XXL Nutrition

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bedankt voor alle reacties.

2x per week full body bevalt me goed.. ik weet niet hoe ik 3 zou KUNNEN inplannen überhaupt. Gezien ik elke spiergroep 48 uur rust wil geven (minimaal).

Met die gewichtjes hoef je echt geen 48 uur rust te nemen, je kunt split doen?

SniperX, ietsje zwaarder kan wel toch??

• Topic Starter Topic Starter
Benen:
2x8x13kg (Barbell, de ECHTE squat dus. Erg wennen aan de techniek nog steeds.)
Walking lunges 1x8x9kg

Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x9kg
BOR 2x10 Techniek

Borst:

Dumbbell Pullovers 2x10x8kg
Bench Press 2x8x13kg (Op bed, dus niet 100% tegen de borst aan maar wel aardig).

Biceps:
Barbell Curl 1x10x13kg
1x7x13kg
1x6x13kg

Hammer Curl 2x10x8kg

Schouders:
Military Press 2x10x13kg
Lateral Raises 1x8x7kg

Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10x8kg

Buik:

Sit-ups 4x10

Com: Ging weer lekker.

Zit je al bij een gym?

Nog even een MM (Most Muscular), van na de training. Voor de duidelijkheid: Dit is geen progressie foto, maar wou al langer een MM posten.

29yiji0.jpg

gozer wtf is dat een squat van 13 kg. maar 2 setjes, ben je bang dat je over traind of zo? en bankdrukken kan NIET op je bed ook niet een beetje. Die stang blijft zeker 20-30 cm boven je borst (net getest). kun je net zo goed niet doen. BOR is nou ook al 5 weken op techniek. en je pakt bic 5 sets en benen maar 3. en shrugs heeft totaal geen zin met 9 kg, en 4 setjes.... dan blijven 2 setjes rug over terwijl je rug een grote spiergroep is.

Je schrijft van die wijze artikeltje :thumbs: Maar als je zoveel ervan af weet breng dat dan toe in je eigen training.!!!

Ja je hebt wel gelijk wes, benen ben ik aan het opbouwen zodat de squat techniek goed gaat. DL probeer ik zo af en toe, en ik blijk een soort 'bankje' te hebben waarop ik beter kan bankdrukken dan op bed. Thanks voor je reactie/compliment verder!

Edit: Dat bankje ga ik dus vanaf vrijdag ook gebruiken. En squatten ga ik vrijdag een set erbij doen, waarna het over een aantal weken zo'n beetje rond de 5 sets zit.

Ja je hebt wel gelijk wes, benen ben ik aan het opbouwen zodat de squat techniek goed gaat. DL probeer ik zo af en toe, en ik blijk een soort 'bankje' te hebben waarop ik beter kan bankdrukken dan op bed. Thanks voor je reactie/compliment verder!

Ja sorry dat ik zo reageer, maar weet je je houd je bezig met de sport en weet er veel van maar je traint als een p*ssy :o en dat is zonde!!

Denk dat het verstandig is om gewoon naar een sportschool te gaan vriend!

Probeer eens je DB shrugs te vervangen door Power Shrugs met een barbell; veel leuker en effectiever! (naja, dat is dan mijn mening/ervaring;))

Wat jij wil ;).

Denk dat het verstandig is om gewoon naar een sportschool te gaan vriend!

Weet niet..

Probeer eens je DB shrugs te vervangen door Power Shrugs met een barbell; veel leuker en effectiever! (naja, dat is dan mijn mening/ervaring;))

Zal het eens proberen, thanks voor de tip!

:)

Benen:
2x8x13kg (Barbell, de ECHTE squat dus. Erg wennen aan de techniek nog steeds.)

Hoezo wennen aan de techniek? Kont achteruit en door de knieen. Neem het van mij aan : als je er wat meer gewicht opsteekt ipv niets ga je vanzelf al wat de correcte houding aannemen. De rug recht houden en je kan verder weinig verkeerd doen.

Gewicht dus verhogen en snel. ;) Dat geldt ook voor je andere oefeningen. Heb je schrik dat je wat op je kop laat vallen toch of dat je vast komt te zitten? Nee toch? Je squat en benchpresset bijna evenveel als je curlt, dat kan echt niet.

En die foto is geen MM en van veel te dichtbij getrokken (maar dat lijk je me al meermaals expres gedaan te hebben om je fysiek beter uit te doen komen, wat op zich niet geeft, maar bedrieg jezelf er niet mee...) en teveel vooroverleunend waardoor je totaal geen idee van je fysiek krijgt.

Hoezo wennen aan de techniek? Kont achteruit en door de knieen. Neem het van mij aan : als je er wat meer gewicht opsteekt ipv niets ga je vanzelf al wat de correcte houding aannemen. De rug recht houden en je kan verder weinig verkeerd doen.

Gewicht dus verhogen en snel. ;) Dat geldt ook voor je andere oefeningen. Heb je schrik dat je wat op je kop laat vallen toch of dat je vast komt te zitten? Nee toch? Je squat en benchpresset bijna evenveel als je curlt, dat kan echt niet.

En die foto is geen MM en van veel te dichtbij getrokken (maar dat lijk je me al meermaals expres gedaan te hebben om je fysiek beter uit te doen komen, wat op zich niet geeft, maar bedrieg jezelf er niet mee...) en teveel vooroverleunend waardoor je totaal geen idee van je fysiek krijgt.

+1

luisteren sniper, ben je dankbaar voor binnen paar jaartjes.

Thanks voor de tips. Ben zeker geen held in poseren idd.. :o, proberen het beste er van te maken hé :).

+1

luisteren sniper, ben je dankbaar voor binnen paar jaartjes.

:);)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven