AndroidHealthClinic

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
23 kilo squaten is nix man, kun je net zo goed met je boekentas de trap op en af lopen.

Je moet toch ergens beginnen :)

Jij ook veel suc6 met je training, gewoon blijven doen wat je moet doen.

Jij ook succes met je log en training!
Let goed op je techniek en train hard en eet goed vriend.

cheers

Snap nog steeds niet waarom mensen klagen over de gewichten die hij tilt.. ???
Laat die jongen lekker laag beginnen, als hij nou al begint met hoge gewichten te tillen op zo'n jongen leeftijd is het wel "leuk en stoer" maar dan gaat hij later de hoofdprijs voor betalen als hij ouder is. (met name z'n gewrichten)

Dus Sniperx, ga lekker door met die gewichten oefen je techniek en verbeter jezelf en je voeding in plaats van te druk bezig zijn met wat mensen hier te commenteren hebben op je gewichten! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal..

Snap nog steeds niet waarom mensen klagen over de gewichten die hij tilt.. ???
Laat die jongen lekker laag beginnen, als hij nou al begint met hoge gewichten te tillen op zo'n jongen leeftijd is het wel "leuk en stoer" maar dan gaat hij later de hoofdprijs voor betalen als hij ouder is. (met name z'n gewrichten)

Dus Sniperx, ga lekker door met die gewichten oefen je techniek en verbeter jezelf en je voeding in plaats van te druk bezig zijn met wat mensen hier te commenteren hebben op je gewichten! :thumbs:

Hij traint al 1,5 jaar

En jij traint hoelang? :rolleyes:
Liever laag in gewicht dan helemaal niet. ;)

Ik vind het gewoon lelijk dat jullie vinden dat hij goed bezig is. Traint al 1,5 jaar en zit nu op deze gewichten.... Heeft een slecht trainingsschema en vreet te weinig....En hij is er al trots op als hij 0,05 liter water drinkt....

Ik vind het gewoon lelijk dat jullie vinden dat hij goed bezig is. Traint al 1,5 jaar en zit nu op deze gewichten.... Heeft een slecht trainingsschema en vreet te weinig....En hij is er al trots op als hij 0,05 liter water drinkt....

jealosy is a b*ch!

verder ben ik het niet geheel oneens met wat je allemaal zegt hoor.

Die jongen doet wat hij wilt, hij is te jong om hoog in gewichten te gaan. Lees nou maar wat meer over jonge bodybuilders die al hoog in gewichten gaan rond hun 13en, tuurlijk hebben ze een mooie start en dergelijk, maar wie zegt dat je lichaam daar niet later wat van gaat zeggen? :rolleyes:
Ja hij is trots dat ie weinig water drinkt, so what? Hij is tenminste gestopt met cola deels en heeft dat geheel zelf gedaan..

Aangezien jij alles beter weet post wat pictures van je monsterlichaam! Of je gaat zelf bodybuilden en aantonen hoe het "wel" moet, of je gaat lekker naar een voetbalforum en mensen daar commenteren.

Hier ben ik het wel mee eens. maar daar kan sniper niks aan doen!

:roflol: @ al die mensen in sniper zn kont.

Mensen hou wel even rekening met het feit dat jullie in SniperX z'n log zitten, al dat gebash is niet echt motiverend. Ik zou wensen dat ik op m'n 13de al bezig was, dikke props voor Sniper omdat hij nu al bezig is, en belangrijker, niet opgeeft. Zodra hij er klaar voor is om met heavy weights te gaan slepen word hij een monster omdat de techniek 110% zit ingebakken! Dus nogmaals, blijven gaan Sniper, jou tijd komt wel!

Bedankt voor de reacties...

Rug:

Dumbbell Shrugs 4x10x8kg
BOR 2x8 Techniek

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x7kg
Dumbbell Pullovers 2x10x8kg

Biceps:

Dumbbell Curl 3x10x8kg
Hammer Curl 2x10x8kg

Schouders:

SP 3x10x8kg (duidelijkheid: 2 HALTERS van 8 kg, niet een barbell van 8 kg).
Lateral Raises 1x8x7kg

Triceps:

Dumbbell Kickbacks 4x10x8kg (Pff)

Buik:

Sit-ups 3x10

Comment: Benen begin ik dinsdag weer mee. Niks forceren.

Laatst bewerkt:
Lekker gedaan Sniper! Die MP, dat wordt dan een SCHOULDER PRESS! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven