Hoi iedereen, ik ben Simsalabim:). Ik ben nu 18 jaar en doe aan bodybuilden sinds 3 jaar. Toen ik begon was ik een klein jongetje van 63kg en 3 jaar en bijna 33kg later ben ik een klein jongetje van 95.8kg. Sinds ik de gym in ben gestapt was ik meteen hooked en ben ik eigenlijk elke week minimaal 5 keer gegaan behalve als ik echt ziek was. Mijn doel is om uiteindelijk op professioneel niveau te bodybuilden als mn genen dit toelaten. Naast bodybuilden doe ik ook aan wielrennen en boulderen. Ik ben nu sinds twee weken aan het cutten en heb de rest van de contest periode gebulked vandaar dat mijn shape wat minder is dan die van de rest van de deelnemers waarschijnlijk. Toen ik mn cut begon was ik 95.8kg dus ik heb al redelijke progress gemaakt. Excuses voor de verschillende lichtinvallen/angles/kwaliteiten van de fotos, maar ik heb heel veel filmpjes moeten maken en screenshots daarvan moeten nemen om de juiste fotos te krijgen aangezien ik de fotos zelf in mn kamer ging maken met een telefoon. Als je mn transformatie/shape/log leuk of mooi of whatever vond geef me een paar sterren:) en moge de beste winnen
Mijn stats zijn nu:
18 jaar
Man
183cm
Raad zelf maar hoeveel bodyfat% want ik weet het niet precies
91.8kg