- Waardering
- 15.402
Even aan m'n vriend vragen wanneer we dan dagje Haarlem gaan doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Begin nu pas te waarderen nu ik wat langer me bezig ben geweest en zal vaker terugkomen in mijn trainingen.
Heb 18 reps zonder stop gedaan voor eventueel de bonus, zie ik 'm niet meer staan?![]()

Mag in hetzelfde clipje.Je moet dus een aparte poging doen voor een bonus challenge?

Mag in hetzelfde clipje.
Ben ik vergeten de jouwe erbij te rekenen?![]()

Staat er bij mij gewoon nog tussenIk bedoel dat ik de omschrijving voor de bonus niet meer zie staan. Was toch reppen zonder rustmoment?

Bah bij de laatste dagen net als ik ziek ben21 ging ik zoiezo niet halen, sterk
Ja moest ik ok zijn zou ik wel nog wat reps kunnen halen. Maar 20 niet denk ik. Ook te lang te weinig getraind en nu ziek. Ohja de motivatie komt wel stillaan weer om weer wat meer te gaan knallen nuDacht dat je wel in de buurt ging komen. In topvorm zou je t wel
Jij zit op de Belgische versie...
Nee zie het idd!

Ja moest ik ok zijn zou ik wel nog wat reps kunnen halen. Maar 20 niet denk ik. Ook te lang te weinig getraind en nu ziek. Ohja de motivatie komt wel stillaan weer om weer wat meer te gaan knallen nu![]()
Heb er geen idee van doe zelden repouts, alleen voor deze challenges. Had deze ook nog nooit gedaan voor de challenge.Hoeveel reps kan je met de normale uitvoering op bw?
Ik zit nu op maand 3 met ik denk ratator cuff blessure en kan niet meer benchen. Heb geen idee hoe ik deze prestatie moet beoordelen. Kon er 2 jaar terug 33 op 77,5 kg tijdens de challenge, dan is 21 reps niet erg veel. Al zit er wel meer in. Heb deze 3x getraind. Ga deze wel even blijven doen en afwisselen met de swissbar. Weinig last bij deze oefening. Wel veel belasting op de voorste schouderkop dus 3x per week dit zal killing worden. Maar gaat zeker in mijn schema na de zomer, als ik weer meer tijd heb te trainen.
![]()
110kg
4kg minder, iets betere vorm() en een spotter had waarschijnlijk meer reps opgeleverd
![]()