XXL Nutrition

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sniper
ik benn benieuwd naar wat je ongeveer op een dag eet.
heb deze vraag al meerdere malen gesteld maar nog nooit beantwoord gekregen.
dus post je voedingsschemaeens

• Topic Starter Topic Starter
Het varieërt van dag tot dag wel lichtelijk.
Al goed:

- Drinken: Yogi, Dubbel Fris, Cola, en Melk.
- Eten: 6-8 Boterhammen, Avondeten (wat de pot schaft), Toetje, 2 Appels, Soms een banaan, nog wat tussendoortjes, en dat is het wel zo'n beetje.

Mooi voedingschema:roflol:

Wat zit er op je brood hagelslag en jam?:roflol:

Laatst bewerkt:
je gaat het vast niet willen horen..
maar dit slaat echt nergens op sniper.
Iemand die niet sport eet al meer.
6boterhammen is amper mijn ontbijt.

6 boterhammen is amper mijn tussendoortje

:D

Sniper 6 boterhammen is mn ontbijt!
En misschien handig om ff in de voedings sectie te kijken, ik kreeg de tip op rijst met kip te eten en dit ga ik dan ook doen. zit een hoop meer in dan brood.

6 boterhammen is niks kerel...

Maak een goed voedingsschema want dit is echt baggerslecht...

Ik eet op een hele slechte dag dat in 2 maaltijden wat jij in 1 dag eet. Ik weet het, het is moeilijk om veel te eten. Maar maak er sowieso 12+ broodjes van. Vreet er wat eieren bij, wat vlees en ga naar de gym

gooi er wat volkoren spaghetti en bruine rijst in.

1000kcal aan spaghetti of rijst krijg ik makkelijker binnen gewerkt dan 300-400kcal aan boterhammen.

raar maar waar ???

ik had nog een opmerking op je trainingschema (qoute uit weskings topic)
Dan mag ik hopen dat je op Split gericht traint. Ik train namelijk FB en daarmee pak ik elke spiergroep 2 keer per week aan.

je moet bij fullbody niet in spiergroepen denken maar in bewegingen. (push, pull, benen)
Het wil dus niet zeggen dat fullbody automatisch betekend dat je je hele lichaam op een dag traint, met al die isolatie oefeningen voor elke spiergroep die jij doet.

Een voorbeeld van een full body training is
maandag: squats, benches, rows
woensdag: power cleans, front squats, incline bench
vrijdag: deadlifts, overhead, chins
Zoveel mogelijk compounds dus.. En hoog volume, 5*5 ofzo

zo krijg je echt genoeg rust.. (ik raad je trouwens echt zo een schema aan,, doe het zelf ook en ga er goed op vooruit)

Zoals je ziet is er geen isolatieshit voor biceps triceps en buik enzo (die je nu allemaal wel doet) want die train je in dit schema hard genoeg met de compounds

Heren,

Deze man hoeft niet aan een voedingsschemahij traint niet eens op een sportschool.
Hij heeft alleen wat dumbbells thuis liggen.
Hij moet gewoon veel eten; veel brood met pindakaas, kipfilet,rookvlees, osseworst en drink lekker melk. Stop met die vieze cola.

Inderdaad, gewoon langzaamaan opbouwen naar 12 boterhammen per dag met het beleg dat Xtralarge noemt. Veel melk drinken en als het kan ff een bakje kwark voor het slapen. Dan ga je wel groeien :)

zeg nou niet langzaam aan.. Anders gaat hij weer domme doelen stellen van over 1 maand geen cola meer ofzo...

gewoon elke week weer iets toevoegen/veranderen aan je eetgedrag. werkt wel het motiverendste, want in één klap 2x zoveel eten naar binnen werken doe je niet zomaar van de een op andere dag.

Je hebt al best veel verstand van de sport bodybuilding voor je leeftijd, jammer dat het niet terug te zien is in je voeding.

jullie eten veel zeg. Seagal(tje) eet maar max 6 boterhamme op een dag.

2 x brinta and that is het

:D

Je hebt al best veel verstand van de sport bodybuilding voor je leeftijd, jammer dat het niet terug te zien is in je voeding.

Van een onzin post!
Begrijpt niemand nou dat sniper niet aan bodybuilding doet?

Hij doet wat oefeningen thuis met wat dumbbells en surft lekker heen en weer op de DBB site. Alle repect voor hem!
Maar dat kan je geen bodybuilding noemen. Hij hoeft ook helemaal niet te gaan eten als een bodybuilder.......dat is bullshit.

Gewoon lekker wat meer brood eten met eiwitrijke porducten erop!
Melk, kwark en lekker warm eten bij je ouders.

Zodra hij naar de sportschool mag gaan dan gaan we dit jongste lid van DBB verder begeleiden met een voedingschema!

• Topic Starter Topic Starter
Van een onzin post!
Begrijpt niemand nou dat sniper niet aan bodybuilding doet?

Hij doet wat oefeningen thuis met wat dumbbells en surft lekker heen en weer op de DBB site. Alle repect voor hem!
Maar dat kan je geen bodybuilding noemen. Hij hoeft ook helemaal niet te gaan eten als een bodybuilder.......dat is bullshit.

Gewoon lekker wat meer brood eten met eiwitrijke porducten erop!
Melk, kwark en lekker warm eten bij je ouders.

Zodra hij naar de sportschool mag gaan dan gaan we dit jongste lid van DBB verder begeleiden met een voedingschema!

Dumbbells, Barbell.

Anyway ik probeer wat meer te eten, het gaat niet makkelijk maar het moet!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven