Fitness Seller

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind cola gewoon kunnen hoor :P

Die kcal die hij aan die suikers verspilt heeft van de cola had hij beter eiwitten of goede koolhydraden of goede vetten benuttigd

Kerel, doe niet zo moeilijk, Sniper kan beter cola drinken ipv water omdat zijn bf anders nog lager wordt...

Hij moet gewoon meer eten

Oh boy! Huntelaartje is d'r ook weer.. Het feest kan beginnen:D

Kerel, doe niet zo moeilijk, Sniper kan beter cola drinken ipv water omdat zijn bf anders nog lager wordt...

Hij moet gewoon meer eten

Het is mij nog steeds een raadsel, wat jij nog steeds op dit forum komt doen. En je bent dan bijna altijd te vinden in het logje van Sniper. Wat is er? Wordt je soms gepest op school? En moet je het logje van sniper lezen zodat je weer vrolijk wordt?:roflol:

Het is mij nog steeds een raadsel, wat jij nog steeds op dit forum komt doen. En je bent dan bijna altijd te vinden in het logje van Sniper. Wat is er? Wordt je soms gepest op school? En moet je het logje van sniper lezen zodat je weer vrolijk wordt?:roflol:

Sniper is toch gewoon niet goed bezig man! En met mij gaat het prima hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Sniper is toch gewoon niet goed bezig man!

[Sarcasme]Ja bedankt.[/Sarcasme]

Ja de voeding is niet geweldig. Wanneer ik 14 ben (Duurt geen eeuwigheid meer) zal ik wel een serieus voedingsschema gaan opstellen. Tot dan train ik gewoon zo serieus mogelijk door en eet gewoon alles wat ik eten kan. (Dus ook best veel chips in het weekend).

lol schrijf nog even een artikel over hoe het moet

Gewoon lekker alles eten wat je tegenkomt; alleen BB-ers die aan wedstrijden doen hebben gepaste voeding nodig.
Je hebt plezier in wat je doet en daar gaat het om.
Keep it up, mate.:D

lol schrijf nog even een artikel over hoe het moet

Liever een artikel dat niet geheel klopt dan een bullshit post? :rolleyes:
Blijf doorbikken Sniperx, tuurlijk is cola niet verboden, maar je kan er wel gewoon meteen mee stoppen, ongeacht hoe dun je bent. ;)

Sniper is toch gewoon niet goed bezig man! En met mij gaat het prima hoor.

Voor een bodybuilder is hij slecht bezig ja(maar hij heeft nog een jaar of 3 voor hij echt met bodybuilding kan beginnen). Maar voor iemand de regelmatig fitnesst + naar zn leeftijd kijkend is hij gewoon heel erg netjes bezig. Hij vergaart elke dag meer kennis. Maar jij fitnesst toch ook niet meer? Wat doe jij eigenlijk elke dag op dit forum?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven