- Waardering
- 2.046
Ervaring?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ervaring?
Het zou heus wel iets doen. Maar als ik dat vel zie moeten we wel reëel blijven.
Dat zijn aannames. Je weet het pas als je het test.Het zou heus wel iets doen. Maar als ik dat vel zie moeten we wel reëel blijven.
Wat ik al zeg het zou iets doen maar helemaal strak gaat het niet meer worden.
Misschien wel misschien ook niet. Maar dat is met alles zo.Dat zijn aannames. Je weet het pas als je het test.

Ik? Ik heb ze niet. Maar er is zat info te vinden.Misschien wel misschien ook niet. Maar dat is met alles zo.
Met een operatie weet die zeker dat het lukt. Of hij krijgt een infectie en gaat dood.
Het kan het ook gladstrijken met een strijkbout op standje vol.
Als jij nou eens wat van die glazenampullen opstuurd naar die gozer heeft weinig te verliezen lijkt mij zo![]()
Er zijn geen peptides die iets aan zoveel vel kunnen doen.
Je zou eens naar bodytite kunnen googlen, geen ervaring zelf mee.Die vraag had ik idd al gesteld in een ander topic.
Wat ik zie in de foto is dat hij gebogen (mini crunch) naar voren staat en daarmee meer los vel laat zien.Er zijn geen peptides die iets aan zoveel vel kunnen doen.
Je zou eens naar bodytite kunnen googlen, geen ervaring zelf mee.
Operen is bij te veel vel atm de enige optie en is niet risico vrij.
Maat doe je roze bril af want als je serieus denkt dat dit door een mini crunch komt dan zou ik echt naar een oog arts gaan.Wat ik zie in de foto is dat hij gebogen (mini crunch) naar voren staat en daarmee meer los vel laat zien.
Dat is hetzelfde als je onder de 10% vet zit en hangend op de bank een vetrolletje ziet.
Ik heb ook redelijk los vel, dat is wel ergens op mijn topic te zien.
Ik ben van plan een jaar uit te trekken met GHK-CU en per kwartaal 10 weken 2-4mg per week en dan 2 weken niets.
En dan gaan we wel zien wat het gebracht heeft.
Deze hoeveelheid huid ga je echt niet met peptiden of iets dergelijks strak krijgen. GHK-Cu kan zeker de huidkwaliteit verbeteren (dunner, gladder, betere textuur), maar het heeft nul effect op daadwerkelijk loshangend overtollig vel. Dat kun je alleen operatief corrigeren, dus laten we eerlijk blijven zodat Dennis precies weet waar hij aan toe is.Wat ik zie in de foto is dat hij gebogen (mini crunch) naar voren staat en daarmee meer los vel laat zien.
Dat is hetzelfde als je onder de 10% vet zit en hangend op de bank een vetrolletje ziet.
Ik heb ook redelijk los vel, dat is wel ergens op mijn topic te zien.
Ik ben van plan een jaar uit te trekken met GHK-CU en per kwartaal 10 weken 2-4mg per week en dan 2 weken niets.
En dan gaan we wel zien wat het gebracht heeft.
Gaat goed broo
Ziet er goed uit! Hoe is de planning komend jaar?
Deze hoeveelheid huid ga je echt niet met peptiden of iets dergelijks strak krijgen. GHK-Cu kan zeker de huidkwaliteit verbeteren (dunner, gladder, betere textuur), maar het heeft nul effect op daadwerkelijk loshangend overtollig vel. Dat kun je alleen operatief corrigeren, dus laten we eerlijk blijven zodat Dennis precies weet waar hij aan toe is.
Nogmaals: het blijft een extreem knappe prestatie van hem.
@DennisB — gewoon zo doorgaan, je bent super bezig.
Goed bezig man, je fysiek is echt verbeterd de laatste tijd. Blijf wel genoeg eten zodat je spieren blijft opbouwen en je lichaam zichzelf niet ‘opvreet’!Met fatsoenlijke verlichting
70 kg
![]()
Net eerste keer bench press in paar jaar, ik kon 80 kg x 3, niet zo goed, maar ik werk er aan
Ben wel beter in de Decline Pushups
Thx !Goed bezig man, je fysiek is echt verbeterd de laatste tijd. Blijf wel genoeg eten zodat je spieren blijft opbouwen en je lichaam zichzelf niet ‘opvreet’!
Ja snap wat je bedoeld, je kan de kcals rustig opbouwen maar dan moet je al je eten goed tracken/afwegen. Als je daar een keer hulp bij nodig hebt laat maar weten. Je hebt een mooie basis zo om te gaan bouwen👌🏻Thx !
Is bij mij twijfelen soms met het eten, soms wil ik bulken maar als ik bulk lijkt het of de enige gains zijn in vet