Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste mensen,
Ik moet wat improviseren; Ik wil graag tot eind April zo'n beetje cardio doen. Gewoon 2 tot 3 keer per week een minuut of 15.
Nu heb ik geen apparatuur voor cardio.
Zelf zat ik te denken aan de 'fietstrap' beweging die je gewoon op bed kan doen. Iemand nog ideeën voor mij, qua cardio zonder apparaten?
Bij voorbaat dank.

Waarom niet gewoon die fietsbewegingen op een fiets, lekker buiten in de frisse lucht! Of joggen iddZelf zat ik te denken aan de 'fietstrap' beweging die je gewoon op bed kan doen. Iemand nog ideeën voor mij, qua cardio zonder apparaten?

Cardio liggend op je bedBeste mensen,
Ik moet wat improviseren; Ik wil graag tot eind April zo'n beetje cardio doen. Gewoon 2 tot 3 keer per week een minuut of 15.
Zelf zat ik te denken aan de 'fietstrap' beweging die je gewoon op bed kan doen. Iemand nog ideeën voor mij, qua cardio zonder apparaten?
Bij voorbaat dank.

Waarom niet gewoon die fietsbewegingen op een fiets, lekker buiten in de frisse lucht! Of joggen idd![]()
.Cardio liggend op je bed
Gewoon gaan hardlopen man! Maar waarom wil je dat eigenlijk?
Als je dan echt zo graag cardio wilt gaan doen, wat ik niet begrijp met jou bfmaargoed
ga dan:
-joggen
-fietsen
-touwtje springen
-rukken
. Antwoord waarom ik het wil is hierboven al vermeld.Hij kan ook cardio doen voor conditie heHet is mooi weer, ga lekker voetballen buiten joh
![]()
Als je het voor je conditie doet zou ik zeggen good luck en ga maar wat zwemmen, lopen, voetballen en zo verder.
Maar ga het nu echt niet doen om droger te worden, je bent echt al droog dat ieniemiene vet over je buik dat heeft bijna iedereen.
Ben er zelfs vrij zeker van dat je waarschijnlijk nog iets te laag in %zit om maximaal te gainen.
, Het is straks zomer en dan wil ik liever 8-9% hebben dan 15% bijvoorbeeld. Maar goed; Ook een voordeel dat wanneer ik droger sta dat ik dan daarna kan bulken wanneer de zomer afgelopen is
. (En dan kan beginnen met ECHT massa pakken)Haha, Het is straks zomer en dan wil ik liever 8-9% hebben dan 15% bijvoorbeeld. Maar goed; Ook een voordeel dat wanneer ik droger sta dat ik dan daarna kan bulken wanneer de zomer afgelopen is
. (En dan kan beginnen met ECHT massa pakken)

Beste mensen,
Bij voorbaat dank.