- Waardering
- 32.497
- Massa
- 160kg
Zit momenteel niet aan de tren dus hij heeft geen kans. Momenteel is het alleen tet*en en reet waar de interesse ligt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit momenteel niet aan de tren dus hij heeft geen kans. Momenteel is het alleen tet*en en reet waar de interesse ligt.
Vet? nee juist een stuk minder vetNooit geweten dat de spieren in je been deze vorm hebben 🥰. Heel vet om te zien
![]()
Ja spannend he. Ik ook van Buttie.
Inruil voor doos Cornetto’s zei die
Haha was gezellig en leerzaam! Thx! 💪🏻Overleefd. De normaal durende 80min workout duurde nu 5 uur.
Altijd gezellig in Helmond.
Ja is Buttie de nieuwe Kath? Standaard gaat rap omlaag.
Ik vind Buttie veel mooier.Ja is Buttie de nieuwe Kath? Standaard gaat rap omlaag.
Je kan overwegen om een peptide te gebruiken om de elasticiteit te verbeteren.![]()
De "downside" van een kleine 22kg afvallen.
De losse huid..
En ik ben nog niet klaar... 🤦♂️
Het irriteerd me enorm, het is op de foto misschien niet zo heel duidelijk maar ik kan met 2 vingers echt huid vastpakken zonder "vet" en het is echt slap..
Als er iemand dan ook een tip zou hebben dan hoor ik die graag, ben in staat om zowat bijna alles te proberen 🤦♂️
Gaat echt nul komma nul doen bij 'zoveel' los vel.Je kan overwegen om een peptide te gebruiken om de elasticiteit te verbeteren.
Die vraag had ik idd al gesteld in een ander topic.