AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

We zijn bezig met een roeier. Het prototype heeft nog wat wijzigingen nodig. Maar een goede roeier maken voor een goede prijs is lastig, die markt wordt bijna volledig beheerst door één merk :)

We gaan zien wat we kunnen doen :cool:
Toch een roeier zag ik! Indicatie wanneer deze wordt verwacht?

Zag trouwens ook de seal row staan bij de oosterburen. Solide ding!
Gaat er ook zoiets komen wat aan je rack is te bevestigen?
Gebruik nu de utility seat met een padding van een fbx610 maar vindt het vervelend om telkens de gewichten er overheen te moeten klauwen om het te wisselen, en ook dat het daardoor op de grond ligt maakt het wisselen vervelend.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #15.142
Toch een roeier zag ik! Indicatie wanneer deze wordt verwacht?

Zag trouwens ook de seal row staan bij de oosterburen. Solide ding!
Gaat er ook zoiets komen wat aan je rack is te bevestigen?
Gebruik nu de utility seat met een padding van een fbx610 maar vindt het vervelend om telkens de gewichten er overheen te moeten klauwen om het te wisselen, en ook dat het daardoor op de grond ligt maakt het wisselen vervelend.
Roeier kan nog 1-2 maanden duren. De Seal Row zal enkel als standalone toestel komen.

• Like
Waarderingen: RiPo
Ook een indicatie wanneer de seal row leverbaar zal zijn? Denk toch dat die een plekje in m'n gym gaat krijgen 🤪

Als je de utility seat hebt en een paar matten (of nog beter een fat pas) heb je een prachtige seal row die een stuk minder ruimte inneemt

Als je de utility seat hebt en een paar matten (of nog beter een fat pas) heb je een prachtige seal row die een stuk minder ruimte inneemt
Zo doe ik t nu idd met de padding van een fbx610. Maar irriteer me dat het op en afraden op de vloer moet wat niet echt fatsoenlijk wil. En telkens er overheen moeten klauwen om te wisselen.

Liefst zou ik een bank willen doe je voor t rek kan plaatsen zodat de barbell in de J-Hooks kan hangen.

Schermafbeelding 2024-04-26 om 09.47.55.png
staat zoiets voor de ATX Rigs soms op de planning?

Bijlagen

• Schermafbeelding 2024-04-26 om 09.45.49.png
    Schermafbeelding 2024-04-26 om 09.45.49.png
    48,9 KB · Weergaven: 50
Hoi,

ik heb een tweetal vraagjes

Vorige week zaterdag heb ik de volgende matten gelegd: https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-10-mm/
Over de kwaliteit en looks ben ik zeer tevreden, maar de geur blijft nog wel hangen. Ik neem aan dat dit vanzelf weg gaat. Het enige wat iets wat stoort is dat wanneer ik de ruimte ventileer de geur doortrekt naar de gang/trap. Nu las ik online dat mensen rubberen matten dweilen met wat en azijn. Dit zou de geur iets sneller weghalen. Mijn vraag is of deze matten daar tegen kunnen, of is het af te raden om water met azijn eroverheen te dweilen?

Mijn tweede vraag gaat over de atx mbx 520 2.0 . Momenteel heb ik de oude variant van de mbx 660. Ik overweeg om over te stappen op de nieuwe 520 voor de verbeterde accessoires. Is er een groot verschil merkbaar in de stabiliteit van de bankjes? Zelf ben ik vrij licht van gewicht en kom totaal niet in de buurt van de maximale belastbaarheid dus ik dacht dat ik het verschil niet echt ga merken. Door voor de 520 2.0 te gaan i.p.v 660 2.0 doet de overstap wat minder pijn qua kosten, maar ik wil niet heel erg achteruit gaan qua stabiliteit.

• #15.148
staat zoiets voor de ATX Rigs soms op de planning?
De nieuwe ATX 700 serie racks krijgen een smith machine add-on. Als er nieuwe Rigs in die serie komen dan zal dat ook compatibel zijn.

Hoi,

ik heb een tweetal vraagjes

Vorige week zaterdag heb ik de volgende matten gelegd: https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-10-mm/
Over de kwaliteit en looks ben ik zeer tevreden, maar de geur blijft nog wel hangen. Ik neem aan dat dit vanzelf weg gaat. Het enige wat iets wat stoort is dat wanneer ik de ruimte ventileer de geur doortrekt naar de gang/trap. Nu las ik online dat mensen rubberen matten dweilen met wat en azijn. Dit zou de geur iets sneller weghalen. Mijn vraag is of deze matten daar tegen kunnen, of is het af te raden om water met azijn eroverheen te dweilen?

Mijn tweede vraag gaat over de atx mbx 520 2.0 . Momenteel heb ik de oude variant van de mbx 660. Ik overweeg om over te stappen op de nieuwe 520 voor de verbeterde accessoires. Is er een groot verschil merkbaar in de stabiliteit van de bankjes? Zelf ben ik vrij licht van gewicht en kom totaal niet in de buurt van de maximale belastbaarheid dus ik dacht dat ik het verschil niet echt ga merken. Door voor de 520 2.0 te gaan i.p.v 660 2.0 doet de overstap wat minder pijn qua kosten, maar ik wil niet heel erg achteruit gaan qua stabiliteit.
Dat van azijn heb ik nog nooit gehoord dus dat durf ik niet te zeggen. Normaal gesproken adviseren we gewoon om goed te luchten/ventileren. Het rubber zal echter altijd een geur hebben, het moet alleen geen stank zijn. Er zijn echter heel soms mensen die gevoeliger lijken te zijn voor de geur en aangeven dat deze altijd penetrant blijft.

De MBX-520 is wat lichter uitgevoerd maar ik denk niet dat je dat snel zult merken qua stabiliteit of belastbaarheid, tenzij je erg zwaar traint misschien.

Ik zag dat de 2.0 mbx bankjes bij de oosterburen ook in pu zijn te verkrijgen.
Maar zijn die zitting en rugleuning ook los te bestellen binnenkort? Om te upgraden?

• #15.150
Ik zag dat de 2.0 mbx bankjes bij de oosterburen ook in pu zijn te verkrijgen.
Maar zijn die zitting en rugleuning ook los te bestellen binnenkort? Om te upgraden?
Ja die zul je bij ons inderdaad los kunnen bestellen, hopelijk deze maand nog!

• Like
Sweet! Dan ga ik daar ff op wachten en dan gelijk een pu verlengstuk 💪🏻

De seal row moet ik vanaf zien. Hij zou in m'n gym passen maar dan is er geen ruimte meer voor de barbell haha
Zal dus moeten dealen met t luxe probleempje 🫣

• #15.152

De seal row moet ik vanaf zien. Hij zou in m'n gym passen maar dan is er geen ruimte meer voor de barbell haha
Zal dus moeten dealen met t luxe probleempje 🫣
Jammer haha!

wanneer komt de MBX-⁠520 2.0 terug binnen?

De nieuwe ATX 700 serie racks krijgen een smith machine add-on. Als er nieuwe Rigs in die serie komen dan zal dat ook compatibel zijn.

Dat van azijn heb ik nog nooit gehoord dus dat durf ik niet te zeggen. Normaal gesproken adviseren we gewoon om goed te luchten/ventileren. Het rubber zal echter altijd een geur hebben, het moet alleen geen stank zijn. Er zijn echter heel soms mensen die gevoeliger lijken te zijn voor de geur en aangeven dat deze altijd penetrant blijft.

De MBX-520 is wat lichter uitgevoerd maar ik denk niet dat je dat snel zult merken qua stabiliteit of belastbaarheid, tenzij je erg zwaar traint misschien.
Wanneer zou de smith machine add-on beschikbaar zijn?

• #15.156
Wanneer zou de smith machine add-on beschikbaar zijn?
Dat gaat nog minstens tot na de zomer duren, misschien pas einde van het jaar. Deze zal tegelijk met de nieuwe rack serie gelanceerd worden. Deze nieuwe add-on zal (waarschijnlijk) niet compatibel zijn met de huidige racks maar enkel met de nieuwe racks.

• #15.157
De PU kussens zijn nu ook verkrijgbaar, zie onze nieuwe producten pagina:

Let wel goed op welke versie van de zitting (kort of lang) je nodig hebt voor jouw bankje.

De PU kussens zijn nu ook verkrijgbaar, zie onze nieuwe producten pagina:

Let wel goed op welke versie van de zitting (kort of lang) je nodig hebt voor jouw bankje.
Volgens mij staat er een foutje in de omschrijving van de lange zitting.
Daar staan dezelfde bankjes vermeld als de korte, maar volgens de afbeeldingen is de lange voor de mbx-650 en de mbx-660 2.0 bankjes.

• #15.159
Volgens mij staat er een foutje in de omschrijving van de lange zitting.
Daar staan dezelfde bankjes vermeld als de korte, maar volgens de afbeeldingen is de lange voor de mbx-650 en de mbx-660 2.0 bankjes.
Je hebt gelijk, verkeerd gekopieerd en geplakt. Ik heb het aangepast, bedankt :)

• Like
Terug
Naar boven