb ik echt veel liever dan die depressies/paniekaanvallen die ik vorige blast kreeg.
 
Leuke aan Tren is, is dat je nooit weet welke sides je krijgt. Heb nu bijvoorbeeld een superhoog libido met hoge agressie maar dat heb ik echt veel liever dan die depressies/paniekaanvallen die ik vorige blast kreeg.

Heb je geen last van kortademig , als je bijv trappen oploopt dat je al hijgt enzo ? Conditie gaat flink achteruit , cardio is ver te zoeken
 
Leuke aan Tren is, is dat je nooit weet welke sides je krijgt. Heb nu bijvoorbeeld een superhoog libido met hoge agressie maar dat heb ik echt veel liever dan die depressies/paniekaanvallen die ik vorige blast kreeg.

gebruikte je t3? heb zelf last van meer anxiety als ik het niet neem verschil is snel merkbaar
 
Heb je geen last van kortademig , als je bijv trappen oploopt dat je al hijgt enzo ? Conditie gaat flink achteruit , cardio is ver te zoeken

Heb hier maar een beetje last van, heb meer dat ik kramp/pomp in mijn kuiten krijg als ik lange stukken loop die echt gigantisch pijnlijk zijn als je niet even gaat zitten. Bij fietsen merk ik het meer als ik echt hard moet fietsen naar werk.

Heb wel dat als er maar een druppeltje tren in mijn bloedbaan komt dat het op mijn longen slaat en ik echt even rustig moet ademhalen en niet beginnen met hoesten want zodra ik dat doe hoest ik echt 5 minuten lang en dat is niet fijn


gebruikte je t3? heb zelf last van meer anxiety als ik het niet neem verschil is snel merkbaar

Nee blijf ver weg van t3/clen. Die anxiety wordt wel hoger naarmate ik langer Tren gebruik, hou het nu lekker kort en krachtig.

Maargoed groot voordeel van Tren is dat ik voor de rest geen zorgen hoef te maken over mijn tepels of haar dat uitvalt. Doe mij dan maar wat mentale sides
 
Kan het achteruitgaan in conditie door de Trenbolone opgevangen worden door flink cardio te doen of word je hier alleen maar slechter van?
 
Denk dat het meer komt omdat je nachten korter worden en dat je dat op Een gegeven moment gaat opbreken is mijn ervaring. Tren ace word ik helemaal koekoek maar dat komt puur doordat je uitgeput raakt bij mij
 
Denk dat het meer komt omdat je nachten korter worden en dat je dat op Een gegeven moment gaat opbreken is mijn ervaring. Tren ace word ik helemaal koekoek maar dat komt puur doordat je uitgeput raakt bij mij

Zal zoals met de meeste dingen van meerder factoren afhangen. Ben op tren we iets geïrriteerder dan anders. Conditie is we goed alleen ik ben sneller zwaar aan het ademen.
 
Zon bewering vraagt om een bron natuurlijk. Ben wel benieuwd hoe ze zoiets wetenschappelijk zouden onderzoeken.
Iemand anders die 'm weet staan? Vind zelf niets.
 
Enigste side die ik ervaar is zeiknat wakker worden van het zweet.
 
Heb hier maar een beetje last van, heb meer dat ik kramp/pomp in mijn kuiten krijg als ik lange stukken loop die echt gigantisch pijnlijk zijn als je niet even gaat zitten. Bij fietsen merk ik het meer als ik echt hard moet fietsen naar werk.

Heb wel dat als er maar een druppeltje tren in mijn bloedbaan komt dat het op mijn longen slaat en ik echt even rustig moet ademhalen en niet beginnen met hoesten want zodra ik dat doe hoest ik echt 5 minuten lang en dat is niet fijn




Nee blijf ver weg van t3/clen. Die anxiety wordt wel hoger naarmate ik langer Tren gebruik, hou het nu lekker kort en krachtig.

Maargoed groot voordeel van Tren is dat ik voor de rest geen zorgen hoef te maken over mijn tepels of haar dat uitvalt. Doe mij dan maar wat mentale sides

tren zonder t3 is vragen voor problemen clen is zeker niet hetzelfde als t3 ,t3 verhoogd je hartslag niet zoals clen wel doet.
 
tren zonder t3 is vragen voor problemen clen is zeker niet hetzelfde als t3 ,t3 verhoogd je hartslag niet zoals clen wel doet.


Merk geen verschil, met of zonder t3.
 
Merk geen verschil, met of zonder t3.

niet iedereen heeft het maar anxiety kan een gevolg zijn van te laag t3 ik raad aan altijd 25mcg t3 te nemen met tren
 
weet je wat raar was bij toen ik tren a gebruikte toen ik klaar was met kuur ook met nakuur alles toen begon de agressie was is dat normaal
 
zit toch vooral in je hoofd hoor.

als je van nature je zelf niet weet te beheersen, of zich rap uit je tent laat lokken, zou ik er af blijven.

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Niemand onder de 100 kilogrammer mag mij quoten! Opdonderen stelletje ecto's!!! :mad::mad: wowowowowo trenrage arghhhhhh mocros bewareeeeee:@:@:@:@:@:@:@:@:@:&@:@:@:@:@

:roflol:
 
TS is dus snel op zijn teentjes getrapt

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

Enigste side die ik ervaar is zeiknat wakker worden van het zweet.

Dat lees ik bijna van iedereen......... snachts wakker worden in het sweet is FUCKED Up.. tren pas ik denk maar
 
Back
Naar boven