AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

hoe lang blijft de Black Friday actie geldig?

Even naar onder scrollen en lezen:
upload_2017-11-23_19-38-46.png
 
Zit er nog verschil in duurzaamheid? Ik heb nu straps van katoen maar daar ben ik minder over te spreken.
Nylon is zeker duurzamer in katoen. Deze strap moet je wel indragen en het nylon opruwen voor meer grip, in het begin is het materiaal namelijk glad.

Lederen straps zijn ook erg duurzaam.

hoe lang blijft de Black Friday actie geldig?
Tot en met maandag 27 november (Cyber Monday).
 
Is de ghr deadlift jack en de ssb bar ook onder korting onderhevig vandaag? :p
 
Is de ghr deadlift jack en de ssb bar ook onder korting onderhevig vandaag? :p
Enkel de producten op de actiepagina. Onze Deadlift Jacks en SSB zijn natuurlijk wel al zeer scherp geprijsd, ik denk niet dat je die snel goedkoper vindt :)
 
Enkel de producten op de actiepagina. Onze Deadlift Jacks en SSB zijn natuurlijk wel al zeer scherp geprijsd, ik denk niet dat je die snel goedkoper vindt :)
Had het gezien die Ram Bar is wel goedkoop mooi prijsje! Heb em alleen al :P
 
Net mijn bestelling mogen ontvangen.
Straks lekker knutselen om alles in elkaar te steken.

De owners manual van die mini DL jack is wel super grappig.:D
 
Had het gezien die Ram Bar is wel goedkoop mooi prijsje! Heb em alleen al :P
Nou, ik vond de korting net iets te weinig voor een Black Friday, of beter, om me te overtuigen deze te kopen. Ik bedoel, nu heb ik zo iets van: "nou, dat kan nog wel even wachten". Moest het bijv. 200 euro zijn, dan heb je zoiets van: nu of nooit... Ik krijg het moeilijk uitgelegd maar je brgrijp wellicht wel wat ik bedoel.
 
Ik heb recent een MegaTec Smith Machine aangeschaft, en een kennis raad aan dat ik ervoor zorg dat de geleiders goed "ingevet" blijven. Is Siliconenspray hiervoor het beste middel ? Of is er iets anders wat ik over het hoofd zie ?

Bij voorbaat dank!
 
Dat viel me eerder al op. De handleidingen zeggen geen siliconen, maar ze bieden zelf siliconenspray aan.

https://www.fitness-seller.nl/downloads/dl/file/id/106/opbouwhandleiding_mt_mp_10.pdf
P17.: "1-2 times a week, moisten (after previously cleaning with a cloth) the weight stack’s sliding guides (chromed shafts/section tubes) with precision mechanical oil or Teflon spray (no grease, no silicone spray). This reduces friction and promotes the smooth-running operation of the machine’s characteristics."

Ik heb gewoon teflon bij de gamma gekocht: GAMMA | Griffon PTFE spray 300 ml kopen? | Onderhouds- & smeermiddelen
 
Ik heb recent een MegaTec Smith Machine aangeschaft, en een kennis raad aan dat ik ervoor zorg dat de geleiders goed "ingevet" blijven. Is Siliconenspray hiervoor het beste middel ? Of is er iets anders wat ik over het hoofd zie ?

Bij voorbaat dank!
Je kunt daar in feite vrijwel elk smeermiddel voor gebruiken, bijvoorbeeld smeerolie, smeervet of een spray (siliconen of teflon). Een spray is het makkelijkste aan te brengen.


Dat viel me eerder al op. De handleidingen zeggen geen siliconen, maar ze bieden zelf siliconenspray aan.

P17.: "1-2 times a week, moisten (after previously cleaning with a cloth) the weight stack’s sliding guides (chromed shafts/section tubes) with precision mechanical oil or Teflon spray (no grease, no silicone spray). This reduces friction and promotes the smooth-running operation of the machine’s characteristics."

Ik heb gewoon teflon bij de gamma gekocht
Bij het opstellen van die tekst is de ingenieur wat overijverig geweest. Smeervet en siliconenspray is voor deze toestellen ook prima (bij de Barbarian Monster Gym zit zelfs wat smeervet inbegrepen voor het onderhoud van het toestel). De ingenieur heeft deze echter uitgesloten in de handleiding omdat siliconenspray kan reageren met bepaalde stoffen of materialen en omdat smeervet erg rommelig is en vuil kan aantrekken als dit niet goed wordt aangebracht. Bij onze krachttoestellen is dat echter niet zo spannend, dat is geen fijne mechanica :) Maar met teflonspray zit je inderdaad altijd goed!
 
Dat viel me eerder al op. De handleidingen zeggen geen siliconen, maar ze bieden zelf siliconenspray aan.

https://www.fitness-seller.nl/downloads/dl/file/id/106/opbouwhandleiding_mt_mp_10.pdf
P17.: "1-2 times a week, moisten (after previously cleaning with a cloth) the weight stack’s sliding guides (chromed shafts/section tubes) with precision mechanical oil or Teflon spray (no grease, no silicone spray). This reduces friction and promotes the smooth-running operation of the machine’s characteristics."

Ik heb gewoon teflon bij de gamma gekocht: GAMMA | Griffon PTFE spray 300 ml kopen? | Onderhouds- & smeermiddelen

Je kunt daar in feite vrijwel elk smeermiddel voor gebruiken, bijvoorbeeld smeerolie, smeervet of een spray (siliconen of teflon). Een spray is het makkelijkste aan te brengen.

Bedankt voor jullie reacties!
Straks maar even langs de bouwmarkt om Teflon op te halen :)
 
Ik zie dat de Fortex Folding Wall Rack op de black friday pagina staat Fortex Folding Wall Rack terwijl dit product al geruime tijd niet meer op voorraad is. Ik heb deze in bestelling namelijk maar deze is nog niet binnen. Neem aan dat ik dan ook gebruik kan maken van deze actie?
 
Ik heb recent een MegaTec Smith Machine aangeschaft, en een kennis raad aan dat ik ervoor zorg dat de geleiders goed "ingevet" blijven. Is Siliconenspray hiervoor het beste middel ? Of is er iets anders wat ik over het hoofd zie ?

Bij voorbaat dank!
Geen wd40 gebruiken iig. Zoals zovelen doen xD
 
Nou, ik vond de korting net iets te weinig voor een Black Friday, of beter, om me te overtuigen deze te kopen. Ik bedoel, nu heb ik zo iets van: "nou, dat kan nog wel even wachten". Moest het bijv. 200 euro zijn, dan heb je zoiets van: nu of nooit... Ik krijg het moeilijk uitgelegd maar je brgrijp wellicht wel wat ik bedoel.

+1
 
Ik heb het barbarian half rack in elkaar staan. Damn!!! Dat ding is stevig!!!:eek:
:):)

Ik was het Fortex rack komen bekijken, maar omdat in mijn situatie de pinnen voor het opbergen van de schijven bij de barbarian handiger zitten ben ik toch voor die gegaan.
Nu is zo'n Fortex rack al ruim sterk genoeg voor thuisgebruik en 99,9% van de lifters ... met dit is toch nog een stapje hoger.
 
Ik zie dat de Fortex Folding Wall Rack op de black friday pagina staat Fortex Folding Wall Rack terwijl dit product al geruime tijd niet meer op voorraad is. Ik heb deze in bestelling namelijk maar deze is nog niet binnen. Neem aan dat ik dan ook gebruik kan maken van deze actie?
Het Fortex Wall Rack is inderdaad al even uitverkocht, die is nu niet te bestellen en had inderdaad niet meer op de actiepagina ertussen hoeven staan (een deel van de actiepagina is een tijd geleden al ingericht). De nieuwe racks die eind december of begin januari binnenkomen zullen niet voor deze actieprijzen te bestellen zijn.

Ik heb het barbarian half rack in elkaar staan. Damn!!! Dat ding is stevig!!!:eek:
:):)

Ik was het Fortex rack komen bekijken, maar omdat in mijn situatie de pinnen voor het opbergen van de schijven bij de barbarian handiger zitten ben ik toch voor die gegaan.
Nu is zo'n Fortex rack al ruim sterk genoeg voor thuisgebruik en 99,9% van de lifters ... met dit is toch nog een stapje hoger.
Mooi dat je onder de indruk bent! Barbarian is inderdaad nog een trapje groter en zwaarder dan Fortex. Voor thuisgebruik zeker één van de mooiste racks die je kunt hebben :flex:
 
Nou, ik vond de korting net iets te weinig voor een Black Friday, of beter, om me te overtuigen deze te kopen. Ik bedoel, nu heb ik zo iets van: "nou, dat kan nog wel even wachten". Moest het bijv. 200 euro zijn, dan heb je zoiets van: nu of nooit... Ik krijg het moeilijk uitgelegd maar je brgrijp wellicht wel wat ik bedoel.
Voor €200 zou ik ook zeggen, now or never en meteen bestellen, nu twijfel ik nog een beetje :o
 
Geen wd40 gebruiken iig. Zoals zovelen doen xD
Hihi heb ik ook gedaan en inderdaad, not a great idea. Op zoek naar beter vet. Ik heb zo'n geel vet in mijn werkbak (kogellagervet), zal wel goed zijn neem ik aan.
 
Back
Naar boven