Figueira
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Snap nog steeds niet waarom mensen klagen over de gewichten die hij tilt..
Laat die jongen lekker laag beginnen, als hij nou al begint met hoge gewichten te tillen op zo'n jongen leeftijd is het wel "leuk en stoer" maar dan gaat hij later de hoofdprijs voor betalen als hij ouder is. (met name z'n gewrichten)
Dus Sniperx, ga lekker door met die gewichten oefen je techniek en verbeter jezelf en je voeding in plaats van te druk bezig zijn met wat mensen hier te commenteren hebben op je gewichten!![]()

En jij traint hoelang?
Liever laag in gewicht dan helemaal niet.![]()
Ik vind het gewoon lelijk dat jullie vinden dat hij goed bezig is. Traint al 1,5 jaar en zit nu op deze gewichten.... Heeft een slecht trainingsschema en vreet te weinig....En hij is er al trots op als hij 0,05 liter water drinkt....
Ik vind het gewoon lelijk dat jullie vinden dat hij goed bezig is. Traint al 1,5 jaar en zit nu op deze gewichten.... Heeft een slecht trainingsschema en vreet te weinig....En hij is er al trots op als hij 0,05 liter water drinkt....