XXL Nutrition

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
F4F heeft bij ons in apeldoorn GEEN squatrek..

Ga gewoon bij die Kin's gym! Grote gasten zijn je echt niet te beroerd je wat te leren hoor... Juist niet.
Het enige wat je in je achterhoofd moet houden als je naar een gym gaat is dat je je niets moet laten aanpraten door instructeurs. Die stellen vaak de meest vreemde trainingsschema's op en geven de meest idiote adviezen om oefeningen uit te voeren.

En squatrek is echt een vereiste en de (cardio)toestellen heb je in principe niet nodig terwijl dat soort zaken de prijs vaak juist omhoog drukken

een met Daster..

ga gewoon bij die kin's gym! Grote gasten zijn je echt niet te beroerd je wat te leren hoor... Juist niet.
Het enige wat je in je achterhoofd moet houden als je naar een gym gaat is dat je je niets moet laten aanpraten door instructeurs. Die stellen vaak de meest vreemde trainingsschema's op en geven de meest idiote adviezen om oefeningen uit te voeren.

En squatrek is echt een vereiste en de (cardio)toestellen heb je in principe niet nodig terwijl dat soort zaken de prijs vaak juist omhoog drukken
+1

Tussenstand:

Kins Gym

///

HealthPuke

/

Die ene stem van Wesking telt niet...

als je bodybuilder wilt worden kan je beter naar een motiverende omgeving kill !!

ga gewoon meteen naar een echte gym.. die kins is wel goed zo te zien, ga gewoon daar ff kijken, evt neem je proefles.. bij ons was proefles 7,50 en als je je inschreef werd het daarmee verrekend ;)

Die kin's gym ziet er goed uit;) Goed dat je van plan bent om bij een gym te gaan trainen!!

Ik denk dat je nu wel de beste keuze weet sniper?

Tarieven zijn voor alle Fit4Free's hetzelfde: Onbeperkt fitness : € 15,95 per maand!

Denk niet dat het veel goedkoper kan!

Dat ligt er aan. Als hij het zelf moet betalen kan hij beter een wat goedkopere uitzoeken aangezien hij waarschijnlijk 0 inkomsten heeft. Mocht Sniper over een paar jaar wat bijverdienen kan hij overstappen naar een betere gym. Kan hij in ieder geval al een betere basis leggen dan thuis. En dumbbells van 50 kg heeft hij voorlopig toch nog niet nodig ;)

Dat ligt er aan. Als hij het zelf moet betalen kan hij beter een wat goedkopere uitzoeken aangezien hij waarschijnlijk 0 inkomsten heeft. Mocht Sniper over een paar jaar wat bijverdienen kan hij overstappen naar een betere gym. Kan hij in ieder geval al een betere basis leggen dan thuis. En dumbbells van 50 kg heeft hij voorlopig toch nog niet nodig ;)
True, maar als hij het niet zelf moet betalen zou ik toch voor kin's gaan... elke GOEDE begeleiding die ja kan krijgen moet je aannemen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo, vanmiddag weer een training voor de boeg!
Moet wel zeggen dat ik hoop dat het niveau hetzelfde is als normaal.. heb namelijk keelpijn :(.. Ach ja, ik ben bespaard gebleven tijdens de epidemie, als een van de weinigen in m'n klas bijvoorbeeld.

Benen:
Squat 4x10x22.5kg
Walking lunges 1x8x8kg

Rug:

Dumbbell Shrugs 4x10x8kg
BOR 2x10 Techniek

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x7kg
Dumbbell Pullovers 2x10x8kg

Biceps:

Dumbbell Curl 3x10x8kg
Hammer Curl 2x10x8kg

Schouders:

SP 3x10x8kg
Lateral Raises 1x8x7kg

Triceps:

Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg

Buik:

Sit-ups 5x10

Com: Ging goed.

Any comments? :D

wat wil je horen? je trainingen zijn elke x het zelfde.... amper gewicht verhoging en je blijft 1 tri oefening doen..!

wat wil je horen? je trainingen zijn elke x het zelfde.... amper gewicht verhoging en je blijft 1 tri oefening doen..!

Tsja, ik kan nou eenmaal niet veel beter. Ik werk eraan, heb moeite genoeg met bepaalde oefeningen om de techniek goed uit te voeren. Techniek > Gewicht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven