AndroidHealthClinic

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Volgende training op bench squat en mp verhogen en bor met zware gewichten doen....

Anders kom je er echt niet!

Beter de oefeningen correct uitvoeren, en rustig verder bikkelen, hij komt er heus wel.

Je hebt al een eigen trainingsmethode terwijl je 13kg squats doet? Oh broeder.

Jij denkt teveel na, teveel theorieen al, teveel zogenaamde tips. Ik zie één training en 3 pagina's over hoe het wel allemaal niet zou moeten. "Oeoe, doe je wel de échte MP, nou dat zou ik niet doen want balalala".

Je moet gewoon lekker ouder worden, testlevel is k*t dus fatsoenlijke gains zijn nog niet ter sprake. Gewoon lekker voor je plezier aan wat gewichten trekken en als je 15/16 bent een echt serieus naar de dingen gaan kijken. Het heeft nu allemaal geen zin om diepgaande theorieen te gaan bedenken.

Hij komt er zeker, maar een beete verhogen kan geen kwaad IMO, je moet wel iets voelen he :p

Wat het is; je leert de techniek en de oefeningen wel, maar de belangrijkste peiler voor spiergroei, supercompensatie, verkrijg je er niet door.

Als je nu 10x10kg doet en over een jaar nog steeds zul je geen gram spiermassa winnen... Het is dus eigenlijk zonde van je tijd telkens hetzelfde te doen. Zelfs als je testosteronspiegels nog niet zo hoog zijn.

Je hebt al een eigen trainingsmethode terwijl je 13kg squats doet? Oh broeder.

Jij denkt teveel na, teveel theorieen al, teveel zogenaamde tips. Ik zie één training en 3 pagina's over hoe het wel allemaal niet zou moeten. "Oeoe, doe je wel de échte MP, nou dat zou ik niet doen want balalala".

Je moet gewoon lekker ouder worden, testlevel is k*t dus fatsoenlijke gains zijn nog niet ter sprake. Gewoon lekker voor je plezier aan wat gewichten trekken en als je 15/16 bent een echt serieus naar de dingen gaan kijken. Het heeft nu allemaal geen zin om diepgaande theorieen te gaan bedenken.

amen. :bow:

het is echt belachelijk om al op deze tijd hard aan het trainen te zijn...
je zal toch amper groeien!! je testo spiegel zal super laag zijn.. je pezen moeten nog rustig verder kunnen groeien. etc

ik ben zelf ook begonnen op die leeftijd, heb nu korte biceps en triceps.. en een holle ruggewervel wat waarschijnlijk door het fitness is gekomen toen der tijd....

allemaal lelijk, en amper weg te trainen. en de wervel is helemaal niet weg te krijgen... rest voor mijn leven jongen!!

het is al belachelijk dat ze je op jou leeftijd laten sporten in een gym... heb je begeleiding als je trained?? zoniet... je verdoet je pezen, en misschien nog wel veer meer.

het is echt belachelijk om al op deze tijd hard aan het trainen te zijn...

ik ben zelf ook begonnen op die leeftijd, heb nu korte biceps en triceps.. en een holle ruggewervel wat waarschijnlijk door het fitness is gekomen toen der tijd....

allemaal lelijk, en amper weg te trainen. en de wervel is helemaal niet weg te krijgen... rest voor mijn leven jongen!!

het is al belachelijk dat ze je op jou leeftijd laten sporten in een gym... heb je begeleiding als je trained?? zoniet... je verdoet je pezen, en misschien nog wel veer meer.
Niet zeuren, dan heb je waarschijnlijk of heel fout getrained, of het is genetisch...

Inderdaad, en dat van die korte spieren slaat al helemaal nergens op. En een holle ruggenwervel is waarschijnlijk gewoon genetisch inderdaad. Meer dan genoeg mensen die nog nooit een gewicht hebben aangeraakt hebben daar ook last van.

klopt, holle rug zou genetisch kunnen zijn..

maar korten spieren zijn zeker geen gelul... ik kan mijn arm niet verder strekken dan ong 160 graden.. korte biceps... ben al tijden bezig om dit recht te trainen met hammercurls en veel strekken... echt k*t

joh, blijf lekker zeggen tegen een gozertje van 13 dat ie keihard moet doorgaan!! ieder normaal denkend mens met een beetje verstand van (sport)anatomie kan dit uitleggen...

als je hier geen verstand van hebt?? hou je mond, en ga jezelf eerst eens inlezen voordat je met een mening komt..

WTF ik lees mezelf al 5 jaar in. Elke zoveel tijd komt er weer zo'n stumperdje als jij zielig lopen lopen over 'verkorte' spieren. Er heeft ontzettend veel onderzoek plaatsgevonden waaruit blijkt dat krachttraining op jonge leeftijd geen enkele nadelige consequenties heeft.

Als die biceps van jou al iets met krachttraining te maken heeft, is dat wel omdat je iets grondig fout heb gedaan.

Daarbij komt trouwens dat 'korte' spieren niet eens bestaan. De lokaties van de aanhechtingen zijn genetisch bepaald en de lengte van de spier kun je niet veranderen door bepaalde oefeningen te doen. Wat jij hebt is eerder slappe triceps ten opzichte van je biceps waardoor je arm iets naar voren getrokken wordt, en dat is absoluut niet leeftijdgebonden.

WTF ik lees mezelf al 5 jaar in. Elke zoveel tijd komt er weer zo'n stumperdje als jij zielig lopen lopen over 'verkorte' spieren. Er heeft ontzettend veel onderzoek plaatsgevonden waaruit blijkt dat krachttraining op jonge leeftijd geen enkele nadelige consequenties heeft.

Als die biceps van jou al iets met krachttraining te maken heeft, is dat wel omdat je iets grondig fout heb gedaan.

Daarbij komt trouwens dat 'korte' spieren niet eens bestaan. De lokaties van de aanhechtingen zijn genetisch bepaald en de lengte van de spier kun je niet veranderen door bepaalde oefeningen te doen. Wat jij hebt is eerder slappe triceps ten opzichte van je biceps waardoor je arm iets naar voren getrokken wordt, en dat is absoluut niet leeftijdgebonden.
Idd. Aanhechtingen zijn genetisch bepaald en niet weg te trainen...
Dus wat jij hier komt bullshitten over 'verkorte' bicpes door te vroeg trainen klopt gewoon niet... Of zij je beenaanhechtingen ook gekrompen dan, en je rug en je...?

Wat een derail ook weer van kwark. Holy shit.

Mijn advies was dan ook: train lekker door, geniet er van maar doe alsjeblieft niet zo moeilijk. Gewoon gaan en wanneer je 15/16 bent terugkomen.

Idd. Aanhechtingen zijn genetisch bepaald en niet weg te trainen...
Dus wat jij hier komt bullshitten over 'verkorte' bicpes door te vroeg trainen klopt gewoon niet... Of zij je beenaanhechtingen ook gekrompen dan, en je rug en je...?

net een heel relaas geschreven... maar ik had de post van daster niet gezien...

daster, ik denk dat ik me wel in jou verhaal kan vinden!
haha dan ben ik uitgeluld.. eerlijk gewonnen jongens ;)

kan je nog wat uitleggen over die triceps? je moet weten dat ik al tijden hier mee bezig ben, want ik vind het facking lelijk.. (dus niet zomaar stumperd, heb er echt research naar gedaan)

Laatst bewerkt:
Dit kun je niet menen haha... De gemiddelde biceps pees HOORT een paar centimeter lang te zijn. Je zit werkelijk uit je nek te kletsen of je fysio deed dat.

Vrijwel iedereen heeft eerst 2 centimeter 'niks' zitten, mensen met zo'n korte pees dat de biceps de onderarm raakt tijdens het opspannen bestaan bijna niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(Nummertje 4)

Als je biceps naar achteren groeien zou dat betekenen dat je pees in lengte is toegenomen en dat kán niet.

Ga jij eerst maar is zélf in de anatomie boeken zitten!

gozer.. zie me edit..

maar mijn spieren zijn zeker wel korter... als ik aanspan, heb ik een echt een balletje.. niet een wat langere spier, zoals het hoort..

maarja je hebt gelijk, ik kwam als een stumper uit de hoek..

net een heel relaas geschreven... maar ik had de post van daster niet gezien...

daster, ik denk dat ik me wel in jou verhaal kan vinden!
haha dan ben ik uitgeluld.. eerlijk gewonnen jongens ;)

kan je nog wat uitleggen over die triceps? je moet weten dat ik al tijden hier mee bezig ben, want ik vind het facking lelijk.. (dus niet zomaar stumperd, heb er echt research naar gedaan)

Hou dat voor je dat je 'echt' research hebt gedaan. You failed the basic shizzle.

Er kwam gister nog een stageloper van de sportschool langs om te vragen of ik ook pulldowns deed voor mijn borstspieren. You would fit right in, kwark.

Laatst bewerkt:
Hou dat voor je dat je 'echt' research hebt gedaan. You failed the basic shizzle.

Er kwam gister nog een stageloper van de sportschool langs om te vragen of ik ook pulldowns deed voor mijn borstspieren. You would right in, kwark.

geen research gedaan? over korte spieren is relatief weinig te vinden...
ja in de CIOS/HALO boekjes, met overbelasting in die trend, maar dat moet je niet al te veel geloven..

ik heb al op verschillende fora navraag gedaan, (niemand wist precies hoe en wat), heb boeken over sport anatomie gelezen.. Navraag gedaan bij andere BB'ers, dus de research zit er echt wel in..

weetje, het is helemaal niet mijn bedoeling om met jullie een beetje te bekvechten wie er gelijk heeft, of wie het meest research heeft gedaan..
want dat zal ik zeker niet zijn... daarom ben ik ook gewoon blij met de post van bv daster..

alleen je laatste opmerking... kvat m even niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven