AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

102.6 iets teveel pepernoten denk ik

Push / pull / rust / LB / rust / repeat

IMG_4257.jpeg
En je hebt nog een voorraad zo te zien

1000137099.jpg

De "downside" van een kleine 22kg afvallen.
De losse huid..
En ik ben nog niet klaar... 🤦‍♂️

Het irriteerd me enorm, het is op de foto misschien niet zo heel duidelijk maar ik kan met 2 vingers echt huid vastpakken zonder "vet" en het is echt slap..

Als er iemand dan ook een tip zou hebben dan hoor ik die graag, ben in staat om zowat bijna alles te proberen 🤦‍♂️

Ja das balen als je hard aan je body hebt gewerkt. Denk dat het niet meer bijtrekt ivm leeftijd en het sparen wordt voor een operatie.

Ja das balen als je hard aan je body hebt gewerkt. Denk dat het niet meer bijtrekt ivm leeftijd en het sparen wordt voor een operatie.
Ligt niet aan de leeftijd maar aan de leefstijl.
Zelf met een operatie... de elasticiteit is eruit.

Ook niet.
Ook jongeren die obese zijn, of zijn geweest, krijgen het nooit weer strak.
Met een operatie ook niet? Ik zie op internet toch wel meer voorbeelden voorbij komen van een stuk buik huid wat op de knieen hangt en daarna weer "normaal" uit ziet. Zo erg heb ik het nu ook weer niet 😅

Je vel/huid herstelt beter op jongere leeftijd. Buikje dus ook, want vaak ben je op oudere leeftijd ook al langere tijd te dik. Na 70kg overgewicht oa zal bij beide operatief herstel nodig zijn. Voordeel is ook krachttraining, ipv afvallen met dieet alleen

Met een operatie ook niet? Ik zie op internet toch wel meer voorbeelden voorbij komen van een stuk buik huid wat op de knieen hangt en daarna weer "normaal" uit ziet. Zo erg heb ik het nu ook weer niet 😅

Ja ze kunnen echt wel heel veel dus zou hoe dan ook beter worden :)

Alleen de kenners weten waar deze biecht stoel staat

IMG_4383.jpeg

Mag wel nieuwe bekleding op dat bankje

Terug
Naar boven