- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan kan ik voortaan beter zeggen van heey dit is niet lief. Want nu heb ik een kleine beetje last van bicapsen.Deadlift
Was beetje boos dat een guy in de deadlift omgeving zijn trapbar met 120 kg niet had opgeruimd. Die opgetild tot borsthoogte en weggegooid. Was niet de meest handige actiedan kan ik voortaan beter zeggen van heey dit is niet lief. Want nu heb ik een kleine beetje last van bicapsen.
Gewoon een beetje last van Lloydrage.
Ja blij dat mijn abonnement daar vanaf 31 oktober afloopt.
Whahaha, toch cardio ? 🤣Gisteren 24 000 stappen in de efteling
Bench laaaange pauze
115kg 2 reps 5 sets
Deadlift pauze onder knie
Was moeilijk vorm vinden, laatste 2 sets waren prima qua vorm en gevoel. Helaas niet veel gewicht erop gegooid maar dat komt wel.
190kg 2 reps 4 sets
Reverse hypers
Abs
Tricep pushdowns
Met die om de minuut 5 burpies was ik best klaar vorige week bij de crossfit les van mijn vriendin.
Was dat overrulen voor het eerst? werd wel heel veel overruled.Beetje moe na het NK, wilde gisteren trainen maar was een beetje klaar ineens na werk.
Goed geslapen en goed gegeten (dieet wel in kcal deficit hielp ook niet echt)
Belt gaat alweer bijna 2 gaatjes meer dicht ook.
NK was me het evenement wel, overrulen als jury was een hele ervaring. Veel geleerd
Training in nieuwe sbd sleeves, kuit was een beetje te groot maar lukte wel.
Squat
190kg 3 reps 3 sets
205kg 2 reps 3 sets
190kg 3 reps 2 sets
Bench
120kg 2 reps 2 sets
125kg 2 reps 3 sets
110kg 3 reps 4 sets
Lat pulldown
Goedemorgens
we hadden vorig jaar voor het eerst een jury team bij het NK.Was dat overrulen voor het eerst? werd wel heel veel overruled.
Je zou bijna zeggen je doet alleen videoscheids.
Word dit alleen bij NKs nu gedaan of bij alle wedstrijden?