Fitness Seller

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ja was legday aan het doen, toen maakte Jaap deze foto.
Rug gaat wel ok.
Gewicht was vanmorgen 60.0 maar was gisteravond van verkoudheid in slaap gevallen en daardoor maaltijd gemist.

Bijna de 5 weer in zicht 😻

Ff beter worden en dan kijken of ik onderlijf wat droger krijg. Ik heb 2 van de drie trainingen lowerbody dus komt vast goed, alleen geduld.

Maar eerst naar onze hoofdstad vandaag: weer zelf in de collegebanken: post master opleiding. Had ik stiekem ook wel gemist de afgelopen jaren (meerdere keren kansen uitgesteld om allerlei redenen).

59,7
Laatste keer dat ik de 5 als startcijfer zag was voor mijn laatste miskraam: toch al wel dik 7 jaar geleden.

59,7
Laatste keer dat ik de 5 als startcijfer zag was voor mijn laatste miskraam: toch al wel dik 7 jaar geleden.
Gaat lekker. De aanpak van je nieuwe coach lijkt te werken. Nog steeds op 1709/1525 KCal?
Zijn er nog opvallende zaken uit het bloedonderzoek van ruim twee weken geleden gekomen in relatie tot het moeilijk af kunnen vallen op een zeer lage intake?

O dat had ik nog niet gedeeld zeker. Nee alle uitslagen waren netjes. Enige verklaring dus te veel stress op lijf op een te lange tijd op lage kcal en te snelle drop in kcal. Ik ben nu dus verlaagd naar weer 1450 en op trainingsdag 1530. Ik train ook wel anders nu.

Vertering is nu wel normaal, flink verschil.
Dacht dat ik moeilijk aan de 10k stappen zou komen met mijn thuiswerken Enzo, maar mijn smartwatch laat anders zien.

Een maand 15 jaar: deadlift PR in metroflex nadat hij de official strongman games in Texas won in. De categorie teens 13 tot en met 15 jaar.

Een meer dan double bodyweight gewicht van 170 kg

Een maand 15 jaar: deadlift PR in metroflex nadat hij de official strongman games in Texas won in. De categorie teens 13 tot en met 15 jaar.

Supercool! Gefeliciteerd!

Die is bizar vooruitgegaan in een jaar tijd zeg. Gefeliciteerd man. En paps en mams hebben hem goed gevoerd natuurlijk ;)

Knap doe het niet (meer) na.

Nick Best had eea verteld over zijn powerliftrecords toen hij de bleu crew mocht helpen bij de OSG.

Nu twijfelt hij dus over powerliften of hyrox als volgende doel.

Maar eerst een dday prep: loglift en deadlift mockmeet eind december

Mijn gewicht gaat trouwens wel lekker: bijna onder de 58 kilo, al gooide de refeed wel ff wat vocht er weer bij geloof ik

Terug
Naar boven