MuscleMeat

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reacties mensen. Ben nu goed aan het eten zodat er weer massa te winnen valt :D.

Tjong jonge we got a fight of the nurds hier?

Snipe maatje ga zo door met trainen en meer eten!
En vergeet die rare ideeen dat je een buikje hebt. Gewoon eten en geld gaan verdienen met een bijbaantje zodat je zo snel mogelijk naar een gym kan gaan en niet meer thuis hoeft te gaan trainen

Keep up the good work

Noem je mij een nerd sarge?

Beste mensen,
Ik moet wat improviseren; Ik wil graag tot eind April zo'n beetje cardio doen. Gewoon 2 tot 3 keer per week een minuut of 15.
Nu heb ik geen apparatuur voor cardio.

Zelf zat ik te denken aan de 'fietstrap' beweging die je gewoon op bed kan doen. Iemand nog ideeën voor mij, qua cardio zonder apparaten?

Bij voorbaat dank.

Beste mensen,
Ik moet wat improviseren; Ik wil graag tot eind April zo'n beetje cardio doen. Gewoon 2 tot 3 keer per week een minuut of 15.

Zelf zat ik te denken aan de 'fietstrap' beweging die je gewoon op bed kan doen. Iemand nog ideeën voor mij, qua cardio zonder apparaten?

Bij voorbaat dank.

Joggen for the win. ;)

Beste mensen,

Bij voorbaat dank.
Cardio liggend op je bed :P

Gewoon gaan hardlopen man! Maar waarom wil je dat eigenlijk?

Waarom ga je cardio doen? ???

Als je dan echt zo graag cardio wilt gaan doen, wat ik niet begrijp met jou bf??? maargoed
ga dan:
-joggen
-fietsen
-touwtje springen
-rukken

Hij kan ook cardio doen voor conditie he ;) Het is mooi weer, ga lekker voetballen buiten joh ;)

Haha, als het een beetje lekker weer is; Waarom ook niet.

Waarom niet gewoon die fietsbewegingen op een fiets, lekker buiten in de frisse lucht! Of joggen idd :D

Bedankt voor de tip. Ligt wel aan het weer :p.

Cardio liggend op je bed :P

Gewoon gaan hardlopen man! Maar waarom wil je dat eigenlijk?

Beetje conditie erbij, maar vooral nog iets droger worden. Verklaar me alsjeblieft niet voor gek. Zoals ik al zei; Wanneer ik m'n buik niet aanspan zit er wel degelijk een klein beetje vet overheen.

Beetje conditie & Beetje vet eraf nog.

Als je dan echt zo graag cardio wilt gaan doen, wat ik niet begrijp met jou bf??? maargoed
ga dan:
-joggen
-fietsen
-touwtje springen
-rukken

Bedankt voor de tips :p. Antwoord waarom ik het wil is hierboven al vermeld.

Hij kan ook cardio doen voor conditie he ;) Het is mooi weer, ga lekker voetballen buiten joh ;)

Gisteren nog een uur gedaan. Voetbal vrij vaak met goed weer.

Als je het voor je conditie doet zou ik zeggen good luck en ga maar wat zwemmen, lopen, voetballen en zo verder.
Maar ga het nu echt niet doen om droger te worden, je bent echt al droog dat ieniemiene vet over je buik dat heeft bijna iedereen.
Ben er zelfs vrij zeker van dat je waarschijnlijk nog iets te laag in %zit om maximaal te gainen.

Als je het voor je conditie doet zou ik zeggen good luck en ga maar wat zwemmen, lopen, voetballen en zo verder.
Maar ga het nu echt niet doen om droger te worden, je bent echt al droog dat ieniemiene vet over je buik dat heeft bijna iedereen.
Ben er zelfs vrij zeker van dat je waarschijnlijk nog iets te laag in %zit om maximaal te gainen.

Volgende keer dat ik foto's post (April), zal ik er eens een bij zetten van hoe het eruit ziet zonder alles aan te spannen. Dan denk ik dat het rond de 10-11% wordt geschat, gek genoeg.
Anyway, het gaat 100% zeker niet alleen om buikspieren he, de buikspieren wegen niet op tegen de rest van het lichaam natuurlijk.

haha @ 10-11%. Pas op dat je niet te dik wordt he:D

haha @ 10-11%. Pas op dat je niet te dik wordt he:D

Haha :roflol:, Het is straks zomer en dan wil ik liever 8-9% hebben dan 15% bijvoorbeeld. Maar goed; Ook een voordeel dat wanneer ik droger sta dat ik dan daarna kan bulken wanneer de zomer afgelopen is :D. (En dan kan beginnen met ECHT massa pakken)

Waarom wachten tot na de zomer om massa te pakken?
Maar goed, ik wens je succes.

Haha :roflol:, Het is straks zomer en dan wil ik liever 8-9% hebben dan 15% bijvoorbeeld. Maar goed; Ook een voordeel dat wanneer ik droger sta dat ik dan daarna kan bulken wanneer de zomer afgelopen is :D. (En dan kan beginnen met ECHT massa pakken)

Dan moet je eerst meer dan 7kg gaan pressen :roflol:

Beste mensen,

Bij voorbaat dank.

sorry sniper ' fietstrap-beweging op je bed " - klinkt toch een beetje vreemd , nietwaar:rolleyes:

man , ga lekker buiten hardlopen - ideaal toch

komop SNiper knallen!

sniper, woon jij in nederland of belgie? in nederland hebben ze toch ook wel kringloopwinkels, kan je daar soms zeer goedkoop een tweedehandstriningsbankje kopen, zo heb ik er een gekocht in de kringloopwinkel voor 15 euro, en er was nog een rekje voor benchpress aan. En jongen, laat sommigen maar lachen, ze vergeten dat jij pas 13j bent, je doet het blijkbaar zeer graag, en dan zal je het blijven doen, en later zal jij met velen kunnen lachen.
ja bij de koerstraining van mijn zoon zie ik elke week hoeveel verschil bv 2 jaar uitmaakt in die leeftijdsgroep, mijn zoon moet er nog 12 worden in oktober, trainen jongens bij hem tot 14, dat zijn reuzen vergeleken bij hem zulle, dus jij mag ook niet vergeleken worden met een 15/16-jarige

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven