XXL Nutrition

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet precies wat je bedoelt. Met mijn ex vriendin had ik op het laatst precies hetzelfde. Met als top 1 keer een handjob in 3 maand. Dat was dramatisch. Uiteindelijk bleek dat ze een ander deed dus had zij in ieder geval niet tekort :') Nu met mijn huidige vriendin is het gelukkig stukken beter over het algemeen.
 
Het langste bij mij was 8 maanden bro... Tijdens de zwangerschap Noppes. Geen handwerk, geen mondwerk (niet dat ze dat nu wel doet bij mij ofzo) niks nada Noppes. Dan kweek je eelt hoor :cool:

Ik geloof dit niet.
Serieus?
 
Ik weet precies wat je bedoelt. Met mijn ex vriendin had ik op het laatst precies hetzelfde. Met als top 1 keer een handjob in 3 maand. Dat was dramatisch. Uiteindelijk bleek dat ze een ander deed dus had zij in ieder geval niet tekort :') Nu met mijn huidige vriendin is het gelukkig stukken beter over het algemeen.

Ergste wat je kan meemaken en/of horen bro. Dan Flip ik.
 
Mijn vrouw heeft een zeer mooi leven. Dat weet ze ook.
Die 15 minuutjes gaan haar schema niet in de war brengen hoor.

Op sommige dagen zien we elkaar maar iets van een half uur door onze verschillende werktijden en dat wordt niet altijd opgevuld met sex.
 
Het langste bij mij was 8 maanden bro... Tijdens de zwangerschap Noppes. Geen handwerk, geen mondwerk (niet dat ze dat nu wel doet bij mij ofzo) niks nada Noppes. Dan kweek je eelt hoor :cool:
Zal je maar niet vertellen dat bovenop de andere 3 weken die 1ne week in de maand voor mij is al 5 jaar.

Heb vandaag men laatste dag jammer genoeg. Weer 3 weken wachten haha.
Als ze kijkt op der strip van de pil heb ik er verteld hoeveel dagen ze nog moet voordat ze bij pil 2 is:p
 
Zal je maar niet vertellen dat bovenop de andere 3 weken die 1ne week in de maand voor mij is al 5 jaar.

Heb vandaag men laatste dag jammer genoeg. Weer 3 weken wachten haha.
Als ze kijkt op der strip van de pil heb ik er verteld hoeveel dagen ze nog moet voordat ze bij pil 2 is:p

En nu in het nederlands? :p
 
Op sommige dagen zien we elkaar maar iets van een half uur door onze verschillende werktijden en dat wordt niet altijd opgevuld met sex.

Dat is dan wel te begrijpen. Maar ik heb ervoor gezorgd dat wij zo een situaties niet meer meemaken sinds mijn dochter geboren werd.
 
1 a 2x per week is echt wel weinig libido hoor.
Nog nooit een vrouw gehad die dat wel genoeg vond.
Ik denk dat ik zelfs zonder vriendin maar 1x per 2 weken fap.
Druk schema en stress zorgt voor weinig libido, onderschat dat niet.
 
Ik denk dat ik zelfs zonder vriendin maar 1x per 2 weken fap.
Druk schema en stress zorgt voor weinig libido, onderschat dat niet.

Rustig e mannen... Sebiet ga ik nog denken dat IK abnormaal ben :eek:
 
Rustig e mannen... Sebiet ga ik nog denken dat IK abnormaal ben :eek:

Weet je wat abnormaal is?
Dat een vrouw een man heeft met een lichaam als een adonis (oke, wel een midget adonis, maar toch) en die niet elke dag de kleren van zijn lijf wilt scheuren.
Dat vind ik abnormaal.
 
Weet je wat abnormaal is?
Dat een vrouw een man heeft met een lichaam als een adonis (oke, wel een midget adonis, maar toch) en die niet elke dag de kleren van zijn lijf wilt scheuren.
Dat vind ik abnormaal.

Amen.
 
Maar back on topic :D Er moet nog gepint worden ook :roflol:

Dus deze week ook testloos gewoon omdat het kan :p
Tren ace naar 40 mg/dag vanaf 1uur geleden.
nolva op 20 mg/dag, morgen heb ik mijn letro dus dat gaan we dan ook is proberen voor de tepeltjes en de caber hou ik er nog zeker 1 week in.
Wil deze week niet echt gewicht gainen maar wil de shape nog wat optimaliseren. Daarna gaan we zien waar we staan en dan ga ik waarschijnlijk de tren ace inruilen voor de parabolan omdat ik daar nada gyno probs mee heb.... strange. Heb hier 3 merken liggen en met geen van de 3 probs. Wel de looks van tren. En dan gaat de test er ook terug bij komen.
Nu ik dagelijks de ace injecteer merk ik wel dat de sides milder zijn, ik slaap als een baby. Enkel maagzuur is altijd lichtjes aanwezig en snachts als je ligt kan dat wel eens opspelen als ik eet voor ik slaap. Dus dat doen we niet meer.

Augustus is de (vakantie) maand dat ik normaal gezien volledig off van alles ga voor een week of 6-8. Maar ik denk dat ik voor de eerste keer mijn trt ga blijven doorzetten. Dat houd de massa wat gemakkelijker vast om dan in oktober met een mooie startbasis nog eens goed door te bulken. Wie weet tik ik dan eens die 100 kilo aan als ik dat tegen dan nog wil... Ik loop nu al even rond met 88-90 kilo en mijn lichaam begint er aan te wennen heb ik het gevoel, conditie is redelijk oke en ik voel me gewoon heel goed in mijn vel op dit moment.
 
1 a 2x per week is echt wel weinig libido hoor.
Nog nooit een vrouw gehad die dat wel genoeg vond.

Dit.
Heb zelf gelukkig een sexverslaafde als vriendin. Ik ben diegene die vaak nee zegt. Zelfs met tren in mijn lijf red ik haar libido niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven