AndroidHealthClinic

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Oh oké.

Ben aan het zoeken naar sportscholen die zo dichtbij mogelijk zijn. Moeilijk, kom tot nu toe uit bij Kin's gym, en Health City.

die waar de meeste losse gewichten zijn en waar het minste bullshit verkocht wordt ;)
Als ik op de namen zou afgaan zou ik gaan voor Kin's gym ;)

ik zou gaan voor healhcentre ;) voel je je meer thuis denk ik. weet niet wat die andere is.... maar zal we hardcore zijn met allemaal grote gasten :P

Van grote gasten leer je het meeste... van health-kakkers leer je niets, nul de botte...

Van grote gasten leer je het meeste... van health-kakkers leer je niets, nul de botte...

Dit is wel zo, maar vraag me af of ze hem iets willen leren!
en dat andere is niet helemaal waar ;) soms weten mensen uit mn sportschool het beter dan de "grote gasten". vast omdat ze op dit forum lezen :o

[Link niet meer beschikbaar] (Dit is Kin's Gym).

Wel zou ik me idd. meer kunnen vinden in HealthCity denk ik, daar even goed beginnen met sportschool ervaring zou top zijn.

Bedankt voor de reacties verder.

[Link niet meer beschikbaar] (Dit is Kin's Gym).

Wel zou ik me idd. meer kunnen vinden in HealthCity denk ik, daar even goed beginnen met sportschool ervaring zou top zijn.

Bedankt voor de reacties verder.

+ 1 en na een jaar of 2/3 kijken voor een andere gym :thumbs:

Dit is wel zo, maar vraag me af of ze hem iets willen leren!
en dat andere is niet helemaal waar ;) soms weten mensen uit mn sportschool het beter dan de "grote gasten". vast omdat ze op dit forum lezen :o

je bent nog jong :roflol:
over het algemeen zijn sportinstructeurs behoudende bobo's die niets van squaten/DL of zware presses willen weten....

Ik zou voor de goedkoopste gaan en waar je het beste je gang kan gaan! Een squatrek is daarin wel een vereiste!

Nou, daar verschiet ik even van. 39.70 per maand :eek:. Hou maar op, HealthCity gaat niet door. Dat weet ik nu al wel. *The searching continues*

je moet het zelf betalen ?

kins gym is voor onbeperkt abbonoment 35e per maand, valt best mee hoor.
vraag je ouders om iig een deel mee te betalen. Zouden ze toch ook doen als je op voetbal ofzo zat?
als je iets wil, moet je er ook iets voor over hebben he.

is kin's niet goedkoper dan?

Nou, daar verschiet ik even van. 39.70 per maand :eek:. Hou maar op, HealthCity gaat niet door. Dat weet ik nu al wel. *The searching continues*

Gozer ben je erheen geweest of heb je op internet gekeken? want mijn sportschool is ook normaal 50 euro. maar 14 & 15 jarige betalen 25 euro!

Internet.

Pffoe, dit wordt nog een hele klus om een goede gym te vinden, bankdrukken en andere faciliteiten zouden fijn zijn.. Anders kan ik net zo goed thuis trainen.

Sorry voor de dubbel post:

Is Fit 4 Free goed?

Als het even goedkoop is als de naam zou ik inderdaad daar gaan :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven